Ga naar inhoud

Foto's gezocht!


Evee

Aanbevolen berichten

Om jullie een idee te geven, bovenaan elk informatief artikel komt een foto, zoals dit:

Β 

image.png

Β 

Β 

En in het overzicht zie je het middelste stuk van die foto, dat ziet er bijv. zo uit:Β 

Β 

image.png

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar onderstaande foto's:

  • portretjes / close ups van konijnen het liefst foto's in de breedte (die kan ik bij diverse algemenere informatie gebruiken)
  • Optillen
  • tam maken (bijv. een konijn dat een brokje of iets aanpakt uit de hand)
  • oudere konijnen
  • Seizoenen (lente, zomer, herfst)
  • trainen / spelen met je konijn
  • hooi eten
  • Gemengd konijnenvoerΒ 
  • vachtverzorging
  • konijnenhokken / schuilhuisjes
  • Gezondheid, diverse onderwerpen. Evt. kunnen het ook algemene foto's zijn. Maar denk aan foto's voor bij de info over myxomatose, zere hakjes, nazorg na operaties, konijnen ehbo,Β enz.Β 

Β 

Β 

Toevallig iemand die een leuke foto heeft voor bij de informatie over het tam maken van een konijn?Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Evee zei:

hooi eten

Hier heb ik wel een leuk ideetje voor denk ik.

Β 

3 uren geleden, Evee zei:

vachtverzorging

Zoek je een serieuze of een grappige foto? Ik zie het al voor me: konijn dat zichzelf borstelt en in de spiegel kijktπŸ˜‚Β .

Β 

3 uren geleden, Evee zei:

Toevallig iemand die een leuke foto heeft voor bij de informatie over het tam maken van een konijn?Β 

Hmmmm, lastig. Als je ook een menselijk model zou hebben zou je bijvoorbeeld iets van dat een konijn met zijn voorpootjes op het mens staat kunnen doen of zo....Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi πŸ˜‚ ik heb geprobeerd gizmo en bunny naast mijn geschiedenis boek (van school) te zetten maar ze gingen er een al aan knagen voor ik de camera kon pakken…. Toch maar weg gelegd… ik zie mezelf al wel Op school: β€œtja helaas heb ik geen boek bij me, die heb ik aan mijn konijnen gevoerd!” πŸ€£πŸ™ˆ

  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Bunniesarecute zei:

Hihi πŸ˜‚ ik heb geprobeerd gizmo en bunny naast mijn geschiedenis boek (van school) te zetten maar ze gingen er een al aan knagen voor ik de camera kon pakken…. Toch maar weg gelegd… ik zie mezelf al wel Op school: β€œtja helaas heb ik geen boek bij me, die heb ik aan mijn konijnen gevoerd!” πŸ€£πŸ™ˆ

Mijn dochter kwam vaak op school met aangevreten huiswerk en 2 boeken. Sorry mijn konijn heeft het opgegetenπŸ™ˆ Gelukkig moesten de leeraren er wel om lachen. Lap was onze levende papierversnipperaar 😜

Β 

Wel een leuk idee met je geschiedenis boek. 😊 de theorie was goed bedacht....praktijk iets minder hihihiπŸ˜‚ Die geschiedenis herhaald zich niet meer 😜

Β 

Β 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de moeite haha, meestal zijn schoolboeken toch vrij duur voedsel voor konijnen, hoor πŸ˜„Β 

Β 

Β 

Een update van wat ik op het moment zoek:Β 

  • portretjes en close-ups van konijnenΒ (voor bij algemene informatie)
  • Seizoenen (lente enΒ herfst)
  • trainen / spelen met je konijn
  • gemengd konijnenvoerΒ 
  • vachtverzorging
  • konijnenhokken / schuilhuisjes
  • gezondheid, diverse onderwerpen. Evt. kunnen het ook algemene foto's zijn. Maar denk aan foto's voor bij de info over myxomatose, zere hakjes, nazorg na operaties, konijnen ehbo,Β enz.Β 
  • Foto's van raskonijnen

Β 

Voor alle foto's geldt, het liefst het onderwerp in het midden en een foto die in de breedte genomen is.Β 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Lappie2 zei:

Mijn dochter kwam vaak op school met aangevreten huiswerk en 2 boeken. Sorry mijn konijn heeft het opgegetenπŸ™ˆ Gelukkig moesten de leeraren er wel om lachen. Lap was onze levende papierversnipperaar 😜

Β 

Wel een leuk idee met je geschiedenis boek. 😊 de theorie was goed bedacht....praktijk iets minder hihihiπŸ˜‚ Die geschiedenis herhaald zich niet meer 😜

Β 

Β 

Hihi πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ mijn leraren vinden het minder leuk, ik hetze nu een week en ik heb een aangeknabbeld geschiedenis boek en een gehalveerd wiskunde schrift πŸ™ˆπŸ€£πŸ˜…

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .