To van de Veluwe Geplaatst: 30 maart Delen Geplaatst: 30 maart Op 29-3-2024 om 20:15, Lio en Leia zei: . Onze boy gaat zijn mannelijkheid verliezen... Het wordt nu een je-weet-wel-konijn. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 31 maart Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 18 uren geleden, Lienappelsien zei: Is het de dierenarts waar je voor de second opinion bij bent geweest? Ja. Het is een praktijk waar enkel bijzondere/exotischr dieren behandeld worden. Hij heeft ervaring in dit soort ingrepen. Wel een uur rijden maar dat heb ik er wel voor over als we op die manier verder geholpen worden.Β Hij is heel duidelijk in wat hij zegt. Heb er wel een goed gevoel bij.. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart 18 uren geleden, To van de Veluwe zei: Het wordt nu een je-weet-wel-konijn. π€£Β maar dat was hij alΒ πΒ Tenminste, een je-weet-wel-ram dan. Wel een goede om er in te houdenΒ π Β 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 31 maart Delen Geplaatst: 31 maart 12 uren geleden, Lio en Leia zei: Ja. Het is een praktijk waar enkel bijzondere/exotischr dieren behandeld worden. Hij heeft ervaring in dit soort ingrepen. Wel een uur rijden maar dat heb ik er wel voor over als we op die manier verder geholpen worden.Β Hij is heel duidelijk in wat hij zegt. Heb er wel een goed gevoel bij.. Β Ik zou er ook een goed gevoel bij hebben als ik jou was. Mijn DA liet mij ook weten dat ze regelmatig een piemeltje heeft verwijderd bij dit soort klachten en dat het vrijwel altijd beter is voor het konijn. We duimen dat het bij Lio ook gewoon zo is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Β Project Freewillie gaat bijna beginnenππ Β Β Heel veel succes morgen πͺπ° 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Heel veel succes morgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 3 april Auteur Delen Geplaatst: 3 april Oh, dankjulliewel π€. Zo fijn dat jullie meeleven. Mensen in mijn omgeving begrijpen dit toch niet altijd zo goed.... Het is echt wel spannend. Ik hoop zo dat alles goed komt π€. Morgenmiddag mag ik ze brengen en de ingreep is om 13u30 voorzien. Leia mag ook mee. Die is het ondertussen al gewoon om steeds voor haar ventje te zorgen bij de dierenarts π . Straks de garage ook wat leegmaken voor de ziekenboeg. En zaterdag is het net zijn verjaardag... Hij wordt dan 3 jaar. Lio verjaart op dezelfde dag als mijn dochter die 19 wordt βΊοΈ. We gaan ze allebei in de watten leggen π 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Kan me goed voorstellen dat het spannend is. Veel succes en sterkte morgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april 5 uren geleden, Lio en Leia zei: Oh, dankjulliewel π€. Zo fijn dat jullie meeleven. Mensen in mijn omgeving begrijpen dit toch niet altijd zo goed.... Het is echt wel spannend. Ik hoop zo dat alles goed komt π€. Morgenmiddag mag ik ze brengen en de ingreep is om 13u30 voorzien. Leia mag ook mee. Die is het ondertussen al gewoon om steeds voor haar ventje te zorgen bij de dierenarts π . Straks de garage ook wat leegmaken voor de ziekenboeg. En zaterdag is het net zijn verjaardag... Hij wordt dan 3 jaar. Lio verjaart op dezelfde dag als mijn dochter die 19 wordt βΊοΈ. We gaan ze allebei in de watten leggen π Ach die lieve Leiaπ₯° Β Extra speciale verjaardagen dus ππ₯³π₯³ Alvast gefeliciteerd met je dochter en fluffy zoon euhm dochter....transje ππ₯³ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april Heel veel succes morgen. Β Β En alvast felicitaties voor zaterdag. Dubbele verjaardag π π, wat leuk π 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 april Delen Geplaatst: 3 april 10 uren geleden, Lio en Leia zei: We gaan ze allebei in de watten leggen π Haha, ik zag die dochter van 19 al in een hoop watten liggen en het konijn ernaast. Vredig tafereel. Succes morgen en sterkte! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april (aangepast) Succes en sterkte voor vandaag en de komende tijd.Β Β Alvast gefeliciteerd met jouw dochter en Lio.Β En die Leia verdient een lintje (echter, volgens mij komen jullie uit België π) 4 april aangepast door bobbyonthefloor tekst toegevoegd 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Succes vandaag! en met de nazorg natuurlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Succes! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april En en en weet je al iets?Β Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 4 april Auteur Delen Geplaatst: 4 april Β 2 uren geleden, Lappie2 zei: En en en weet je al iets?Β Wat een spannende dag! Met een toch wel bang hartje π. Maar we hebben al goed nieuws! Rond 17u heeft de assistente mij opgebeld. Lio was toen net goed wakker. Ze zei dat de ingreep goed, zelfs heel goed verlopen is. Nu is het wachten tot hij begint te eten. Morgenochtend krijg ik een nieuwe update en afhankelijk van hoe hij recupereert mag ik hem morgen gaan halen. Wel eerder naar de avond toe. Oef! Zover zijn we al!Β Β En nu verder duimen dat hij goed herstelt en eetπ€. De DA zei mij vanochtend nog dat het wel een zware ingreep is... 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 4 april Auteur Delen Geplaatst: 4 april 10 uren geleden, bobbyonthefloor zei: En die Leia verdient een lintje (echter, volgens mij komen jullie uit België π) Klopt! Een 'lintje verdienen' kende ik niet. Heb het effe opgezocht π 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april 28 minuten geleden, Lio en Leia zei: Β Wat een spannende dag! Met een toch wel bang hartje π. Maar we hebben al goed nieuws! Rond 17u heeft de assistente mij opgebeld. Lio was toen net goed wakker. Ze zei dat de ingreep goed, zelfs heel goed verlopen is. Nu is het wachten tot hij begint te eten. Morgenochtend krijg ik een nieuwe update en afhankelijk van hoe hij recupereert mag ik hem morgen gaan halen. Wel eerder naar de avond toe. Oef! Zover zijn we al!Β Β En nu verder duimen dat hij goed herstelt en eetπ€. De DA zei mij vanochtend nog dat het wel een zware ingreep is... Een voorzichtig jeeeeejjjjπ₯° Kom op Lio lekker eten en veel Joepie de poepiesπͺ Β 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Oh, wat enorm fijn nieuws! Ik duim dat hij lekker blijft opknappen en dan morgen mee naar huis. π€ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 4 april Delen Geplaatst: 4 april Wat een opluchting! Ik ga heel hard duimen dat hij mee naar huis mag morgen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Wat enorm fijn dat de operatie goed verlopen is! Nu op naar een voorspoedig herstel β€οΈβπ©ΉΒ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Zo fijn dat alles voorspoedig verliep. Hopelijk vandaag naar huis! Sterkte en succes. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Wat een goed nieuws! Hopelijk mag hij vandaag mee. Succes! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 5 april Auteur Delen Geplaatst: 5 april Dankjulliewel π€. Hij eet ondertussen (wat ook goed is) en is ook wel vinnig genoeg maar de wonde zelf is nog te gezwollen. Hij krijgt nu ook cortisonen en zal zeker al tot morgen moeten blijven. Vanavond krijg ik nieuwe update. We blijven duimen voor ons Liotje. Ik heb liever dat hij langer blijft zodat we zeker zijn π€π. 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 april Delen Geplaatst: 5 april Redelijk goed nieuws dus! Β Inderdaad fijn dat ze hem dan nog even daar houden. Ook fijn dat dat kan in het weekend!Β Β Verder afwachten maar. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten