Ga naar inhoud

Algemeen inentingstopic 2010


Evee

Aanbevolen berichten

Ik ben vrijdag aan de beurt met de konijntjes. Dopey was vorig jaar al ingeent bij de opvang, Draak is nog nooit ingeent. Voor mij ook de eerste keer, spannend! Maar nog even een vraag, kan ik mijn konijnen allebei samen in een (katten)vervoersbox doen? Of is dat te klein? Misschien wel fijner voor beide konijntjes, ze zullen het vast wel weer spannend vinden. maarja Draak is de dierenarts nu toch al gewend, laatst was ze gelukkig niet zo bang :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb gewoon een konijnenpaspoort gehad voor zowel Noodles als Buttons. Daar houden ze alles in bij. (is gewoon een boekje)

Ik krijg altijd een oproep wanneer de konijnenentdagen zijn. Altijd een leuk kaartje geadresseerd aan de nijnen :lol:

Is een stuk goedkoper als je dan gaat, wij waren 41 euro kwijt voor 2 konijnen die elk 2 entingen kregen.

Ik had ook ene leuke brief gekregen! Met leuke konijnen plaatjes en informatie over de inenting enzo, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vrijdag aan de beurt met de konijntjes. Dopey was vorig jaar al ingeent bij de opvang, Draak is nog nooit ingeent. Voor mij ook de eerste keer, spannend! Maar nog even een vraag, kan ik mijn konijnen allebei samen in een (katten)vervoersbox doen? Of is dat te klein? Misschien wel fijner voor beide konijntjes, ze zullen het vast wel weer spannend vinden. maarja Draak is de dierenarts nu toch al gewend, laatst was ze gelukkig niet zo bang :P

Gewoon samen doen hoor :yes: minder ruimte is juist beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon samen doen hoor :yes: minder ruimte is juist beter.

Precies. Mijn nijnen zitten tegen elkaar aangepropt, maar vinden dat juist fijn. Hebben ze steun bij elkaar.

Was alleen wat minder toen ze mee moesten voor hun castratie, toen had Noodles Buttons helemaal ondergepiest:bounce::mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Dat werd dus konijnen wassen.

Geen pretje, maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet eens te vertellen.

Kwam ook omdat mijn DA in Delft zat wat een half uur tot iets langer rijden was. Dat was teveel voor kleine Noodles.

Heb nu een DA die met de auto 5 minuten weg is. Nu heeft hij daar geen last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Velp heb ik een da die het voor 10' date='- (beide injecties) doet tijdens entinsdagen per konijn. Das nog eens goedkoop.[/quote']

Wow, dat is inderdaad goedkoop!

Bij mij was het 20, 50 euro per konijn..

Kreeg nog een oproep van de dierenkliniek waar mijn lieverds zijn gecastreerd, daar zou het 35 euro zijn voor 2 konijnen. Zou me 6 euro schelen, maar die zou ik dan kwijt zijn aan benzinekosten.. Bovendien zitten de nijntjes dan veel te lang in de auto..

@Emytje: let wel dat alle oren binnenboord zijn voordat je 'm dichtdoet :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg voor het eerst een oproep van mijn DA, hihi. Iedere woensdag in april en mei tussen 14:00-16:00 voor €21.50 per konijn vaccinaties+checkup en een gratis zak voer per konijn (gratis SS, prima!).

Geniale kaart, tekening van allemaal mensen in de wachtruimte bij een DA zitten en alle baasjes lijken sprekend op hun dieren.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cassie: Er zijn geen oortjes tussen het deurtje gekomen. :D

Het was wel vechten geblazen. Fable is op de grond gesprongen en moest dus in de houdgreep gehouden worden en dat laatste geld ook voor Aslan. En naast dat ze dus wormen hebben zijn ze beiden goed gezond zei ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zonet geweest. was alleen op een verkeerde tijd. ze hadden vijftien uur 10 gezegd en ik had vijf uur 10 verstaan, ze hadden nog gebeld, maar dat nummer was een oud nummer. Gelukkig was de entstof nog net houdbaar.

Ik betaalde 34,50 voor 2 konijnen. Ze waren allebei super rustig en ik kreeg een boekje mee met informatie over konijnen. Daar staat ook in dat voedsters het best gesteriliseerd moeten worden, dat mensen vaak te veel brokken voeren en dat binnenhokken bijna altijd te klein zijn enzo. Vind het wel een goed boekje.

Jerom en Buddy laten zich alleen ff niet meer zien :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 32 euro betaald voor 1 konijn.

Inclusief check up, oren, ogen, gewicht, tanden, alles.

Gerrit onderging het allemaal prima. Het was de eerste keer, maar was echt tevreden.

Ze namen alle tijd en hadden alle aandacht voor hem. Alles werd bijgehouden in de computer en in sept krijg ik automatisch een brief voor de inentingen dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .