Ga naar inhoud

Secret Santa  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      11
    • Nee
      25

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan is het nu tijd voor mijn verslag. Mijn pakket was ruim op tijd bezorgd, met als afzender Secret Santa, en een adres dat naar mijn idee een pakketpunt in de buurt van Bunnybunch is, of iets in die geest. Dit zat er in, overal is heel goed over nagedacht:20251211_210823.thumb.jpg.e521f308f916fa3d45bbd470f082b2c3.jpg

20251211_210913.thumb.jpg.062db5b7c759e953ec897907a32abd21.jpg

En uitgepakt:

20251211_212334.jpg.da6b21f7c35244663391e0628a5feac8.jpg

Hierbij was het spel voor mijn zoon bedoeld. De puzzel rechts was de hint. Het is een soort plattelandstafereel, waardoor mijn gedachten even naar To gingen. Maar het escape kadootje waren de Friese dropjes, dus moest ik diep nadenken wie er in Friesland woont. Ik weet Dolly, maar die doet meestal niet mee. Na een nacht slapen klikte er iets, en na even zoeken vond ik terug dat Bobbyonthefloor in Friesland woont en vaker meegedaan heeft.

Dus @bobbyonthefloor ben jij mijn secret santa? Heel erg bedankt voor alle mooie kadootjes.

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
1 uur geleden, Marjoleink zei:

@Evee dat pinguïns jouw lievelingsdieren zijn is hier volgens mij vrij algemeen bekend hoor.

Alleen bij mensen die langere tijd lid zijn, denk ik 😉

Geplaatst: (aangepast)
Op 14-12-2025 om 10:37, Evee zei:

Ben jij mijn Secret Santa,

Dan zou ze dit wel sneaky gedaan hebben want ze zei dat ze geen pakket ontvangen had noch verstuurd. Maar ze kan natuurlijk bedoelen dat iemand anders het voor haar in ontvangst genomen heeft en diegene het ook naar het postkantoor gebracht heeft. Wat een boef. Haha.

aangepast door To van de Veluwe
  • Haha 2
Geplaatst:

Waar blijven alle inpakverslagen 😄 Niet aarzelen omdat je niet wil laten weten dat je mee doet, want als het lang duurt gaan we gewoon taggen hier! 

Geplaatst:
4 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Dan zou ze dit wel sneaky gedaan hebben want ze zei dat ze geen pakket ontvangen had noch verstuurd.

Behalve in het midden laten van wel/niet meedoen, kan beiden waar zijn geweest op dat moment natuurlijk! Plus een slimme tactische afleidingsmanoeuvre om niet te vertellen, wanneer je pakket precies is verstuurd. Tegenwoordig krijgen mensen met een app een melding natuurlijk. 

Geplaatst:

We zijn dit jaar weer enorm verrast door Secret Santa 😀

Allereerst, een prachtig kaartje: 

20251212-192441.jpg

Ik verzamel konijnenkaarten, dus die gaat uiteraard de collectie in.

Echt in kerstsfeer: 

20251212-192610.jpg

De jongste was al begonnen met uitpakken voordat ik een foto kon maken, dus een van de pakjes was speciaal voor de foto nog even terug gestopt in het cadeaupapier 😅

En toen mocht ze eindelijk uitpakken en dat was een groot feest: 

20251212-193154.jpg

De mensenkinderen en konijnenkinderen zijn hartstikke blij! Dat wordt kerstlantaarntjes maken deze kerstvakantie, onwijs leuk idee!

En dan de hint: 

20251212-192748.jpg

Ik heb daarvan kunnen maken: Noord-Beveland, dus dan kom ik uit op Evee... Ben jij mijn Secret Santa? 

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
3 uren geleden, Deeskuh88 zei:

Ik heb nog steeds niets ontvangen 😞

Hij steekt vast nog ergens vast op de Noordpool, er zit nul beweging in, maar staat voor morgenmiddag gepland. Heb je de trackentrace al? Zo niet, kan hem je zo sturen 

Geplaatst:
37 minuten geleden, Kolino zei:

Hij steekt vast nog ergens vast op de Noordpool, er zit nul beweging in, maar staat voor morgenmiddag gepland. Heb je de trackentrace al? Zo niet, kan hem je zo sturen 

Pakketjes die op vrijdag nog niet bezorgd zijn komen hier volgens mij ook altijd pas op dinsdag aan. Het verschilt denk ik per regio.

Geplaatst:

Klopt het dat jullie ook de meeste foto's niet meer kunnen zien? 🤔 Dan kan mijn post misschien beter verwijdert worden en plaats ik het vanmiddag opnieuw. Misschien teveel foto's? Wat is de limiet?

Geplaatst:
38 minuten geleden, Lollie zei:

Klopt het dat jullie ook de meeste foto's niet meer kunnen zien? 🤔 Dan kan mijn post misschien beter verwijdert worden en plaats ik het vanmiddag opnieuw. Misschien teveel foto's? Wat is de limiet?

Idd alleen de laatste foto te zien...

Maakt het wel extra spannend 😅

Geplaatst:

Het zou kunnen dat de limiet 10 per post is (en ik twijfel of emojis ook meetellen). Dat was vroeger toen alles op bb opgeslagen werd de instelling. 

Maar ik vermoed dat in dit geval het probleem bij postimage zit aangezien ik wel een plaatje zie, maar niet de foto 😉

Geplaatst:

Oh nou ja zeg. Niet meteen in beeld. Grrrrr. Ik heb een link van postimages op mijn tablet maar die ligt bij mijn moeder. Nu doe ik het via mijn smartphone maar weet niet meer hoe het moet😁

Mijn pakket komt in principe tussen 17.00h en 19.00h zoiets.

Geplaatst:
41 minuten geleden, bobbyonthefloor zei:

Oh nou ja zeg. Niet meteen in beeld. Grrrrr. Ik heb een link van postimages op mijn tablet maar die ligt bij mijn moeder. Nu doe ik het via mijn smartphone maar weet niet meer hoe het moet😁

Mijn pakket komt in principe tussen 17.00h en 19.00h zoiets.

Had je op directe link geklikt? Plakken en Enter. 

Geplaatst:

Het lukt me echt niet op foto’s te uploaden. Ik heb de tips op het forum gelezen en net een account bij dropbox aangemaakt en ze daar geüpload, maar als ik dan de link kopieer wilt hij hem hier niet plakken. Kan iemand me helpen? Zag hier al zo tegenop, ben zo’n digibeet 🙈

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .