Bunny566 Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Veel sterkte. Erg sneu voor jullie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Sterkte! Voor wat het waard is, als ik dit zo lees denk ik dat je de juiste beslissing hebt genomen. Goed van je dat je het belang van je konijn voorop stelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 He bah, wat een vervelend nieuws. Het klinkt nu wel als de beste keuze. Dapper dat je in het belang van je konijn beslist. Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 januari 2023 Delen Geplaatst: 1 januari 2023 Heel veel sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthee Geplaatst: 1 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2023 (aangepast) Mensen die niet over vieze verhalen kunnen moeten dit misschien niet lezen. Spoiler Toen de dierenarts hem het spuitje gaf op mijn schoot kwam er allemaal pus uit . Het bleek dat bikkel allemaal absessen had bij zijn longen. Dat had nooit meer goed gekomen. Luna mijn andere konijntje heb ik zoveel tijd als nodig is gegeven om afschijd te nemen. Hebben jullie ook nog tips voor een konijn dat ( misschien) Een tijdje alleen is ? 1 januari 2023 aangepast door Evee spoiler ingevoegd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Myrthee Geplaatst: 1 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2023 En ook bedankt allemaal voor die lieve berichtjes ♡ Dat doet bij echt heel goed ♡ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 1 januari 2023 Delen Geplaatst: 1 januari 2023 Sterkte, je hebt de juiste beslissing gemaakt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 januari 2023 Delen Geplaatst: 1 januari 2023 Sterkte met het verlies. Ik geef dit topic een slotje. Als je wil kun je een topic aanmaken bij de regenboogbrug. Over je vraag voor tips voor tijdelijk alleen zijn is een eigen topic ook handiger denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten