Ga naar inhoud

Algemeen inentingstopic 2010


Evee

Aanbevolen berichten

Ik vermoed dat ik een van de eersten ben die weer op pad is geweest, vandaag een hele volksverhuizing hier ;) 5 konijnen en 3 katten mee naar een nieuwe dierenarts! Ik werd al gelijk aangesproken van "had jij ook al ge-emaild en gebeld? " haha ja dat was ik dus! haha. Ik had namelijk tot in detail gevraagd naar afstudeerrichtingen, behandelmethodes en ervaringen, dus ik was al berucht.

Maar het zijn twee hele aardige dierenartsen daar, en ik heb er wel vertrouwen in :) Alle beestjes kregen een dikke 10 wat gezondheid en conditie aangaat. Voor alles samen was ik 110 euro kwijt, wat ik best mee vond vallen eigenlijk! Komt op 13,75 uit per dier wat ik mee had.

Zijn jullie alweer geweest? Of staat de datum al in de agenda genoteerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb vandaag gebeld want normaal zou ik met Fee gaan maar gisteren stak er opeens een kaartje in de bus dat Roefel ook moest en dus belde ik maar gelijk en zei ze ah kom dan ineens met alle beestje volgende dinsdag dan heb ik meer tijd. Dus vandaag niet geweest en bij ons is het volgende dinsdag volksverhuizing :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 konijntjes die ingeënt moeten worden tegen Myx, en eentje dat ingeënt moet worden tegen myx + RHD.

Mag ik alle 4 de konijntjes beide inentingen laten geven, en dan in het najaar terug alleen myx, zodat alle konijntjes hetzelfde krijgen in de toekomst?

Of mag ik de konijntjes die in het najaar een intenting tegen RHD hebben gehad nu absoluut niet opnieuw laten inenten tegen RHD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 konijntjes die ingeënt moeten worden tegen Myx, en eentje dat ingeënt moet worden tegen myx + RHD.

Mag ik alle 4 de konijntjes beide inentingen laten geven, en dan in het najaar terug alleen myx, zodat alle konijntjes hetzelfde krijgen in de toekomst?

Of mag ik de konijntjes die in het najaar een intenting tegen RHD hebben gehad nu absoluut niet opnieuw laten inenten tegen RHD?

Ik heb gisteren de DA gesproken, en ik ga ze nu allemaal zowel Myx als RHD geven :D (eind maart of begin april)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .