Ga naar inhoud

Wat is jouw laatste konijnenspeelgoed aankoop?


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Bij mij was Suddenly 24 december jarig. Vijf jaar werdt ze. Voor haar heb ik een kleine houten snackrol gekocht, vergelijkbaar met een variant van plastic die ik al eerder had. Ik ben hier veel meer tevreden over. De gaten zijn kleiner en ik ben sowieso meer fan van hout dan van plastic.  Misschien is het wel dezelfde als die van @bunnyempress? Wieweet. Ik ben er iig heel blij mee, en de nijntjes ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat ze aan een houten gaan kluiven. Flo kennende die zet overal zijn tanden in. Zelfs in mijn vinger.

Mijn laatste aankoop is een bestelling bij Bunnybunch webwinkel. Allerlei leuke producten waar ik zelf blij van word.

 

Ik vergeet nog wat. Vanmiddag was ik in een kringloopwinkel en daar stonden plastic bussen met diverse dieren erop. Waaronder ook een met een konijn.(witte bus met een zwart konijntje erop). Die heb ik gekocht voor in de ren.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@knaagjeknabbelsuddenly kan best dat het dezelfde is. De mijne is van Beeztees, de snackroller, met mintgroen.

Er wordt niet aan geknaagd, maar het werkt vaak niet, omdat ze hem tussen elkaar in rollen, dus ik heb hem ook al een tijdje niet gebruikt.

@To van de Veluwe Lodewijk nam juist een flinke hap uit de zacht-plastic versie die ik had meegenomen bij de Action. Die was eigenlijk voor katten, dus die mocht gelijk weg daarna.

 

Hier was het kerstcadeau een spring-obstakel, die op verschillende manieren kan gebruiken. Tweedehands van Marktplaats.

Mijn man zou foto's maken, maar dat ging maar matig, maar hierbij toch een actie foto:

 

ScarlettSpringFoto.jpg

 

De balkjes kan je op verschilende hoogtes neerzetten en er is een schuine kant en een rechte kant (voor recht omhoog).

aangepast door bunnyempress
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bunnyempress zei:

zacht-plastic versie

Die van mij is van hard plastic. Gekocht bij Evee in de webwinkel. Geel met oranje worteltjes.

 

Ik heb ook een konijnenoxer met dezelfde kleuren maar iets anders van samenstelling. Hier jumpen ze er ook overheen.  Ik heb ook wat pilonen staan en daar slingeren ze dan omheen en dan over de hindernis en dan vaak op de catcube. Ze volgen dan zo'n werpstok van onze hond (die we niet meer hebben)

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mammafelina zei:

Uploaden via YouTube kan volgens mij wel.


Dat klopt, maar dat is voor mij heel irritant. Dus dat ga ik helaas voor de mensen hier niet doen. 
 

Ik heb al een account en dan zou ik telkens moeten in en uitloggen. Of privé en zakelijk samen en dat wil ik niet. 

  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, bunnyempress zei:


Dat klopt, maar dat is voor mij heel irritant. Dus dat ga ik helaas voor de mensen hier niet doen. 
 

Ik heb al een account en dan zou ik telkens moeten in en uitloggen. Of privé en zakelijk samen en dat wil ik niet. 

Je kan meerdere youtube accounts aanmaken en wisselen zonder telkens te moeten in- en uitloggen.

Ik heb ook een eigen account, bunnybunch account en eentje van namu. Maar ik kan zonder elke keer te moeten inloggen tussen die accounts wisselen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er 1 van hout gemaakt. Heel simpel en maar 1 stok. Niet hoog.

 

Eerste keer toen ik het voor deed sprongen ze erover heen. 2e keer ook. 3e keer greep Leeuw de stok en trok m eraf. Zo van genoeg geweest met je Fitness gedoe. 😂

 

Nu zet ik m steeds weer recht en paar minuten later stok in de andere hoek. 🙄

  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lappie2 Je moet ook flink belonen tijdens de fitness  😉


Lodewijk is gek van zijn hondenhoepel. Als hij naar binnen sneakt wil hij er vaak nog naar kijken. Hij kijkt dan ook echt beteuterd als hij tegen de muur aan staat, want dan kan hij er niet doorheen springen. Nu had ik laatst bij het stofzuigen hem ff tegen de kast laten leunen en niet teruggezet. Nou mooi dat meneer probeerde zich tussen de kast en de hoepel te wringen zodat hij er nog door kon springen. 😂. Om dan vervolgens rond te kijken of ik het a) gezien heb en b) al een snoepje kom brengen. 

  • Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, bunnyempress zei:

@Lappie2 Je moet ook flink belonen tijdens de fitness  😉


Lodewijk is gek van zijn hondenhoepel. Als hij naar binnen sneakt wil hij er vaak nog naar kijken. Hij kijkt dan ook echt beteuterd als hij tegen de muur aan staat, want dan kan hij er niet doorheen springen. Nu had ik laatst bij het stofzuigen hem ff tegen de kast laten leunen en niet teruggezet. Nou mooi dat meneer probeerde zich tussen de kast en de hoepel te wringen zodat hij er nog door kon springen. 😂. Om dan vervolgens rond te kijken of ik het a) gezien heb en b) al een snoepje kom brengen. 

Hahaha 😂

 

Leeuw kan niks aan beloning krijgen helaas behalve een aai en kont krabben😜. Loop neemt hij zelden aan. Dus dat gaat niet werken. Hij at perongeluk een hapje van bleekselderij blaadje van de kleine en volgende dag 2 keer hoop💩. 🥴

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2024 om 12:34, Evee zei:

Je kan meerdere youtube accounts aanmaken en wisselen zonder telkens te moeten in- en uitloggen.

Ik heb ook een eigen account, bunnybunch account en eentje van namu. Maar ik kan zonder elke keer te moeten inloggen tussen die accounts wisselen. 

 

Hij heeft helaas al snel de hik hier - omdat mijn YouTube account zo oud is - van voor dat het van Google was. Dus hij ziet mijn Gmail accounts waar geen YouTube kanaal aanhangt nu ook. Als ik die uitlog bij YouTube, word ik ook uit mijn mail gebonsjourd, dus ik zit niet op nog een account te wachten. 😆

Maar die extra uitleg geef je natuurlijk alleen omdat ik laatst een filmpje naar je stuurde van de te leuke Lodewijk kiekeboe verrassing 😅🥰

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag moest ik op familiebezoek en heb gelijk twee catcubes voor 40 euro opgehaald. Ik kwam toch langs die plaats. En eindelijk heb ik nu die slaapcatcubes die helemaal (op de ronde gaten na) dicht zijn. @mammafelina heeft die ook. Ik zat pas te kijken op MP en wilde al een blauwe kopen maar liever heb ik de grijze omdat de andere catcubes ook grijs zijn. En toen zag ik deze twee ineens taan. Ik ben er blij mee. Gelijk volgestopt met hooi en nu kan er minder kou van onder optrekken.

aangepast door To van de Veluwe
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .