Ga naar inhoud

Webwinkel op Bunnybunch.nl 2024


Evee

Aanbevolen berichten

Ik ga eerst even bijkomen 🙂 De maand juni is mijn man ook vrij. Deze zomer wil ik tijd om nog wat dingen op orde te krijgen voor de website en natuurlijk ook met de honden. Vanaf juli ga ik eens mijn CV afstoffen en kijken wat er allemaal aan vacatures is die passen. Geen haast dus. Komt vast wel goed. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2024 om 19:08, Evee zei:

Ik ga eerst even bijkomen 🙂 De maand juni is mijn man ook vrij. Deze zomer wil ik tijd om nog wat dingen op orde te krijgen voor de website en natuurlijk ook met de honden. Vanaf juli ga ik eens mijn CV afstoffen en kijken wat er allemaal aan vacatures is die passen. Geen haast dus. Komt vast wel goed. 

Je hebt groot gelijk. Fijn dat je man in juni ook vrij is. Heerlijk. Heb je een idee wat je wil gaan doen qua werk? Tuurlijk komt het goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet. Ik ga er ook echt pas serieus mee aan de slag na juni. Ik zeg altijd dat ik "nog steeds niet weet wat ik later wil worden" 😂

 

Er zijn best een aantal opties.  Er is ook kans dat ik in eerste instantie thuiswerk moet gaan zoeken als het echt niet gaat met de honden alleen laten.

Ik hoop echter dat ik part-time buiten de deur wat kan vinden. Ik heb een mbo opleiding administratief juridisch gedaan en hbo sociaal juridisch (die laatste heb ik echter niet afgemaakt) Dus ik kan in die richting wat zoeken. Daar is ontzettend veel werk in, zag ik al. In het verleden heb ik ook een aantal jaren uitzendwerk gedaan. Dat vond ik ook niet erg, was best divers werk bij verschillende bedrijven en je hebt best wat regie over uren enz. Meestal was het dan vervanging van iemand die ziek of zwanger is of bijspringen bij drukte ergens. Maar zomaar simpel werk zonder stress vind ik ook prima. Het kan dus ook zijn dat ik in afwachting van wat anders vakken ga vullen bij de supermarkt of zoiets 😅Ik heb daar nooit zo veel moeite mee. Werk is er genoeg hier. De honden zijn de meest lastige factor er in, vrees ik. 😅

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je voordelig nog een snugglesafe heatpad, icepod of kammetjes? Neem dan zeker een kijkje in de webwinkel. Er zijn een hoop benodigdheden / speeltjes / spelletjes en accessoires voor konijnen afgeprijsd.

 

 

Er komen ook kruiden bulk boxen / voordeel boxen / verrassingsboxen met flinke korting online te staan de komende tijd. Daar ben ik nu achter de schermen druk mee bezig.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu op zoek voor een alternatieve "leverancier" voor mijn kruidenmixen. 3 van de 4 in precies dezelfde samenstelling al gevonden. De 4e is de bloemenmix. Bij de beschrijving in de bunnybunch webshop staat dat het een samensteling kan zijn van alle bloemen die in de webshop verkrijgbaar zijn. Heb expres de andere mix met luzerne en gedroogd gras destijds niet gehaald vanwege problemen met Micha. In de zomerkruidenmix verdraagd hij het goed. 

 

Nou is mijn vraag, uit welke bloemen kan die bloemenmix dan bestaan? 

 

Het alternatief wat ik heb gevonden op diverse concurrente webshops heeft bijna dezelfde samenstelling maar daar zit ook altijd kaasjeskruid en madeliefjes in.

 

Heb net deze week de nieuwe zak aangebroken dus heb nog voor 3 maanden voorraad. 

aangepast door Cheeta26
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic is niet voor het zoeken naar alternatieve webshops, maar voor mededelingen over de bunnybunch webshop. Ik twijfel of ik je bericht hier laat staan of verplaats. 

 

Ik mengde de bloemenmix altijd zelf. Die is dus nooit als mix ingekocht. Ik verwacht niet dat je die ergens gaat vinden.

Daarin zat altijd goudsbloem, kamille, korenbloem (diverse kleuren), roos en zonnebloem. Maar ik heb nu ik stop niet meer alle soorten op voorraad, op dit moment bijvoorbeeld geen roos meer, die krijg ik ook niet meer binnen, vandaar dat de mix nu minder soorten bevat en de omschrijving is aangepast. Zodat ik wel een mix kan blijven verkopen van de bloemen die er nog zijn, tot op het laatst. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand wat de verzend kosten van de bunnybunch webshop zijn? Het staat er vast in ik ben soms een beetje blind met dit soort dingen hihi 🤭 het is me wel opgevallen dat je met best veel dingen zoals die leuke pakketjes voordeliger uit bent dan de dierenwinkel (hier dan) 😃 normaal bestel ik meestal niet online maar het word tijd voor een uitzondering 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Verzenden is helaas niet goedkoop, ook voor mij niet. De producten in de webwinkel hebben soms flink gewicht en volume, waardoor de kosten kunnen oplopen. Die kosten worden doorberekend naar de klant, er is geen gratis verzending.

Ik verzend via PostNL. De basisprijs voor een pakket in Nederland is  € 6.95 Voor alles wat groter en/of zwaarder is, komen er extra kosten bij.

 

Zo staat het op de eerste pagina van de webwinkel🤓

aangepast door Lappie2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, bunnyempress zei:

Ik was van plan om van dit weekend even te gaan zitten voor onze bestelling @Evee.

Die extra grote wilgenbrug die ik toen bij je heb gekocht, heb je die nog? Ik zag hem zo snel niet in de webwinkel.

Wel andere leuke dingen ❤️

Nee die heb ik niet meer, die is al uitverkocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind deze maand gaat ook het laatste donatiepakket naar konijnenopvang Joy van @Dollie

 

Ik heb de donatiepakketjes gewijzigd naar klein twv. 2.50 en groot twv. 10 euro.

Ik heb geen keuze voor welke producten meer gedaan, ik geef in overleg met Iris invulling aan het pakket, dat zal een mix van hooi / kruiden / voer / speeltjes zijn, afhankelijk van wat ik eind van de maand precies op voorraad heb. Ik zorg natuurlijk dat het wel spulletjes zijn die ze goed kunnen gebruiken. 

 

Wil je mij helpen met uitverkopen en gelijk konijnenopvang Joy helpen aan producten voor de asielkonijntjes?

Dan kun je een donatiepakket bestellen via deze link: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten/

Als je zelf niets uit de webwinkel nodig hebt, kun je kiezen voor afhalen bij de verzendopties, dan komen er geen verzendkosten bij. 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Evee zei:

Eind deze maand gaat ook het laatste donatiepakket naar konijnenopvang Joy van @Dollie

 

Ik heb de donatiepakketjes gewijzigd naar klein twv. 2.50 en groot twv. 10 euro.

Ik heb geen keuze voor welke producten meer gedaan, ik geef in overleg met Iris invulling aan het pakket, dat zal een mix van hooi / kruiden / voer / speeltjes zijn, afhankelijk van wat ik eind van de maand precies op voorraad heb. Ik zorg natuurlijk dat het wel spulletjes zijn die ze goed kunnen gebruiken. 

 

Wil je mij helpen met uitverkopen en gelijk konijnenopvang Joy helpen aan producten voor de asielkonijntjes?

Dan kun je een donatiepakket bestellen via deze link: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten/

Als je zelf niets uit de webwinkel nodig hebt, kun je kiezen voor afhalen bij de verzendopties, dan komen er geen verzendkosten bij. 

 

Daar doe ik graag aan mee. Ik zal je na het weekeind gelijk bestellen voor Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zat eraan te komen en het is heel goed te begrijpen, maar toch jammer dat ons konijnenverkoop adresje wegvalt. Zeker ook omdat ik geen dierenwinkels wil steunen door daar te kopen. 
Hoelang is Beaphar houdbaar? Ik heb nog een half pak van 5 kg en twijfel om er vast 1 op voorraad te zetten.

Heel veel geluk gewenst bij het vinden van een nieuwe baan en rust om bij te tanken in juni.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2024 om 18:02, BaasjevanBrownie zei:

Het zat eraan te komen en het is heel goed te begrijpen, maar toch jammer dat ons konijnenverkoop adresje wegvalt. Zeker ook omdat ik geen dierenwinkels wil steunen door daar te kopen. 
Hoelang is Beaphar houdbaar? Ik heb nog een half pak van 5 kg en twijfel om er vast 1 op voorraad te zetten.

Heel veel geluk gewenst bij het vinden van een nieuwe baan en rust om bij te tanken in juni.   

De care+ brokken? Ik denk wel redelijk lang, ligt een beetje aan de soort en formaat zak. Maar daar zat wel een aardige omloopsnelheid op, ik denk dat de datum eind 2024 of ergens in 2025 ligt, als je het precies wil weten van iets geef dan even door welk product precies, dan kijk ik het voor je na. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag opeens de mededeling staan op Facebook. Ik schrok want ben al een tijdje niet meer zo betrokken hier op het forum. Ik snap je besluit heel goed, als ik je verhalen ook zo hoorde leek het mij ook erg pittig werk. Hopelijk kom je even tot rust en kun je vol goede moed solliciteren voor een nieuwe uitdaging. Misschien dat ik nog even een bestelling plaats als support en evt. donatie wat ik graag doe. Echt heel erg jammer, echt een gemis voor konijnenliefhebbers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2024 om 09:31, Evee zei:

Ik weet het niet. Ik ga er ook echt pas serieus mee aan de slag na juni. Ik zeg altijd dat ik "nog steeds niet weet wat ik later wil worden" 😂

 

Er zijn best een aantal opties.  Er is ook kans dat ik in eerste instantie thuiswerk moet gaan zoeken als het echt niet gaat met de honden alleen laten.

Ik hoop echter dat ik part-time buiten de deur wat kan vinden. Ik heb een mbo opleiding administratief juridisch gedaan en hbo sociaal juridisch (die laatste heb ik echter niet afgemaakt) Dus ik kan in die richting wat zoeken. Daar is ontzettend veel werk in, zag ik al. In het verleden heb ik ook een aantal jaren uitzendwerk gedaan. Dat vond ik ook niet erg, was best divers werk bij verschillende bedrijven en je hebt best wat regie over uren enz. Meestal was het dan vervanging van iemand die ziek of zwanger is of bijspringen bij drukte ergens. Maar zomaar simpel werk zonder stress vind ik ook prima. Het kan dus ook zijn dat ik in afwachting van wat anders vakken ga vullen bij de supermarkt of zoiets 😅Ik heb daar nooit zo veel moeite mee. Werk is er genoeg hier. De honden zijn de meest lastige factor er in, vrees ik. 😅

Ik heb ook administratief-juridisch MBO gedaan maar dan studeer je af en dan vragen ze 5 jaar werkervaring of HBO. Tja. Paar maanden later gaan postbezorgen en daar zit ik nog steeds. Maar hoop dat je wat goeds vind waar je voldoening uithaalt.

 

Mijn 3-wegtunnel is aan het einde van zijn latijn en je hebt nog een 3-wegtunnel in de shop dus ik ga ook nog effe een bestelling doen. Effe de maten vergelijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast ter info:

Voor de mensen die in de buurt wonen of een keer een weekendje zeeland willen doen en dat nog willen combineren met een bezoekje bunnybunch..

ik denk dat ik op zaterdag 11 mei een opheffingsuitverkoop ochtend hou in de bedrijfsloods in Wissenkerke, van 10-12 uur. 

Dat wat er op dat punt nog is voor echt lage prijzen te koop zal zijn. Geen idee hoeveel spullen ik dan nog heb hoor! Maar mocht je het leuk vinden, zet het vooral in je agenda dan 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Cheeta26 zei:

Ik heb ook administratief-juridisch MBO gedaan maar dan studeer je af en dan vragen ze 5 jaar werkervaring of HBO. Tja. Paar maanden later gaan postbezorgen en daar zit ik nog steeds. Maar hoop dat je wat goeds vind waar je voldoening uithaalt.

 

Ik heb er wel werkervaring in, maar ook dat is inmiddels wel al wat jaartjes geleden. We zien het wel, wat er op ons pad komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .