Ga naar inhoud

Blaassteen


Rian

Aanbevolen berichten

Pien kreeg zaterdagavond voor het laatst pijnstilling, daarna bleef het goed gaan. Gisteravond de laatste dosis AB gehad, vanaf nu moet ze het helemaal zelf gaan doen. Het gaat heel goed met haar, dus ik denk dat dit wel de laatste update van haar blaasprobleem topic is :-)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Pien lijkt weer niet in orde :( Ik heb het idee dat ze helemaal niet kan plassen. Gisteravond heeft ze wel nog enthousiast biks gegeten maar nu wil ze niet eten en duwt ze haar achterlijfje telkens omlaag. Het ziet er anders uit dan toen. Pijnstilling en dwangvoeding gegeven, straks weer naar de DA. Ik vind het echt niet meer leuk nu. Arme hummel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, ze plast. DA voelde beetje gas, geen verstopping. Hij wist het volgens mij ook niet. Ze heeft ondertemp en moet binnen blijven. Dus...hok in orde gemaakt binnen. We moeten blijven dwangvoeren, pijnstilling, ciseral. Ik vind het maar sneu zo hoor, arm beestje. Ik ga hier niet dagen mee door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet hooi! Het is een wonder! :D

Ja echt he, hoe naar je je voelt als je je diertje niet kunt helpen.

Ze had 36,5 en dat vond de DA toch wel zorgelijk. Haar binnenverblijf staat boven op de "warmste" kamer en blijkbaar heeft dat haar goed gedaan. Ze blijft er wel voorlopig hoor want pfff ik krijg nog eens een hart verzakking van al die ziektes hier

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zichzelf is ze! Wat een bitch haha, ze is een kleine wolf in dat hok, die moet je niet opsluiten :lol:

Alles was op, kruiden, groen, berg hooi stuk kleiner, toenet griste ze het bakje biks uit mijn handen en viel me daarna grommend aan toen ik het water wilde verschonen, keutels: Check!, kortom: Die gaat zo weer naar buiten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .