Evee Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Wat staat er vandaag op het menu van jouw konijnen van vers groenvoer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Witlof, paprika, rucola, komkommer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Rucola, raapstelen, munt, witlof, wortel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Witlof en veldsla. Ben gisteren vergeten groenten voor ze te kopen dus het is vandaag niet erg gevarieerd. Donderdag ga ik weer van alles voor ze halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari Auteur Delen Geplaatst: 14 februari Ik heb eigenlijk alleen nog maar andijvie en komkommer liggen, misschien dat ik nog wat bij koop bij de spar supermarkt straks. Uit de tuin heb ik ook nog niet veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Bleekselderij, andijvie, witlof, selderij, Romeinse sla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari 16 minuten geleden, Evee zei: Uit de tuin heb ik ook nog niet veel. Inderdaad, hier ook nog niks. Het gras groeit nog niet echt, dat is te kort om er wat af te halen. En verder groeit er helaas ook nog niks. Geen paardenbloemen en zo. Wel madeliefjes, maar ik weet niet of ze die mogen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dee_Dee Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Vandaag bladeren van een krop andijvie. Gisteren een beetje paprika met witlof. Morgen rode biet en dan kijken wat er bij de winkel is … waarschijnlijk weer witlof, andijvie en soms romaine sla/boter sla. Ze vinden veel toch niet heel erg lekker 🤦♀️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Ze kregen bleekselderij, witlof, andijvie, rucola en lolla rosso. Ik zou eigenlijk nog paprika proberen voor de eerste keer, maar ik vond het al genoeg zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Gisteren gras, restje broccoli, witlof, komkommer, wortel. Vandaag ook zoiets, maar dan zonder broccoli. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Witloof, bleekselder en stukjes pastinaak. Ik geef eigenlijk dagelijks witloof en daarbij wisselend andere groenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Vandaag witlof, radijzen, wortelloof en eerste keer stukje rode paprika. Vonden ze lekker, zelf niet nagedacht dat ik nu onder de paprika zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Op 14-2-2023 om 10:21, Okki zei: Inderdaad, hier ook nog niks. Het gras groeit nog niet echt, Ook niet een klein beetje? Ik kan al volop gras plukken en ook al muur en fluitenkruid dat al weer opkomt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 4 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ook niet een klein beetje? Ik kan al volop gras plukken en ook al muur en fluitenkruid dat al weer opkomt. Nee, helaas!! Ik zie wel muur op de stoepen groeien (ik denk dat dat muur is, weet ik niet zeker) maar dat pak ik liever niet. Liever alles uit onze afgesloten tuin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TedenFluf Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Basilicum, koriander en tijm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Andijvie, witlof, Romeinse sla, selderij, stukje rode paprika en tomaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari Vandaag moesten ze het echt doen met de laatste restjes ☺️ Ze hadden: knolselderij, witlof, stukje wortel en rode paprika. Morgen worden de boodschappen weer bezorgd en dus ook nieuwe groenten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari 1 uur terug, mammafelina zei: knolselderij, witlof, stukje wortel en rode paprika. Ze hadden het vast beter dan jij met de maaltijd. Eet jij elke dag vier verschillende groentes? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Ze hadden het vast beter dan jij met de maaltijd. Eet jij elke dag vier verschillende groentes? 😉 Nee…. 🙃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Is dit muur @To van de Veluwe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Vandaag stond er voor mijn konijnen andijvie, taugé, paksoi en witlof op het menu Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari Auteur Delen Geplaatst: 24 februari Andijvie, boerenkool, paksoi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Gemengde bladsla, boerenkool, witlof, stukje wortel en paprika. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari 5 uren geleden, Miekmoek zei: Is dit muur Dat kleine rechtsonder lijkt er wel op. Er is een app en dan maak je een foto en dan zegt die app welke plant het is. Ik heb het ooit op planten uitgeprobeerd en zal morgen eens hier testen of hij muur bij vogelmuur aangeeft. De app is: Obsidentify Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 25 februari Delen Geplaatst: 25 februari Knolselderij, gemengde bladsla, witlof, boerenkool, komkommer en paprika Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.