Evee Geplaatst: 18 mei Auteur Delen Geplaatst: 18 mei Ja maar ik bedoel dat er nu niets meer over is 😄 te fanatiek geweest denk ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Oeps! Ik ben ook maar even de tuin in gedoken voor eetbaar spul. Ik heb maar 4 weegbreeplantjes zag ik zo snel op het oog. Ik had vorig jaar een hele grote maar die is weg 😞 De salie staat goed in het blad dus daar hebben ze ook wat van gehad. Verder eerder al wat andijvie en selderij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 juni Delen Geplaatst: 17 juni Ik ben blij dat ik de druiven goed water gegeven heb, want er zitten toch grote bladeren aan de struik!!! Dus ik kan weer druivenblad voeren tot de herfst. Verder vandaag andijvie voor 50% korting. Ik heb munt, witlof, gras, duizendblad en wat worteltjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 juni Delen Geplaatst: 17 juni Oja, planten water geven, vergeten, als het morgen niet regent maar doen. Hier hebben ze vandaag munt, salie, andijvie en aardbeienkontjes en frambozen gehad, oja en vrouwenmantel en aalbesblad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 juni Auteur Delen Geplaatst: 21 juni (aangepast) Witlof Komkommer Munt Rozemarijn Rozenblaadjes Tijm Maggiplant Gras Edit: en aardbeiblad 21 juni aangepast door Evee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 21 juni Delen Geplaatst: 21 juni De bruidssluier moest wat gesnoeid worden, dus dat... we hebben ook aardbeitjes uit eigen tuin gegeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 juli Delen Geplaatst: 26 juli Het diner bestaat vandaag uit: Gras Smalle weegbree Brede weegbree Muur Fluitekruid Witlof Zonnehoedblad Munt Basilicum Wortelloof Schaafsel van wortel Broccoli Paardenbloemblad Druivenblad Ik ga het straks brengen en morgenochtend is de bak leeg. Soms blijft een stukje witlof over. Het is ongeveer 175 gram voor twee dwergen. Je zou denken dat ze gelijk op die bak afrennen. Nee, eerst krijgen ze elk twee lijnzaadbrokjes, dan strooi ik wat stukjes Johannesbrood rond en ga ik weg. Dan zullen ze wel in de loop van de nacht aan de bak groenten beginnen. 's Morgens voer ik ze ook niet echt vroeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 juli Delen Geplaatst: 27 juli 11 uren geleden, To van de Veluwe zei: Het diner bestaat vandaag uit: En voordag ik naar bed ga, eet ik nog een appel en dan krijgen ze ook nog de schil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.