Ga naar inhoud

E.C. met mogelijk Snot.. :'(


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Inderdaad, ik vraag me ook af of dit wel helemaal EC is, en dat er wellicht een longontsteking bij is gekomen vind ik geen gekke gedachte. Omgevallen, nat geregend, in de kou gelegen. En ik denk ook dat je nu alles hebt gedaan wat mogelijk was. Heel veel beterschap.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet dat de dierenarts Nijn niet gelijk heeft opgenomen. 35 graden is wel heel erg laag. Bij mijn dierenarts zou ik de kans niet krijgen om hierover na te denken. Hij zou het konijn gelijk in de verwarmde tent leggen. Wat al aangegeven is, is het wellicht ook wel een longontsteking die erbij is gekomen. Hopelijk gaat ze het redden, je doet in ieder geval alles wat mogelijk is. Heel veel sterkte. Zal hard duimen voor Nijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zo slecht waren ze bij mij nooit. Dus ik denk inderdaad dat er meer aan de hand is.

Ik heb ze altijd in een grote plastic bak met wetvacht of handdoeken gehouden.

Had er dan een heatpad bij liggen of een warmtemat onder de bak. Heb ook een losse warmtelamp die ik er boven hing.

Warmte en rust is echt heel belangrijk nu.

Ennatuurlijk ook medicatie en voer.

Heel veel sterkte ik leef echt met je mee.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte.

Ik zou Snuffel even goed in de gaten houden of hij blijft eten. Als je bang bent dat hij misschien iets besmettelijks heeft opgelopen zou je een autopsie kunnen laten doen bij Nijn.

Verder vooral ook even aan jezelf denken en jezelf de tijd geven om dit te verwerken. Het is ontzettend snel gegaan met Nijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan snuffel afscheid laten nemen en daarna begraven. Ik gun Nijn haar rust en wil daarom geen autopsie. Dat zou ik zelf ook niet aan kunnen.

Ik vraag me af waarom ik de eerste tekenen niet heb gezien. En ik weet wel waarom: terminale familie leden vergden al al onze energie en Nijn at en bewoog gewoon. Ik voel me zo rot..

Ze is 6 jaar oud. Dat is toch niet oud?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien waren er helemaal geen tekenen. Het kan gewoon echt zo snel op zijn komen zetten, wat ze ook had, en zoals je wel weet zijn ze meesters in verbergen als er al langer iets was. Ga jezelf nou niet suf piekeren. 6 Jaar is niet heel oud maar ook niet een jong konijntje meer natuurlijk en dit had denk ik op iedere leeftijd kunnen gebeuren. Heel veel sterkte.


Link naar reactie
Delen op andere sites

In die richting bedoelde ik niet. Snuffel hing erg aan Nijn door zijn blindheid. Toch lijkt hij het gister al geweten te hebben..

Ik geloof niet in iets besmettelijks. Ik denk echt dat haar allergie te veel werd en dat ze de mogelijke ec van snuffel heeft.

Nijntje had al zo veel overwonnen.. Ik heb haar 2x eerder van de dood weg gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet jezelf niets verwijten, je heb gedaan wat je kon doen. Konijnen laten nu eenmaal heel laat zien dat ze iets mankeren, en soms is het dan voor ons niet meer mogelijk het konijn te redden,

Goed dat je Snuffel afscheid heb laten nemen.

Je moet je gevoel volgen wat Snuffel betreft, ik snap dat het in zijn geval wellicht iets anders is. Als je merkt dat hij toch afhankelijk is van een maatje kan je voor een nieuw maatje gaan kijken. Maar dat is iets wat alleen jij kan bepalen. Ik snap dat je daar nu even niet aan wil denken, het is allemaal nog zo vers.

Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte voor jou en voor Snuffel!


 


Ik sluit me bij de rest aan, je hebt alles gedaan wat je kon. Goed dat je Snuffel afscheid hebt laten nemen. 


 


Misschien kan je Snuffel iets geven waar hij lekker tegen aan kan liggen voor nu.


 


Sterkte met alles! Je krijgt nogal wat voor je kiezen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het een hersenbloeding geweest zijn?

Ec vind ik zo raar, dat begint eerst in de ogen en ze heeft dit nog nooit eerder gehad..

Ik heb me ff terug getrokken op bed. Wellicht kan ik mijn brood nodige slaap inhalen. De kat van mijn overleden oma kwam direct bij me en even later ook mn hond. Mijn vriend is overbezorgd. Ik geef zo enorm veel om mijn dieren, dit komt echt hard aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .