Ga naar inhoud

Bunny Birthday vieren


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

 

Mijn lieve kleintjes, Ruslan en Ljudmila, worden op 23 maart 1 jaar. Dit wil ik natuurlijk graag vieren 🎂.

 

Nu vroeg ik me af hoe jullie zo'n bunny birthday eigenlijk vieren? Krijgen ze een cadeautje? Krijgen ze een extra snoepje? Ik hoor het graag!

 

Liefs,

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe nooit veel bijzonders met verjaardagen. Vaak wel iets, maar niet iets wat ze normaal niet ook krijgen. Ze krijgen dan bijvoorbeeld een leuk nieuw speeltje of sloopprojectje. Of ik kies bewust het favoriete groenvoer om in de groenteschotel te stoppen. Dat soort dingen krijgen ze toch wel met regelmaat, maar op zo een dag net iets bewuster. 😉 

 

Het probleem met ze verwennen is vooral ook dat konijnen erg gevoelig zijn op de spijsvertering. Als je een goed ritme hebt qua voeding, is het vaak beter niet al te veel nieuwe of ongezonde dingen daar aan toe te voegen. 

  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn beide gedumpt, dus we weten de exacte verjaardagen niet. We hadden zo'n gezond verjaardagstaartje gekocht via de BunnyBunch webwinkel, maar dat was toch een groot ding! Ze zijn hier groot (4,5kg en 3,5kg), maar die kregen ze dus in 3-6x stukje bij beetje en de tweede taart voor de andere verjaardag hebben ze nog steeds niet gehad.

Ik kijk ook wel altijd naar leuk speelgoed, maar goed, als het dus een dagje later of weekje later wordt, vind ik dat ook prima. Als het heel erg regent is het toch onhandig om ze iets nieuws te geven, want het zijn buitenkonijnen. Zelf geef ik ook niet heel veel om mijn exacte verjaardagsdatum, dus dat is prima.


Ze zijn geadopteerd op Sinterklaas, dus dan krijgen ze ook weleens wat extra's.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de afgelopen verjaardagen van Fluffy en Pip gewoon helemaal vergeten 🫣 Meestal krijgen ze op “speciale” dagen wel wat extra’s, dat kan variëren van gewoon een extra snoepje tot een nieuw sloop/knaag projectje. Met speelgoed doen ze eigenlijk niets, dus dat geef ik ook niet.

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

We vierden het altijd. Lappie kreeg dan bijvoorbeeld een nieuw huisje en een taart van stukjes wortel, appel, en nog wat met een echte kaars die dochter uit blies. En een ballon waar hij dan de hele dag op danste tot ie boem zei en daarna bij de konijnen af ernaast ging liggen🤣

 

Kip heeft elke dag zijn verjaardag 🤪

En Kleine en Leeuw is het ook gewoon elke dag feest. Zonder groente en fruit maar wel veel speeltjes, huisjes, wc rollen. Bijna elke dag is er wel wat nieuws te doen voor ze.

 

Ik zou het graag doen zoals we bij Lappie deden als Leeuw geen problemen met zijn darmen zou hebben gehad en de Kleine niet zo gestresst zou zijn hadden ze zeker weten een taart gehad met kaars en 🎈.

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Lappie2 zei:

We vierden het altijd. Lappie kreeg dan bijvoorbeeld een nieuw huisje en een taart van stukjes wortel, appel, en nog wat met een echte kaars die dochter uit blies. En een ballon waar hij dan de hele dag op danste tot ie boem zei en daarna bij de konijnen af ernaast ging liggen🤣

 

Kip heeft elke dag zijn verjaardag 🤪

En Kleine en Leeuw is het ook gewoon elke dag feest. Zonder groente en fruit maar wel veel speeltjes, huisjes, wc rollen. Bijna elke dag is er wel wat nieuws te doen voor ze.

 

Ik zou het graag doen zoals we bij Lappie deden als Leeuw geen problemen met zijn darmen zou hebben gehad en de Kleine niet zo gestresst zou zijn hadden ze zeker weten een taart gehad met kaars en 🎈.

 

 

Schrok Lappie dan niet heel erg van die ballon? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wellicht ook een groententaartje maken of kopen met een kaarsje erop. En een extra snoepje, want daar ben ik anders redelijk zuinig mee ☺️

 

Ik heb ook peter en meter en de grootouders uitgenodigd voor een stukje taart. Het moet niet allemaal voor de nijntjes zijn 😁.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .