Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - De leukste konijnen aankopen van 2024!


Evee

Aanbevolen berichten

  • Evee plaatste dit topic in de spotlight
  • 4 weken later...

Ik zag ergens voorbij komen dat iemand een afdrukje gemaakt had van konijnenpootjes in klei. Vaak krijg je dat als optie bij een crematie en betaal je er best wat voor.  Als alternatief kun je zelf natuurlijk ook een pootafdrukje maken. Dat hoeft dan zeker niet pas te zijn als ze overleden zijn, maar kan ook gewoon nu al.

 

 

Bijv. action heeft deze fotolijst met kleiafdruk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3010712/alvar-fotolijst-met-kleiafdruk/

 

En ook deze heb ik al voorbij zien komen, daar hadden ze met rondje van gemaakt, kattenpootje er in en dan met een prikkertje een gaatje er in gemaakt. Op die manier hadden ze er kerstboom hangers van gemaakt). Maar dat kan natuurlijk ook met de konijnenpootjes 🙂
https://www.action.com/nl-nl/p/2563328/decotime-hobby-afbakklei/

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Evee zei:

Ik zag ergens voorbij komen dat iemand een afdrukje gemaakt had van konijnenpootjes in klei. Vaak krijg je dat als optie bij een crematie en betaal je er best wat voor.  Als alternatief kun je zelf natuurlijk ook een pootafdrukje maken. Dat hoeft dan zeker niet pas te zijn als ze overleden zijn, maar kan ook gewoon nu al.

 

Ik zie nu al voor me hoe dat gaat. Heel mooie afdruk van Scarlett, want daar mag ik alles mee doen als ik haar maar kroel en eten/snacks/lekkers geef. 30x een mislukte poging omdat Lodewijk zo'n nerveuze springkikker is. Is de klei niet slecht dan voor de pootjes? Ik dacht dat ze klei/verf  e.d. daarom alleen deden na overlijden.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat al helemaal voor me..pootje erin en bij het er af halen gelijk de neus er vol in met of zonder gebits afdruk😂 Bij Lappie had dat zeker weten goed gegaan. Bij deze 2🙈

 

Wel een heel leuk idee🥰

Van Lap hebben we een klein sieraden doosje met een pluk haar er in als aandenken en van kip plakken we zijn veren op papier en in een foto lijstje elk jaar als hij in de rui zit.

 

 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik zag een heel klein Nijntje tasje gemaakt van vilt. Ik zag het al helemaal voor me om mijn kleindochter ermee te zien met de gezochte eieren erin. Nou dat worden dan chocolade eitjes (geen goed plan) want van een echt ei kan er 1 in en kan ze nog niet tillen ben ik bang😅. Ik vertelde het aan Ruud, hij keihard lachend: dat wordt een echte Margaret Thatcher. En nu heb ik dat beeld steeds in mijn hoofd dat Emily met het tasje om haar heen gaat slaan😅 Dus ik doe het niet.

Verder zag ik vele spullen van Nijntje in combinatie met Pasen bij Hema.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2024 om 09:47, bunnyempress zei:

 

Ik zie nu al voor me hoe dat gaat. Heel mooie afdruk van Scarlett, want daar mag ik alles mee doen als ik haar maar kroel en eten/snacks/lekkers geef. 30x een mislukte poging omdat Lodewijk zo'n nerveuze springkikker is. Is de klei niet slecht dan voor de pootjes? Ik dacht dat ze klei/verf  e.d. daarom alleen deden na overlijden.

 

Ik heb zelf van mijn kat en hond met zo'n speciaal setje afdrukken gemaakt, dat is dan wel met inkt dus andere look dan klei. Daarmee blijven de pootjes gewoon schoon. Ik vind konijnenpootafdrukjes niet zo mooi dus die heb ik overgeslagen 😬 denk dat het in inkt gewoon vage vegen zijn 😂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-2-2024 om 12:32, Lappie2 zei:

Zag het en moest er 1 kopen voor de nijnen.

Leuk. Ik heb ook wat plasticbordjes met onze trouwfoto erop. Ooit eens gekregen. Die pak ik nog wel eens als ik buiten mijn brood opeet. Als het bord valt, is er niets kapot.

Je kunt zelf dat bord dus ook wel gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Leuk. Ik heb ook wat plasticbordjes met onze trouwfoto erop. Ooit eens gekregen. Die pak ik nog wel eens als ik buiten mijn brood opeet. Als het bord valt, is er niets kapot.

Je kunt zelf dat bord dus ook wel gebruiken!

Leuk 😊

 

Is niet van plastic hoor deze kommetjes. Als het valt is het kapot🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei:

Ohhh leuk!! Ik ben benieuwd naar die kussens....😍

 

Dat zijn deze: https://www.xenos.nl/kussen-konijn-polyester-45x45-cm-457329 Ik vind ze echt heel leuk en niet typisch voor Pasen. Voor de liefhebbers: een bijpassende tafelloper: https://www.xenos.nl/tafelloper-konijn-polyester-40x150-cm-6149 en geurstokjes: https://www.xenos.nl/geurstokjes-konijn-100-ml-d6p5x12-cm-457397

 

Allemaal naar de Xenos 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een superschattig geel konijn gehaald bij de Albert Heijn. Het konijn staat op de achterpootjes. Ze hadden ook een gewoon zittend konijn en een hele grote die op de achterpootjes staat maar ik die waren lichtroze en felroze en ik haat roze

aangepast door Cheeta26
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Van chocola? 

Nee de officiële productnaam is Flock Haas Zittend. Ik vond ze in het speciale pasen schap. 17x9x12 cm 

 

De schappen ernaast was wel allemaal chocola maar dit was echt een decoratieschap. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .