Ga naar inhoud

Secret Santa  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Doe jij mee met secret santa?

• Ja
      11
    • Nee
      25

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moest wel lachen hoe vaak ik verdacht ben iemands secret santa te zijn 😂

Maar nee, ik ben niet de secret santa van

@BaasjevanBrownie, @Lollie of @Deeskuh88

Ik ben de secret santa van @Nina en Hazel 😅

Geen ingewikkelde hint van mij dit jaar. Ik kwam niet op inspiratie en had het zo ontzettend druk, dat ik dacht het dit keer eens niet al te moeilijk te maken 🙂  Fijn te lezen dat jullie blij zijn met de inhoud!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@Deeskuh88 je had het goed, ik was inderdaad jouw secret santa. Ik ben blij dat je het zo leuk vond! 

Jammer dat Postnl niet meewerkte. Ik had het dus woensdag al willen versturen, maar toen kon de winkel geen pakketten meer aannemen. Daarna heb ik echt twee hele drukke dagen gehad, dus echt moeten haasten om het vrijdag na werk nog snel weg te brengen voor ik weer door moest naar een afspraak. En dan is het nog pas zo laat bezorgd 😞

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
34 minuten geleden, Evee zei:

Geen ingewikkelde hint van mij dit jaar. Ik kwam niet op inspiratie en had het zo ontzettend druk, dat ik dacht het dit keer eens niet al te moeilijk te maken 🙂  Fijn te lezen dat jullie blij zijn met de inhoud!

Huh? Ik heb jou nooit als verdachte aangemerkt 😛

Geplaatst:
39 minuten geleden, Evee zei:

Dank voor het mooie pakket! Ik vond de hint leuk gedaan! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 16-12-2025 om 22:05, BaasjevanBrownie zei:

//Hier Kolino, ik zet de foto's die bunnyempress zo lief heeft gepost even in de originele post en zal dan de post met foto's wegtoveren. Dankjewel voor je hulp @bunnyempress 👍  //

https://pdla.nl/LenS/SSbvB.jpeg

Bij deze alvast het verslag:

Ik kreeg een pakket vol Sint- pakjes met leuke inhoud voor de konijntjes, ik was door het lekkers heen voor ze en vind het heel lastig waar ik iets voor ze kan kopen, omdat ik dat niet in een dierenwinkel die dieren verkoopt wil doen. Dus dit was zeer welkom 😊

SSBVB1.jpg

SSBVB3.jpg

SSBVB2.jpg

Er zat een bundeltje opdrachten bij: een soort papieren escaperoom: de kaart van de stilstaande tijd. Het omvatte een qr code (op die website kon ik de gevonden coördinaten invullen) en een aantal opdrachten die ik dan op de plaats van hetzelfde icoon in de metakaart moest invullen. 
Mijn eerste gedachte was: een ingewikkelde en uitgebreide hint met coördinaten, dat moet @Evee zijn. Gelukkig bleek het mee te vallen en waren de eersten simpel: Romeinse cijfers omzetten naar Arabische waarde, wat na wat googlen onze normale cijfers bleken te zijn. 
Het rijmpje op de klok zonder wijzers:

Als de dag verglijdt en de datum omslaat

en zelfs de maan haar adem inhoudt

welke MINUTEN zie je dan op het scherm?

dat moet 00 zijn

De windroos zonder franje vroeg om het aantal windrichtingen: 4

Blijven de 2 kaartjes/ bonnetjes over. Volgens mij komt dat heel simpel neer op  het totaalbedrag omzetten. Of is dat te gemakkelijk gedacht?

Ik denk zo uit te komen op:

N 52 00 50.15

E 4 21 04.72

Wanneer ik dat op de website invoer kom ik op:

Ambacht, phoenixstraat 112 in Delft

Dus toen dacht ik meteen: @bunnyempress, aangezien ze vlakbij Delft woont en toen ze me de vorige x had getrokken met Secret Santa allerlei leuke tips in Delft had gedeeld. Ook herkende ik het bundeltje wilgenhout van haar vorige pakket. 
Aan de andere kant, waarom dan dit specifieke adres en niet gewoon haar adres? Ik ben toevallig een poosje terug langs geweest, dus die had ik dan herkend. 
Ik heb het adres gegoogled, dan kom je uit op een molen ??? Heeft er hier iemand iets met een molen? Ik heb zitten speuren op het forum, maar kon niets vinden. 
Ik heb er het hele weekend en vandaag op gebroed en mijn man kwam net met de ingeving dat we misschien moesten kijken naar de naam van de molen. Dat is Molen de Roos. Dan zou het nog kunnen verwijzen naar het konijntje van @To van de Veluwe 

Maar misschien is dat wel heel ver gezocht. En ik vind het ook wel heel toevallig dat het dan precies vlakbij de locatie van een ander forumlid is. 
Dus ik blijf voor alsnog op @bunnyempress die ik nu heel ironisch gevraagd heb om mijn foto’s te delen 😂

Of ik moet iets fout hebben gedaan met de coördinaten, dus als de foto’s zo verschijnen is meepuzzelen welkom 😁

SSBVB4.jpg

Ik was jouw Secret Santa dit jaar 🙂 Je hebt de juiste locatie gevonden. Dat is de lokale molen die de naam draagt van een van mijn konijnen. Het probleem was alleen dat ik haar "officiële" naam Primrose (zo hebben de kinderen haar genoemd) blijkbaar in mijn profiel heb staan, terwijl ik haar altijd Roos noem. Dus dat maakte de hint achteraf heel lastig. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
21 uren geleden, bobbyonthefloor zei:

Ik ken mijn Secret Santa te goed en kwam er na het eerste briefje al achter dat het @bunnyempressmoet zijn.

Ja, goed geraden. Oei oei, wat is het moeilijk om jezelf niet te verraden als je elkaar goed kent. Haha! Excuses voor het verlate pakket. Je wist natuurlijk al dat mijn gezondheid aan het rommelen was. Mijn man heeft straks 2 weken vrij en dan ga ik lekker je kalender verder ontwerpen. 🙂 

De verdeling heb ik met de verdelingen van de afgelopen 3 jaar in de hand gedaan en op gevoel

@Kolino  Ik dacht dat je me random had ingedeeld! En ik maar denken oei oei, waarom nu net iemand die mij heel goed kent. Dank je wel voor alle goede zorgen 🙂 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
28 minuten geleden, Nina en Hazel zei:

Ik was jouw Secret Santa dit jaar 🙂 Je hebt de juiste locatie gevonden. Dat is de lokale molen die de naam draagt van een van mijn konijnen. Het probleem was alleen dat ik haar "officiële" naam Primrose (zo hebben de kinderen haar genoemd) blijkbaar in mijn profiel heb staan, terwijl ik haar altijd Roos noem. Dus dat maakte de hint achteraf heel lastig. 

Wat nog grappiger is, is dat het forum een ras-echte Delftse heeft, die ook een konijn heeft met een naam afgeleid van Roos. 🤣😂.  Maar kennelijk wist jij dat niet. En ik maar denken: waar blijft dat uitpak verslag dan? 🤔

• Haha 1
Geplaatst:
4 uren geleden, bobbyonthefloor zei:

Ja ik was jouw Secret Santa.

Hierbij de uitleg:

Screenshot-20251108-112217-Whats-App.jpg

Dit is de 'duidelijke' digitale versie.

Rechts bovenin zitten Bobby en Meike. Dat is een foto van de profielfoto van mijn BB.

Cuby staat er ook bij, onder het getrouwd stel. Zijn foto is van de kerstkaart van vorig jaar die ik op BB heb gezet.

Een man in een rolstoel, mijn man.

Een hotel/restaurant, wat mijn ouders hadden.

Een leger, ik kom uit Assen waar een kazerne zit. (maar weet niet zeker of ik dat ooit verteld heb😁)

En het bruggetje, grote bomen, een getrouwd stel. Allemaal ooit op BB gezet. 

The making of:

20251123-144635.jpg

20251130-150143.jpg

20251205-111948.jpg

😊 Het was weer fantastisch om te doen.

Wow je hebt die puzzel zelf gemaakt!

Haha met sommige dingen dacht ik idd aan jou, maar er staat zoveel op, dat je er van iedereen wel wat in kan zien 😉

• Mee eens! 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Nina en Hazel zei:

Oh ik was inmiddels overtuigd geraakt van @To van de Veluwe! Maar jij was het dus. Maar de coördinaten klopten dus wel en de locatie dus ook. En de tip van mijn man om naar de naam van de molen te kijken ook, alleen de verkeerde Roos eraan gekoppeld. Dat was ook wel een doordenker hoor! Wel heel creatief bedacht, want ik dacht echt dat het de locatie van secret santa zou verhullen. 
En toevallig had je dus een locatie in de buurt van een bunnybuncher gevonden. 

• Haha 1
Geplaatst:
2 uren geleden, bunnyempress zei:

Wat nog grappiger is, is dat het forum een ras-echte Delftse heeft, die ook een konijn heeft met een naam afgeleid van Roos. 🤣😂.  Maar kennelijk wist jij dat niet. En ik maar denken: waar blijft dat uitpak verslag dan? 🤔

Oh wie was dat dan? Ik moest ook aan jou denken, vond het ook zo stom dat jij dan je eigen uitpak fotos moest plaatsen 😂 maar dat was dus niet zo. 

Geplaatst:
10 uren geleden, bobbyonthefloor zei:

Rechts bovenin zitten Bobby en Meike. Dat is een foto van de profielfoto van mijn BB.

Cuby staat er ook bij, onder het getrouwd stel. Zijn foto is van de kerstkaart van vorig jaar die ik op BB heb gezet.

Een man in een rolstoel, mijn man.

Een hotel/restaurant, wat mijn ouders hadden.

Een leger, ik kom uit Assen waar een kazerne zit. (maar weet niet zeker of ik dat ooit verteld heb😁)

En het bruggetje, grote bomen, een getrouwd stel. Allemaal ooit op BB gezet. 

Ik heb dat er echt niet uitgehaald. De konijnen en je man in een rolstoel dat wist ik. Maar verder is mijn geheugen blijkbaar niet meer wat het geweest is, door de post covid, al dan niet in combinatie met de overgang. Echt heel knap gedaan.

En ik ben inderdaad jouw santa @bunnyempress.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De laatste dagen waren nogal druk dus ik heb eigenlijk nu pas ruimte in mijn hoofd om te puzzelen...

Als ik probeer uit te komen bij een echt recept dan kan ik van ganzenwijn water maken, smaakpapillen prikkelend mineraal zout, vloeibaar goud van een zonnekijker zonnebloemolie. Met een bakvorm van 20x20 cm kan je cake maken, maar wat nog meer..?

@Kolino weet geloof ik wie mijn Secret Santa is... en zegt dat aromatisch poeder van tropische orchidee te vervangen is door kokos, kaneel, anijspoeder of speculaaskruiden. Of weg te laten is. Voedsel van de goden = honing, maar als ik ''zo puur mogelijk wel ja'' lees denk ik aan chocola... Ook goddelijk 😉. Dan denk ik dat mijn Secret Santa misschien een chocolade liefhebber is, maar ja, wie niet?

Water, zout, zonnebloemolie, chocola, kokos/kaneel/anijspoeder/speculaaskruiden... En toen viel het kwartje ineens! Een veganistische brownie (dat zette me denk ik ook een beetje op een dwaalspoor, want als niet-veganist maak ik ze altijd met boter), en de energiegevende kristallen zijn dan natuurlijk suiker. Toverpoeder voor snelheid is dan denk ik toch bakpoeder, en fleurig meel bloem! Ik leer net van Wikipedia dat vanille van een orchidee komt... Vanillepoeder!

Maar wat een geniale hint is dit! Het is achteraf zó logisch maar ik ben hier toch flink druk mee geweest, @BaasjevanBrownie jij bent mijn Secret Santa! Heel erg bedankt voor het leuke pakket en deze geweldige hint!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Op 16-12-2025 om 19:27, happy211 zei:

Ik heb niet alle antwoorden geraden, maar wel genoeg om een groot deel van mijn hint te zien: 

staat o- een sto--e. Volgens mij moet dat zijn: staat op een stokje. En de bonus hint is 'cavia's'. En volgens mij is @Lollie altijd wel van de uitgebreide puzzelhint maken, dus ik weet het vrij zeker.

Jaaa ik ben jouw Secret Santa!

De antwoorden van de puzzel die je nog zocht (weet niet zeker of je ze al allemaal gevonden had):

Spoiler

In de wei = gras

Uit de wei = hooi

Kan je mee lopen = pootjes

Als Secret Santa langskomt = kerst

%$#@! = krulspinazie

Bij konijntjes hangen deze soms = oortjes

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
44 minuten geleden, Lollie zei:

De laatste dagen waren nogal druk dus ik heb eigenlijk nu pas ruimte in mijn hoofd om te puzzelen...

Als ik probeer uit te komen bij een echt recept dan kan ik van ganzenwijn water maken, smaakpapillen prikkelend mineraal zout, vloeibaar goud van een zonnekijker zonnebloemolie. Met een bakvorm van 20x20 cm kan je cake maken, maar wat nog meer..?

@Kolino weet geloof ik wie mijn Secret Santa is... en zegt dat aromatisch poeder van tropische orchidee te vervangen is door kokos, kaneel, anijspoeder of speculaaskruiden. Of weg te laten is. Voedsel van de goden = honing, maar als ik ''zo puur mogelijk wel ja'' lees denk ik aan chocola... Ook goddelijk 😉. Dan denk ik dat mijn Secret Santa misschien een chocolade liefhebber is, maar ja, wie niet?

Water, zout, zonnebloemolie, chocola, kokos/kaneel/anijspoeder/speculaaskruiden... En toen viel het kwartje ineens! Een veganistische brownie (dat zette me denk ik ook een beetje op een dwaalspoor, want als niet-veganist maak ik ze altijd met boter), en de energiegevende kristallen zijn dan natuurlijk suiker. Toverpoeder voor snelheid is dan denk ik toch bakpoeder, en fleurig meel bloem! Ik leer net van Wikipedia dat vanille van een orchidee komt... Vanillepoeder!

Maar wat een geniale hint is dit! Het is achteraf zó logisch maar ik ben hier toch flink druk mee geweest, @BaasjevanBrownie jij bent mijn Secret Santa! Heel erg bedankt voor het leuke pakket en deze geweldige hint!

Haha ben blij dat het kwartje toch nog is gevallen, met wat hulp van @Kolino

Ik heb ieder jaar een veel te makkelijke hint, dus dacht ga eens mijn best doen. Maar nu was hij dus weer te moeilijk. Had er nog een bonushint bij willen doen, maar die was ik vergeten!
Je had alle ingrediënten kunnen googlen, zeker op een website voor cryptogrammen. Voedsel voor de goden is cacaopoeder. 
Wel jammer dat je niet daadwerkelijk aan het bakken ben geslagen 😉

• Haha 3
Geplaatst:

Ik houd de vriendenboekjes natuurlijk niet exact bij 😉 Willekeurig, met een hoop if-statements, was het wel hoor. Geen vriendjes politiek! Iedereen gelukkig maken, dat was mijn doel 🤞 

Sorry @bunnyempress en @bobbyonthefloor, ik kreeg het niet voor elkaar om jullie van elkaar te scheiden. Ik ben na de 3e keer ofzo gestopt. Jullie passen blijkbaar beter bij elkaar dan dat ik wist 🤭 Hopelijk is het me al vergeven. 

Nou dan volgt nu de verdeling; 

|💡📝☑️|🐰bunnyempress maakt voor Bobbyonthefloor🐰

|💡📝☑️|🐰happy211 maakt voor Deeskuh88 🐰

|💡📝☑️|🐰Evee maakt voor Nina en Hazel🐰 

|💡📝☑️|🐰Marjoleink maakt voor bunnyempress🐰

|💡📝☑️|🐰Nina en Hazel maakt voor Baasjevanbrownie 🐰

|💡📝☑️|🐰Lollie maakt voor happy211 🐰

|💡📝☑️|🐰bobbyonthefloor maakt voor Marjoleink🐰 

|💡📝☑️|🐰Baasjevanbrownie maakt voor Lollie 🐰

|💡📝☑️|🐰Deeskuh88 maakt voor Evee🐰

De vinkjes zijn voor verzonden en ontvangen, potloodje voor het gokje en lampje voor bekendgemaakt.

@BaasjevanBrownie er werd dus nog gepuzzeld. Dat vroeg ik me bij jou ook al af, was je er wel helemaal uit voordat je het hoorde? Want ik kon niet vinden waar je nadat je nog verder ging nadenken een antwoord had gevonden. 

Wat betreft vanille, het is maar een smaakstof, dus alles wat dat ook is en bij chocola past, kan dat naar mijn inziens vervangen, succes! Citroenrasp sinaasappelrasp, kaneel, koekkruiden, kokosrasp, maar dan zou ik denk ik ook de olie deels vervangen door kokosolie, denk ik.   

Ik wist overigens dus in eerste instantie niet dat je een heel recept had, omdat de foto waarschijnlijk onscherp was. Ik wist alleen dat er een antwoord was op dat stofje, waarvan ik dacht, dat moet een rijsmiddel zijn, want het antwoord is sowieso brownie. Per ongeluk zei ik ook nog cacaopoeder, in mijn enthousiasme, wat dus die goddelijke status heeft, blijkbaar, oeps! Sorry!

Mij was het vegan zijn van het recept niet eens opgevallen, maar daar heeft ze wel eens iets over gezegd. Dat was dus een extra hint. 

@BaasjevanBrownie deel jij het echte recept nog even. Dan kunnen we ook een Brownie toveren. Leuk voor kinderfeestjes! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 uren geleden, Evee zei:

Niet getagd, maar volgens mij noemde je mij wel bij het stukje met de pokemon kaarten (Eevee) 😂

Die Pokémon heet gewoon zo 🤣 Ik heb nooit gedacht dat het van jou kwam 🤪

Geplaatst:
35 minuten geleden, Deeskuh88 zei:

Die Pokémon heet gewoon zo 🤣 Ik heb nooit gedacht dat het van jou kwam 🤪

Haha ja dat weet ik, dat die zo heet en ik ben ook niet vernoemd naar een pokemon 😉 het komt van mijn voornaam EVE(li)E(n).

Verkeerd begrepen dan 😅 Aangezien jij mijn secret santa was, zou het ook wel gek zijn als ik verdacht was, hoewel dat in theorie natuurlijk wel kan 😂

Geplaatst: (aangepast)
9 uren geleden, Kolino zei:

Ik houd de vriendenboekjes natuurlijk niet exact bij 😉 Willekeurig, met een hoop if-statements, was het wel hoor. Geen vriendjes politiek! Iedereen gelukkig maken, dat was mijn doel 🤞 

Sorry @bunnyempress en @bobbyonthefloor, ik kreeg het niet voor elkaar om jullie van elkaar te scheiden. Ik ben na de 3e keer ofzo gestopt. Jullie passen blijkbaar beter bij elkaar dan dat ik wist 🤭 Hopelijk is het me al vergeven. 

Nou dan volgt nu de verdeling; 

|💡📝☑️|🐰bunnyempress maakt voor Bobbyonthefloor🐰

|💡📝☑️|🐰happy211 maakt voor Deeskuh88 🐰

|💡📝☑️|🐰Evee maakt voor Nina en Hazel🐰 

|💡📝☑️|🐰Marjoleink maakt voor bunnyempress🐰

|💡📝☑️|🐰Nina en Hazel maakt voor Baasjevanbrownie 🐰

|💡📝☑️|🐰Lollie maakt voor happy211 🐰

|💡📝☑️|🐰bobbyonthefloor maakt voor Marjoleink🐰 

|💡📝☑️|🐰Baasjevanbrownie maakt voor Lollie 🐰

|💡📝☑️|🐰Deeskuh88 maakt voor Evee🐰

De vinkjes zijn voor verzonden en ontvangen, potloodje voor het gokje en lampje voor bekendgemaakt.

@BaasjevanBrownie er werd dus nog gepuzzeld. Dat vroeg ik me bij jou ook al af, was je er wel helemaal uit voordat je het hoorde? Want ik kon niet vinden waar je nadat je nog verder ging nadenken een antwoord had gevonden. 

Wat betreft vanille, het is maar een smaakstof, dus alles wat dat ook is en bij chocola past, kan dat naar mijn inziens vervangen, succes! Citroenrasp sinaasappelrasp, kaneel, koekkruiden, kokosrasp, maar dan zou ik denk ik ook de olie deels vervangen door kokosolie, denk ik.   

Ik wist overigens dus in eerste instantie niet dat je een heel recept had, omdat de foto waarschijnlijk onscherp was. Ik wist alleen dat er een antwoord was op dat stofje, waarvan ik dacht, dat moet een rijsmiddel zijn, want het antwoord is sowieso brownie. Per ongeluk zei ik ook nog cacaopoeder, in mijn enthousiasme, wat dus die goddelijke status heeft, blijkbaar, oeps! Sorry!

Mij was het vegan zijn van het recept niet eens opgevallen, maar daar heeft ze wel eens iets over gezegd. Dat was dus een extra hint. 

@BaasjevanBrownie deel jij het echte recept nog even. Dan kunnen we ook een Brownie toveren. Leuk voor kinderfeestjes! 

Ik had zelf ingezet op @To van de Veluwe omdat het molen de Roos was en ik aan haar konijntje dacht. Ik had het dus fout. Fijn dat ik dat nog even mag herhalen 😂

Haha ja ik probeer steeds meer vegan te eten idd, en ben al 20 jaar vegetarisch. Schept van je @Kolino

Volgens mij had @Lollie het hele recept overgetypt en geplaatst.

aangepast door BaasjevanBrownie
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
6 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

Haha ja ik probeer steeds meer vegan te eten idd, en ben al 20 jaar vegetarisch. Schept van je @Kolino

Volgens mij had @Lollie het hele recept overgetypt en geplaatst.

Klopt,

Speciaal samengesteld voor jou, want zelfs je bunnybunch naam schreeuwt zoetekauw

Ingrediënten

250 gram fleurig meel

350 gram energiegevende kristallen

65 gram voedsel van de Goden

16 gram/ 1 zakje toverpoeder voor snelheid

1 tl smaakpapillen prikkelend mineraal

1 tl bloembinder

250 ml ganzenwijn

250 ml vloeibaar goud van een zonnekijker

1 tl aromatisch poeder van tropische orchidee

bakvorm van 20x20 cm

Verwarm de stookplaats voor op 180 °C. Meng in een kom het fleurige meel, de bloembinder, de energiegevende kristallen, het voedsel van de Goden, de toverpoeder voor snelheid en het smaakpapillen prikkelende mineraal. Voeg vervolgens de ganzenwijn toe en meng tot dit helemaal is opgenomen. Er instaat een soort brokkelige bal. Maar wees gerust, zodra je het vloeibare goud van een zonnekijker bijvoegt verandert dit beetje bij beetje in een mooie substantie die goddelijkheid zal creëren. Voeg als magic touch de aromatische poeder van tropische orchidee toe en roer dit er goed doorheen.

Vet een bakvorm in met vloeibaar goud van een zonnekijker en stort de heerlijkheid erin. Plaats in de stoofplaats voor 45 minuten en laat de magie zijn werk doen. (Als je een grotere vorm gebruikt dan 20x20 cm gebruikt is deze eerder klaar. Kijk daarom na 30 minuten even of het al gaar is.)

Verwijder nu uit de stoofplaats en aanschouw en proef deze magische creatie.

Nu zal je mond tot extase komen en er een magische ingeving over mijn identiteit bovenkomen...

Ik voelde me ook zo stom want het is natuurlijk ontzettend logisch, juist ook omdat het volgens mij vrij algemeen bekend is op BunnyBunch dat jij vegetarisch/veganistisch eet. Ik had natuurlijk ook een lijstje kunnen maken met wie er nog niet geraden was, maar ja, dan was ik er direct uit zonder de puzzel. Ik was je niet eens vergeten, want bij ''toverpoeder voor snelheid'' dacht ik direct aan Brownie. Ik dacht eerst eigenlijk dat het @happy211 was, want voedsel van de goden.

Ik dacht bij de snelheid ook al aan Rosie van @To van de Veluwe, maar die doet dus (ook tot mijn verbazing) helemaal niet mee!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .