Ga naar inhoud

Klaver heeft EC


Lonja

Aanbevolen berichten

Je hebt meer dan een maand samen met haar geknokt om haar er bovenop te helpen. Je hebt er alles aan gedaan en het lang volgehouden. Menigeen had het al eerder opgegeven, maar jij bleef volhouden. Het hielp alleen niet :( Ik zou niet weten wat je nog meer of beter had kunnen doen. Die twijfel is geen reële gedachte (maar wel een emotionele en begrijpelijke). Ik heb ook veel respect voor wat je allemaal voor haar uit de kast hebt getrokken (en voor Stip).

Veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de laatste dagen je topic ontdekt en gevolgd.

wat heb jij je best gedaan zeg, na zo'n maand alles geven verwacht je een mooi resultaat, maar als je konijn al zo lang niet meer top is en haar levenskwaliteit zo gedaald is, dan komt deze moeilijke beslissing.

En dat opgeven is voor jou nog veel moeilijker dan voor haar. Zij heeft nu rust, en een heel mooi leven gehad in een liefdevolle thuis.

Veel sterkte!

Als ik bedenk hoe ik heb zitten janken voor mijn konijn dat ik nog geen 2 maand had kan ik me niet voorstellen hoeveel verdriet je moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte Lonja, wat een moeilijke beslissing blijft het toch altijd en dan moet er ook nog zoveel "spul" worden gebruikt. Maar ga asjeblieft niet twijfelen, je hebt alles gedaan wat je kon. Wat anderen ook al zeggen, menigeen had al eerder opgegeven.


 


Ze is nu onderweg naar Stip, heel veel sterkte!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee dat wordt dan nog wat daar achter die regenboogbrug :P ach ze staan nu quitte ;)

De twijfel is niet alleen omdat ik misschien nog verder had moeten behandelen maar ook omdat ze er niet klaar voor was. Het is zo'n vechtertje geweest altijd. Weet wel dat ze zelf nog heel lang door was gegaan en dat ik dan misschien weer spijt had gekregen dat ik het zover had laten komen als het over een paar maanden echt op was. Dat zijn dingen die je nooit zult weten vandaar de twijfel. Het is gewoon een kl***beslissing die wel nooit goed zal voelen. Maar had eigenlijk gehoopt dat het net als bij Stip was gegaan, die had maar een kleine hoeveelheid van dat gif nodig. Nou ja ik zal er vrede mee moeten leren hebben.

Dank jullie wel voor alle lieve woorden en steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaver heeft er voor gevochten om nog bij je te blijven. Ik kan goed begrijpen dat je daardoor twijfel of je er wel goed aan heb gedaan. Maar ik denk wel dat je de enorme moeilijk keuze zeer weloverwogen hebt gemaakt. Je hebt Klaver een verder lijden bespaard. Het is altijd moeilijk te bedenken hoe ze er over een paar maanden aan toe zou zijn geweest, maar de stapjes die ze vooruit maakte werden weer ingehaald door de stapjes achteruit. Wellicht had haar lijden toch steeds erger geworden, en dat heb jij haar bespaard. Klaver is je daar dankbaar voor. Ze heeft een fijne tijd en een goede verzorging bij je gehad, wat meer had ze nog te wensen?

Ze is nu bij Stip, en als ik het zo begrijp wordt dat een gezellige boel bij de regenboogbrug.

Nogmaals veel sterkte met het verlies.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .