Ga naar inhoud

Blaassteen


Rian

Aanbevolen berichten

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! En succes ook met het uitzoeken van aangepaste voeding enzo. Het is best wel even een puzzel. Ik heb een konijn wat steeds teveel zand in zijn blaas heeft zitten. Die kreeg ook aangepaste voeding maar hij at dusdanig weinig dat ik daar weer vanaf ben gestapt. Hij krijg nu wel water uit flessen, ik heb berekend dat daar veel minder calcium in zit dan in ons kraanwater. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Pien is weer thuis! Assistente belde dat ze zo actief was dat ze wel naar huis mocht. Ze gooide daar haar handdoek toch maar overhoop.


Ze blijft voorlopig even binnen. Ze is nog wat suf.


Heeft wel al geplast en al een selderijblaadje op! Ik hoop dat ze zo doorgaat, dat zou super zijn!


En dan nog een foto van de steen:


 


http://www.bunnybunch.nl/forums/gallery/image/1627-wp-20150827-002/


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Toch altijd weer spannend, maar goed dat ze daarvoor juist zo goed at dan werkt het allemaal goed. Wellicht lag de steen toen even niet dwars.


Sterkte met het volledige herstel, maar dat gaat vast goed komen zo te lezen. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

De steen is een soort steen die je op de maan zou vinden, haha! Hij is licht en zacht, raar ding.

Pien heeft net zelf gedronken en ik heb al wat keuteltjes gevonden. Ze heeft haar pijnstiller gehad, hoop dat ze doorgaat met eten. Ze knarsetand wel wat nu dus ze zal toch ook pijn hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank!

Pien doet het prima! Ze heeft goed gegeten en gedronken, plast, poept en verveelt zich in die saaie kooi alleen. Ze regelt haar temp prima (als ik kwam kijken lauwe oortjes, daarna al gauw warme oortjes) en de wond is er een voor in het boekje ;)

Kortom: Zo gauw het zonnetje uit komt gaat ze lekker terug naar buiten. Daar voelt ze zich toch happier denk ik. Ben benieuwd hoe Pooke reageert. Zal even mijn handen door zijn geur halen en dat aan haar afvegen. Zal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is buiten en leefde er helemaal van op! Meteen veel hooi eten en rondhupsen, alles inspecteren, Pooke ook maar die was niks veranderd ;) , daarna heeft ze zich gewassen en nu liggen ze te slapen, helemaal goed! Pooke moest wel even stoer doen, "jij bent weg geweest dus nu doen we alles zoals ik het zeg en je ruikt ook raar, bah," Pien vond dat wel prima en daarna duwde ze zich helemaal onder hem in en werd ze gewassen.

DA nog gebeld om door te geven dat het goed gaat. Ze plast helder maar best vaak, dat was normaal zei de assistente omdat de blaas nu nog wat overprikkeld was en ze last kon hebben van de hechtingen. Dat trekt allemaal weg.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

O, en Jonas stond natuurlijk meteen op zijn achterpootjes om eens goed te bekijken wat die kattige buurvrouw nou ineens weer kwam doen :lol:

Radijs at gewoon door as usual want iets anders boeit haar vrij weinig, en Wood en Pluis kwamen even een neus door het gaas duwen, "oh ben jij het", en toen was alles weer klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .