Ga naar inhoud

Foto's gezocht!


Evee

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar mooie konijnenfoto's die ik mag gebruiken op bunnybunch.nl 

Op het moment zoek ik vooral foto's voor bij de informatieve artikelen, die een update krijgen de komende tijd. 

 

Ik zoek vooral foto's die in de breedte zijn genomen.

Het mag over van alles wat konijnen betreft gaan, er zijn immers ook heel wat artikelen over verschillende onderwerpen.

Van koppelfoto's tot keutelende konijnen, verliefde konijnen en portretjes. Op dit moment is alles welkom 😂

 

Heb jij één of enkele mooie foto's die ik daarvoor vrij mag gebruiken? Dan maak je mij heel blij 😄 

 

Je mag de foto(s) whatsappen naar 06 83712457 of via mail toesturen naar info@bunnybunch.nl 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa bedankt! 

Ik denk dat ik uiteindelijk nog wel wat specifieke foto's zoek, maar dan plaats ik wel een lijstje bij dit oproepje met wat precies! Ik ga eerst eens kijken hoe ver ik kom met wat ik nu allemaal heb ontvangen 🙂 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
15 uren geleden, Evee zei:

Dat is ook prima, algemene foto's zijn ook welkom!

Ik kan nog steeds foto's gebruiken (er zijn ook iets van 200 informatieve artikelen en elke heeft een foto nodig 🤣)

Dan moeten we maar een virtuele fotografie dag organiseren en een dag c.q. heel weekend met z'n allen de hele dag in en om het verblijf vastgeplakt zitten. 

De dag na ja weekend ben ik bang is pas geslaagd als er 200 bruikbare foto's zijn ingeleverd. Oh ik zie net dat ik dat specifieke weekend niet kan😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

 

 

Ik zoek foto's in landschapstand waarbij het onderwerp bij voorkeur wel in het midden van de foto zit voor bij de informatie over: 

  • portretjes / close ups van konijnen (die kan ik bij diverse algemenere informatie gebruiken zoals bij de konijnennamen enz)
  • Ondergewicht
  • Overgewicht
  • Koppelen
  • Optillen
  • Vervoeren
  • castraties
  • tam maken
  • oudere konijnen
  • Seizoenen (lente, zomer, herfst)
  • zindelijk maken
  • speelgoed voor konijnen
  • trainen / spelen met je konijn
  • hooi eten
  • Gemengd konijnenvoer 
  • vachtverzorging
  • konijnenhokken / schuilhuisjes
  • Ziektes. Daar kunnen evt ook wel algemenere foto's bij, bijv. bij spijsverteringsproblemen zie je niet of een konijn dat heeft aan de buitenkant natuurlijk. Maar denk aan foto's van konijnen met myxomatose, zere hakjes, nazorg na operaties. 
aangepast door Evee
uodate
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
3 minuten geleden, bunnyempress zei:

 

Sorry - dat voer ik niet. Ik denk dat dit nog best wel lastig wordt.

Nu heb ik wel zin in muesli! *yummy*

Dat vrees ik ook, in het ergste geval koop ik een zakje, om vervolgens weg te gooien, maar dat voelt wel als verspilling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het zo kopen hoor voor een foto😜 vraag ik een kopje gemengd voer alstublieft. Maak een foto en gooi het weer terug hihi.

Of die party mix bij de supermarkt in een kartonnen doos  met die grote maïs korrels😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dit weekend wel kijken bij de konijnenopvang, daar zijn ook vaak wel konijnen die, zoals ze het daar noemen 'Pretvoer' krijgen. (omdat er zoveel 'snoepgoed' voor ze in zit) Dus niemand die een zak gemengd voer hoeft te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik help verder graag met de foto’s alleen krijg ik pas over een maand konijnen dus heb ik ze nog niet 😅 als dit topic lang bestaat kan ik het proberen 😂 wellicht kan je de eigenaar (even naam vergeten sorry) van de konijnen Scarlett en Lodewijk vragen, die heeft prachtige foto’s van heel veel momenten van de konijnen (zie de topic met hilarische verhalen volgens mij heet het iets van:”Lodewijk en Scarlett foto’s en spam”) veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2024 om 13:59, Evee zei:

Heeft er toevallig iemand een foto van gemengd konijnenvoer? 😄 

Er waren eerder dierenwinkels met bakken waar je zelf een zakje kunt volscheppen. Is al wel een paar jaar geleden dat ik dit heb gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels een foto van annasbeestenbende gehad (heel fijn, bedankt!) die is prima, dus niet nodig vanalles van brokken te kopen of te zoeken.

Mocht iemand een betere foto (qua resolutie) zonder veel gedoe kunnen maken is die nog steeds welkom 🙂

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kolino zei:

Er waren eerder dierenwinkels met bakken waar je zelf een zakje kunt volscheppen. Is al wel een paar jaar geleden dat ik dit heb gezien.

Hier is dat nog bij alle dieren winkels. Zakken open ...denk altijd lekker vers zo😜

 

Voor Lap kocht ik dat.. iets van premium wat dan nog best netjes was kwa samenstelling. Maar na een paar keer hele huis onder de motten😵 Kon alles uit de keuken weggooien en natuurlijk alles van Lap.

Was zelfs zo erg dat we sesam zaadjes in de pan deden voor een gerecht...en mijn vriend ineens zei....huh ze bewegen😱😰bleeeeeh

 

Sindsdien altijd dichte zakken gekocht. En nu natuurlijk Beaphar. En de vrouw van die winkel had me aangesproken op straat dat ze geen voer meer had... Hele winkel vol motten🙈 Wel gelijk duidelijk waar ze dus vandaan kwamen....

aangepast door Lappie2
  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog iemand een foto heeft van een konijn dat in een dik geschiedenisboek aan het lezen is, of iets in die richting, is zo een foto ook welkom 😂

(met andere woorden, ik zoek een leuke foto voor bij het artikel "de geschiedenis van het konijn". 

 

Edit: laat maar, ai komt met zo een schattige optie voor daarbij dat ik die gebruik 😂

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .