Evee Geplaatst: 5 oktober 2025 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2025 Daar hoef je niets voor te doen. Net als in het verleden bij de webwinkel, die zijn ook verwijderd. Quote
Boris en Beer Geplaatst: 28 oktober 2025 Geplaatst: 28 oktober 2025 Oh wat jammer zeg! Ik heb zelf niet zo fijne ervaringen met Discord, dus ik download dit liever niet. Dan nog maar even genieten van het forum 😔 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 oktober 2025 Geplaatst: 28 oktober 2025 7 uren geleden, Boris en Beer zei: Oh wat jammer zeg! Ik heb zelf niet zo fijne ervaringen met Discord, dus ik download dit liever niet. Dan nog maar even genieten van het forum 😔 Ja..... Ik ervaar nu problemen met Discord. Heel jammer 😢 Geen BB meer straks 🥺 Quote
Lollie Geplaatst: 29 oktober 2025 Geplaatst: 29 oktober 2025 Ik ben wel benieuwd wat er mis gaat dan? Ik heb zelf wel Discord sinds de quiz die ooit vanuit BunnyBunch was gehouden. Ik heb het daarna niet meer heel actief gebruikt, ik ben wel eens bij een andere server (niet van BunnyBunch) aangemeld maar heb nooit echt actief deelgenomen. Nu moet ik nog even aanmelden bij de BunnyBunch server, dat was ik wel van plan. Ik heb al lange tijd niet ingelogd... Quote
Suus1978 Geplaatst: 29 oktober 2025 Geplaatst: 29 oktober 2025 Bij mij werkt het prima. Ben ook wel benieuwd naar de problemen. Quote
Lappie2 Geplaatst: 29 oktober 2025 Geplaatst: 29 oktober 2025 Bij mij komt het gewoon door mijn telefoon. Krijg halve teksten en hij zit steeds vast. Laptop doet het prima maar heb geen zin om daar steeds achter te zitten voor Discord. Dus bij mij echt telefoon technische. Quote
Lappie2 Geplaatst: 29 oktober 2025 Geplaatst: 29 oktober 2025 Zo zie ik het op mijn telefoon. Kan inzoomen maar niet uitzoomen. Is gewoon irritant lezen zo🙄 En als ik dan wat wil typen duurt dat een half uur omdat mijn telefoon het schijnbaar niet aan kan. Oud ding😅 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 29 oktober 2025 Geplaatst: 29 oktober 2025 (aangepast) Ik snap blijkbaar niet veel van Discord want deze berichten zijn mij onbekend. Ik keek alleen naar de hoofdpagina schijnbaar 29 oktober 2025 aangepast door Cheeta26 4 Quote
Arielle Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari (aangepast) Ik zit inmiddels ook in de discord server, maar ik vroeg me af hoe mensen die nooit van discord hebben gehoord toch hun informatie krijgen? Zou toch zonde zijn als andere konijnenbaasjes minder makkelijk hun vragen kunnen stellen. Ik ben bekend met Discord overigens en zit in meerdere servers. Daarom is mijn discordnaam anders dan hier: DieZeemeermin. Discord is volledig veilig en wordt veel gebruikt bij o.a. games en streamers. 3 januari aangepast door Arielle Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 58 minuten geleden, Arielle zei: Discord is volledig veilig Is dat zo? Ik heb op internet gezocht en was men niet altijd positief. En kan het alleen op je telefoon? Zo klein om te lezen etc. Nu doe ik alles op de laptop. 1 Quote
Arielle Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Is dat zo? Ik heb op internet gezocht en was men niet altijd positief. En kan het alleen op je telefoon? Zo klein om te lezen etc. Nu doe ik alles op de laptop. Wat versta je onder veilig is natuurlijk de vraag. Het is een besloten groep, dus je hebt controle over wie je toelaat. Dat is al gunstig, misschien wel een hogere pest factor voor kinderen en jongeren omdat je mensen kan buitensluiten. Maar ik neem aan dat het niet gebeurd op dit forum. Ik heb discord al een aantal jaar, zeker wel 7 jaar, en nog nooit iets onveiligs meegemaakt of erover gehoord. Ik kan me wel voorstellen dat ouders graag meer toegang tot discord willen hebben voor toezicht. Het is zeker ook bedoelt voor de telefoon! Tablet, telefoon, laptop en computer. Ik heb de app op mijn tablet, telefoon en op mijn computer. De app is overal op te gebruiken dus, alleen ik weet niet hoe het werkt als je een ouder toestel hebt. Ik raad wel aan de app te gebruiken, en niet via een webbrowser of een andere omleiding. Het is even wennen hoor, maar eigenlijk werkt Discord hetzelfde als een forum. Je kan ook daar topics aanmaken die zowel tijdelijk als blijvend zijn. Alleen nogmaals: ik vraag me wel af hoe mensen deze mooie plek gaan vinden die niet zo bekend zijn met konijnen en graag vragen willen stellen. Maar daar is vast iets op verzonnen. Quote
happy211 Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari 9 uren geleden, To van de Veluwe zei: Is dat zo? Ik heb op internet gezocht en was men niet altijd positief. En kan het alleen op je telefoon? Zo klein om te lezen etc. Nu doe ik alles op de laptop. Wat heb je gelezen waardoor je twijfelt of het veilig is? Dan kunnen wij je misschien concrete antwoorden of tips geven hoe je daar mee om kunt gaan. Ik gebruik discord ook alleen op mijn laptop, dus dat kan zeker. Vind ik ook prettiger werken dan op mijn telefoon inderdaad. Quote
JokeC Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari Discord verzamelt locatiegegevens en online gedrag (net als heel veel platforms) en de beveiliging heeft ook nogal wat gaten. Het verlies van het BunnyBunch forum is een ramp. De toegankelijkheid en betrouwbaarheid van de informatie is waarschijnlijk uniek in Nederland en omtrek. Evelien heeft hier al die jaren de eindverantwoordelijkheid en kosten voor gedragen. Hulp van een aantal wisselende moderatoren heeft het gelukkig lichter gemaakt, maar toch….tis nie niks. Verdwijnen alle artikelen van Konijneninformatie ook? 1 Quote
Arielle Geplaatst: 4 januari Geplaatst: 4 januari 9 uren geleden, JokeC zei: Discord verzamelt locatiegegevens en online gedrag (net als heel veel platforms) en de beveiliging heeft ook nogal wat gaten. Het verlies van het BunnyBunch forum is een ramp. De toegankelijkheid en betrouwbaarheid van de informatie is waarschijnlijk uniek in Nederland en omtrek. Evelien heeft hier al die jaren de eindverantwoordelijkheid en kosten voor gedragen. Hulp van een aantal wisselende moderatoren heeft het gelukkig lichter gemaakt, maar toch….tis nie niks. Verdwijnen alle artikelen van Konijneninformatie ook? Dit klopt, maar dat doet jouw internet browser ook waarin dit forum geopend wordt. Eigenlijk doet vrijwel elke platform dat inderdaad. Gegevens worden bijvoorneeld verzameld om verdachte inlogpogingen te detecteren en online pestgedrag tegen te gaan. Maar dat gebeurd eigenlijk nu al. Maar het blijft wel jammer dat dit forum gaat verdwijnen. Quote
Kolino Geplaatst: 6 januari Geplaatst: 6 januari Op 4-1-2026 om 12:47, JokeC zei: Verdwijnen alle artikelen van Konijneninformatie ook? Nee, wel opschonen en verbeteren Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.