Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Milo het konijn

Welk plekje vind(en) jullie konijn(en) het lekkerste om geaait te worden?

Recommended Posts

Konijn 1: Overal, maar het liefst bij haar wangetjes en oren. 

Konijn 2: Liever geen één plekje. Het heeft ongeveer een halfjaar geduurd voordat ik hem überhaupt mocht aanraken. Nu geef ik hem af en toe een aai over zijn rug en soms staat hij dat toe. Pas gebeurde er wel iets wonderlijks: Ik was konijn 1 aan het aaien en konijn 2 kwam er spontaan naast liggen, zodat ik ze samen met één hand verder kon aaien. ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jazz vindt eigenlijk alles fijn, maar het liefst bovenop z’n koppie. Hij geeft soms ook een soort van kopjes, mal konijn.

Pixie vindt aaien altijd maar even leuk, dus ik ben er nog niet uit of ze een plek nu fijner vindt dan een andere. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De middelvinger plat in het midden en de wijs- en ringvinger aan de buitenkant van de oortjes: ik start dan bij de neus, via de rug en zijkant en stop bij de achterkant en herhaal dit. Dan beginnen ze altijd lekker te knarsetanden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij voorkeur helemaal nergens 😅

Maar als het moet (als ze het heel lief voor mij ondergaat) dan bovenop het koppie, dan gromt ze het minste haha. Haar vriendje rent gewoon snel weg dus die hoeft niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites