Ga naar inhoud

De Bunnybunch webwinkel is gestopt


Aanbevolen berichten

Beste Bunnybunchers!
 
De Bunnybunch webwinkel is gesloten. Het tijd is voor een nieuwe uitdaging.
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken. Voor bestellingen, voor de steun, voor de betrokkenheid. Bedankt voor de donaties die dankzij jullie naar Konijnenopvang Joy gestuurd konden worden. Bedankt voor de lieve konijnenverhalen en de foto's van blije konijnen met de producten uit de webwinkel. En soms ook het gedeelde konijnenleed, als er vragen waren over zieke konijnen, als er een bestelling retour moest omdat het konijntje er niet meer was, of als iemand wilde laten weten niet meer te gaan bestellen om die reden. Ondanks dat het meeste contact op afstand was, heb ik altijd het gevoel gehad toch een band met jullie te hebben door de lieve berichten en door de hoeveelheid trouw geplaatste bestellingen door vaste klanten.
 
Hoewel de webwinkel stopt, zal de website blijven bestaan. We tellen gewoon door, want volgend jaar bestaat Bunnybunch zelfs 20 jaar! Binnenkort krijgt de website wel een nieuw jasje. De konijnen informatie blijft en het forum ook. Jullie kunnen alle konijnenverhalen met elkaar blijven delen. Er komen binnenkort ook mogelijkheden om te adverteren op Bunnybunch, om de website ook in de toekomst te kunnen laten bestaan.
 
Speciale dank ook voor alle trouwe klanten en degenen die lieve berichtjes hebben gestuurd naar aanleiding van het bericht dat de webwinkel gaat sluiten.
Bedankt voor alles!
 
Evelien
 
gestopt met webwinkel.jpeg
 
 
  • Vind ik leuk 9
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel dankbaar voor alle goede zorgen voor onze bestellingen en leuke gesprekken (in het echt en via de mail).

 

Een einde van een tijdperk, maar ook het begin van iets nieuws 🌱.

Dat je reis verder mag gaan met liefde, geluk en plezier en natuurlijk succes met de volgende uitdaging, zodra je daar zelf lekker klaar voor bent.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Wat een mooie foto 😍 2 paden... Heel toepasselijk.

 

Heel veel succes met welk pad/uitdaging je ook kiest. 

 

En een staande ovatie voor al je harde werk, toewijding en liefde voor BB en de BBers 👏👏👏👏👏👏👏👏

 

💐😘

 

 

aangepast door Lappie2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest op het forum, dus vreemd om ineens te lezen dat de webwinkel ging stoppen (en nu ook is gestopt). Maar wat heb je dit goed opgepakt! Vooral de losse kruiden kunnen kopen en geen konijnonveilige dingen ertussen, waren echt goed aan de webwinkel. Hoewel het wat kleiner is geworden, ben ik toch blij dat de rest van BunnyBunch door blijft gaan, daar heb ik ook echt al veel van geleerd.

 

Applaus voor jou! 👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja, nu eerst vakantie. 

Ik denk wel dat de eerste sollicitatie er na het weekend uit gaat want ik zag wel een leuke vacature, maar verder doe ik nu nog even rustig aan, ik hoef niet gelijk aan het werk. Mijn man is deze maand ook vrij, dus we gaan lekker een beetje thuis klussen en wat kampeer-uitjes maken. 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .