Ga naar inhoud

Algemeen inentingstopic 2010


Evee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat klinken jullie nijnen makkelijk bij de DA zeg... Ik denk dat er bij die van mij wel een aantekening bij staat dat ze bijzonder lastig zijn met oppakken. Fable sprong namelijk de laatste keer (met vaccinatie, niet bij de verstopping, toen was hij te ziek) uit de armen van de DA op de grond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier ook niet hoor...Poo laat zich niet oppakken, dus daar begint het al mee. Nagels knippen? Dikke doei!

Hop, terug in zijn kooitje, handdoek ondersteboven graven....pfff

Ging de naald ook nog van de spuit af bij zijn tweede prik. Dus die moest nog een keer omdat de helft ernaast was gelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met Svennie geweest. Ze was een beetje gestresst, haar hartje ging flink te keer. Ook niet zo gek, want vorige week werd ze daar gesteriliseerd en dat was natuurlijk ook niet zo aangenaam..

Kiezen en nageltjes zagen er goed uit en ze heeft de inentingen gehad, kan ze er weer even tegen.

Woensdag ga ik voor een nieuw vriendje kijken. De DA zei toen dat ik altijd langs mocht komen voor een gratis controle :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister voor het eerst geweest!

Ze vonden het niet leuk en wilden niet uit het mandje, Poten wijd Nee ik kom er niet uit!! Geloof dat de prikjes zelf nog wel het minst enge was!

Vind het altijd zo lief als ze dan tegen je aan springen, red me! Alleen wel weer jammer dat wanneer je thuis komt ze erg boos zijn! ;)

Toch jammer dat ik zelf wel altijd aan de dierenarts moet uitleggen waarom ze zulk lang haar hebben omdat ze het ras helemaal niet kennen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geweest. Benno had stress. Hij lag rustig in zijn vervoersmand maar zijn hartje dat klopte behoorlijk. Babs vond het in het begin ook niks maar al vrij snel zat ze alweer hooi te eten. Ik moest haar met de spuitjes vasthouden want ze had andere plannen, het is echt een klein deugnietje. Het eerste spuitje mislukte dan ook dus die moest opnieuw. Benno onderging het maar zonder tegenstribbelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier ook niet hoor...Poo laat zich niet oppakken, dus daar begint het al mee. Nagels knippen? Dikke doei!

Hop, terug in zijn kooitje, handdoek ondersteboven graven....pfff

Ging de naald ook nog van de spuit af bij zijn tweede prik. Dus die moest nog een keer omdat de helft ernaast was gelopen.

Komt waarschijnlijk omdat de rust die ik uitstraal overbreng op mijn konijnen en dat ze daarom zo rustig en lief zijn.. :whistle2:

Of gewoon strontmazzel heb met deze twee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt waarschijnlijk omdat de rust die ik uitstraal overbreng op mijn konijnen en dat ze daarom zo rustig en lief zijn.. :whistle2:

Of gewoon strontmazzel heb met deze twee...

Nu ik dit een paar keer heb gelezen, ben ik toch steeds meer overtuigd van die laatste regel, Wortel :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef mijn konijnen niet meer zo veel kans om rare dingen te doen, Muts is al een keer van de tafel van de dierenarts op mijn schouder gesprongen en Pet heeft ook de neiging om omhoog te klimmen naar mijn schouder als ik hem optil. Dus ik pak ze maar meteen goed vast, ik wil niet dat ze van die hoogte naar beneden vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, we hebben er nu wel handigheid in, dus het valt mee.. Maar het is inderdaad wel even een beslag op je middag :he: (zeker ook omdat we zo'n band met de dierenarts hebben opgebouwd en we eerst ruim een halfuur met haar hebben staan kletsen voor we begonnen met de nijntjes)

Maar ik heb gewoon 4 vervoersbakjes (2 heb ik er zelf, 2 leen ik bij de buren) en daar gaan ze per koppel in. Mijn moeder draagt er 2 en ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen zijn vanmiddag geënt. We gingen naar de dierenarts voor alleen een controle/gebitsbehandeling wegens wat eetprobleempjes, maar er werden vanmiddag meer konijnen geënt waardoor ze meteen geënt konden worden voor de voordelige prijs. Dus dat bespaard me volgende week een bezoekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister is mijn zusje met Skip geweest. Pip komt nog omdat ik gister niet kon. Maar met Skip was alles goed, eerst was hij 3 kilo en hij is afgevallen naar 2.2 kilo. (Heeft me zusje vertelld..) Toen gingen ze ook nog even zijn nagels knippen en toen beet Skip de dierenarts... :lol: Raar beest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn werk hebben ik zojuist geregeld dat de dierenarts konijntjes komt enten. Voor 17,50 per konijntje. Konijntje wordt nagekeken voordat hij/zij geënt wordt. En je kan ook de nagels laten knippen. 8 mei 2010, Life and Garden Delft

De dierenarts had een dubbele afspraak gemaakt :whistle2:

Dus toch even een ander benaderd. 15 euro per konijn, kom je met meerdere konijnen krijg je korting!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .