Evee Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Ik ben wel eens benieuwd wat het favoriete groenvoer is van jullie konijnen? Zit er verschil in onderling? Ik heb altijd het idee van wel 😄 Ik ben benieuwd of er een duidelijke "winnaar" is, of dat smaak bij konijnen net zo verschillend is als hun uiterlijk. 🥕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Worteltjes worden er altijd als eerste uitgepikt. Venkel en broccoli vinden ze ook mega. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Een plakje banaan vinden Do en Jerry duidelijk het allerlekkerst! Het vel op hun rug trekt dan als een idioot tekeer. En je hoort ze schattig lekker smekken 😄 Oké, dat is dan geen groente maar fruit.  Daarna komt wortel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Wortel en appel. Maar ook peterselie. Maar die andere wordt ze gewoon helemaal wild van als ze die krijgt omdat die natuurlijk niet te vaak mogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Ik heb een alleseter en een kieskeurig etertje. Beiden houden absoluut van banaan en van bruidssluier, o en weegbree! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2021 Framboos staat hier bij iedereen wel op nummer 1 heb ik het idee. Aardbei zijn ze ook dol op. Maar dat krijgen ze niet zo vaak.  Hier zijn het vooral de verse kruiden die er lekker in gaan, ik denk dat peterselie wel echt de nummer één is wat dat betreft. Ook rozemarijn en basilicum vinden ze erg lekker. Qua "gewone" groenten is de andijvie altijd als eerste op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Fluffy en Pip zijn beide gek op pastinaak, als dat in de groentenschotel zit wordt het er als eerste uitgepikt. Â Verder is Pip ons kruiden meisje, zij is gek op verse kruiden als peterselie, selderij, dille, basilicum en munt. Â Fluffy is gek op witlof, dat is echt zijn favoriet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Taugé, paksoi en witlof zijn de favorieten hier 🙂 Gek genoeg zijn ze op andijvie een beetje uitgekeken, terwijl dat eerst hun favoriet was. Laatste tijd gooien ze dat wel eens naast hun bakje 😕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2021 32 minuten geleden, Bambi&Fendi zei: Taugé, paksoi en witlof zijn de favorieten hier 🙂 Gek genoeg zijn ze op andijvie een beetje uitgekeken, terwijl dat eerst hun favoriet was. Laatste tijd gooien ze dat wel eens naast hun bakje 😕 Dat is hier met witlof op het moment! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Hebben jullie ook dat als je iets introduceert of een tijd niet hebt gegeven ze een beetje argwanend zijn naar wat het is dan je ze geeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 2 uren geleden, Kolino zei: Hebben jullie ook dat als je iets introduceert of een tijd niet hebt gegeven ze een beetje argwanend zijn naar wat het is dan je ze geeft? afhankelijk van wat het is wel. Bij zomnebloempitjes gebeurt dat nooit 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Hier vinden ze tijm echt de hemel en koriander. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 12 november 2021 Delen Geplaatst: 12 november 2021 Hier zijn de favorites Kamille, munt en salie. Helemaal de munt, ze gaan echt uit hun dak als ze dat krijgen. De witlof en andijvie blijf wel even liggen, eerst het lekkerste eten. 3 uren geleden, Kolino zei: Hebben jullie ook dat als je iets introduceert of een tijd niet hebt gegeven ze een beetje argwanend zijn naar wat het is dan je ze geeft? Bij mij begint Bunny echt snel met het eten van de nieuwe soort, en als het 1e stukje op is dan begint Clyde. Hij wil altijd even afwachten of Bun niet ter plekke neervalt denk ik🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 november 2021 Delen Geplaatst: 13 november 2021 Ijsbergsla en wortel 🥕 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 13 november 2021 Delen Geplaatst: 13 november 2021 Bij mij is het kool en wortellof, ik heb konijntjes die nu geen last hebben als ze kool eten met gasbuiken.  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 14 november 2021 Delen Geplaatst: 14 november 2021 Voor Lien is dat zonder twijfel gras. Heel veel gras. Vooral dat lange kweekgras. Paardebloem valt ook erg in de smaak, net als wilgenblad. Kip is gek op andijvie. Zelfs medicijnen eet hij zonder problemen opgerold in andijvie. En ook hij eet graag paardenbloem en wilg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chickiej Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Mijn bunny is helemaal gek op witloff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Bij mij zijn beide nijnen in elk geval geen komkommer 🥒 fans. Vandaag hebben ze de schijfjes netjes uit hun bak gehaald en door de ren verspreid 😂😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Dachten ze dat ze mochten sjoelen? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2021 1 minuut geleden, Marjoleink zei: Dachten ze dat ze mochten sjoelen? Dat deden wij vroeger altijd met oud en nieuw 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 december 2021 Delen Geplaatst: 14 december 2021 Mijn konijntjes zijn beide echt dol op wortelloof. Dat hebben ze echt zo graag. Daarnaast doen selderbladeren het ook erg goed en een plakje banaan spant natuurlijk de kroon! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen_ Geplaatst: 9 januari 2022 Delen Geplaatst: 9 januari 2022 Wortel is hier altijd als eerste op en Witlof blijft het langste liggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Verse kruiden zijn hier altijd razendsnel op. Dille, koriander, munt, ze zijn er gek op. Maar ook wortelloof is favoriet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Paardenbloemen bladeren zijn ze hier echt gek op. Verder lusten ze ook graag witlof, wortelloof, munt en rucola. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Billy en Dotje Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Ons Dotje is echt verzot op witloof en munt. Dat gat altijd als eerste op. Van Billy weten we het nog niet zo goed (hij is pas ene paar dagen geleden bij ons komen wonen), maar hij is niet zo verzot op witloof zoals Dotje dat is. Wel hebben we hem al een paar keer de spinazie van helemaal onder uit het schoteltje zien halen. Het is nog wat bekijken wat hij lekker vindt en wat niet. Wortels moet hij alvast (voorlopig) niet echt hebben, maar dat was bij Lowie (ons vorig ventje) ook, die werd toen hij klein was boos als hij een schijfje wortel kreeg, die smeet hij van zijn plateautje af, maar later at hij het wel graag. Ik vermoed dus ook dat smaak van konijnen kan veranderen met dat ze ouder worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten