Ga naar inhoud

Algemeen inentingstopic 2010


Evee

Aanbevolen berichten

Ja hiero, lees mn bovenstaande bericht. ;) Gewoon meteen vragen of de assistente erbij mag.

Ik zou zowel bij mijn eigen dierenarts van de katten als bij de KK dierenarts 42 euro moeten betalen. Lijkt mij dat er dan hiero in Almere niet veel verschil in zit? Bij de KK dierenarts werden ze trouwens ook gecontroleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb eventjes een vraagje..

10 april is hier bij de dierenarts een entingsuur en laat ik mijn konijn inenten (vond de prijs nog wel meevallen €15,-) Maar zitten er nog risico's aan? Stel dat je konijn toch niet helemaal 100% gezond bijvoorbeeld is (weet je nooit.. soms is het niet aan de buitenkant te zien) kan er dan verder niks gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lianne: ik heb zo'n kleine kattenmand en dan met 2 stevige snelbinders achterop. Ik wilde eigelijk de spin erop binden, maar dan zou er gigantisch veel spanning op de spin komen te staan, wat mij nogal gevaarlijk lijkt. Zodat het een beetje donker is in het mandje (tegen de stress) heb ik er een kussensloop overheen gedaan en waar het handvat van de mand zit een gat in geknipt. Voor de zekerheid houd ik tijdens het fietsen het handvat vast, zodat ik zeker weet dat het mandje niet naar achteren glijd. Ik fiets dus, behalve bij grote hobbels en over de irritant stijle brug, met 1 hand aan het stuur en 1 hand aan het mandje. Maar het mandje zit dus gewoon op mijn bagagedrager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen eens bellen wanneer ze weer moeten.

In principe staat Tommie op de oproeplijst, maar aangezien dat vorige keer ook mis ging bel ik toch maar even!

Betaalde vorige keer ongeveer 20 euro geloof ik, voor twee entingen.

Hoef nu alleen voor de myx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drie van de vier zijn ingeënt. Babbel zijn weerstand is niet goed genoeg. De rest werkte gelukkig goed mee, dus waren we zo klaar. Wel anderhalf uur moeten wachten, zo druk was het! Ze hebben trouwens beide inentingen gekregen, gelukkig. Op de brief stond dat ze maar eens per jaar voor VHS ingeënt hoeven te worden, maar ze hebben 'm een half jaar geleden nog gehad. Blijkbaar klopt die oproep-brief dus niet. De VHS-enting is maar een half jaar geldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saar moet pas over 2 weken maar ik vind het nu al spannend :P

Ben zo benieuwd hoe ze zich houdt!

Heb vanmiddag een nieuwe vervoersmand gekocht. Die heb ik open naast haar kooi gezet zodat ze er eens aan kan snuffelen als ze dat wil, maar ze zit er al steeds in, net lag ze er al languit in dus dat zit hopelijk wel goed.

Maar ben heeeeeeel benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen oproep gehad.... nog even wachten.

Ben net bij een andere dierenarts geweest voor de castratie van mijn ram. 1,5 week geleden. Toen zeiden ze dat ik wel een oproep kreeg.

Aangezien ik van de zomer naar belgië op vakantie ga, laat ik ze zeker inenten. Was het zobijzo al van plan.

Ze gaan lekker mee op vakantie.

Bench van de honden daar slapen ze in en dan een panelenren eraan vast maken.

Hopelijk is dat genoeg ruimte voor ze????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de optie om aankomende woensdag of aankomende vrijdag te enten, en natuurlijk ga ik daar heen met Zoef, Sofie en Cato. Moet nog even een afspraak maken, voor waarschijnlijk vrijdagmiddag. Voor Zoef en Sofie de tweede keer en voor Cato de eerste keer, en ruim 50 % korting, echt beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mijn konijnen 10 april laten enten.

ik had een kaart gekregen van een dierenarts waar ik me konijn had later castreren, maar daar is het 21,50 per konijn en ik heb er 2 dus word beetje duur en ze doen het alleen op woensdag maar die dag is net een dag dat het moeilijk is om vrij te vragen op me werk.

Nu zag ik bij mij in het dorp een dierenarts voor 15 euro en die hebben op een woensdag en een zaterdag dus dat komt mij ook wel erg goed uit.

Zijn er nog extra risico's voor het enten, een dwerg ten opzichte van een andere soort konijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .