Ga naar inhoud

Algemeen inentingstopic 2010


Evee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben vandaag heen geweest met stamper.....

Zij heeft 2 spuitjes gehad en werd nagekeken en ze kreeg een dikke :cool:

Ik heb ook nog een proef zakje voeding meegekregen (supreme sience) om te proberen aangezien hij dat voer beter vond.

Het koste mij 17,50.

Ik vond dat echt reuze meevallen :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wat ik had gedacht gebeurde ook, ze is nog al bang aangelegd dus ze zat in die vervoersbox al helemaal tegen de achterkant en bij de dierenarts moesten ze haar met z'n tweetjes vasthouden maar toen werd ze al snel rustig gelukkig.

De prikjes zitten er in maar ze is nu wel boos op me haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat viel niet tegen vandaag!

Vanmiddag heb ik de vervoersbox met handdoek in hun hok gezet en Stamper liep er zo in en Kiki met een zacht tikje tegen haar bil liep ze er ook redelijk soepeltjes in.

Bij de DA hebben we ze samen op de tafel gezet en dat viel zeker niet tegen.

Wel leuk hoor een DA die verliefd is op mijn reuzen.

Ik was per konijn €15 kwijt inclusief eneten en volledige check-up en als toetje toe nog een zak SS erbij van 350 gram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje... Krijg je ook een boekje waar alle inentingen worden bijgehouden, net als bij bijvoorbeeld honden?

Ik moet morgen met onze ex-ram.

Ja die krijg je meestal als je voor het eerst komt meteen mee. Ik ben ze wel kwijtgeraakt en krijg geen nieuwen meer, dus moet zoeken :$.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een prijzen!

Ik was me al helemaal aan het voorbereiden op een gepeperde rekening!

Zaterdag worden onze konijntjes ingeënt. Omdat er die dag niet zoveel tijd is, ben ik vandaag al langs geweest voor de gezondheidscontrole, en heb ik de inentingen die zaterdag gegeven zullen worden ook al betaald. Ik was €50 kwijt voor 4 konijntjes, inentingen + gezondheidscontrole. Viel reuze mee!

(ze zijn vandaag niet ingeënt maar pas zaterdag omdat we dan de dosis inentingen kunnen delen met de opvang)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Wortel en Radijs hebben hun prikje gehad. Aangezien ze nu voor de tweede keer bij de dierenarts waren, zijn ze helemaal niet bang meer. De onderzoektafel werd echt onderzocht. (ze hupten elke keer rustig heen en weer… ..zelfs tijdens het prikken door.)

Van het prikje merken ze dus hélémaal niks. Geen knipoog niks nada nopes. Daarna ook gewoon weer verder hupsen.

Daarna kregen ze een wortel voor de ‘schrik’. De dierenarts had dat nog niet gezegd of Worteltje gritst de wortel uit de handen van DA en begint meteen te eten. :whistle2:

Kerel had nooit zulke konijnen gezien. De konijnen voor en na mij waren allemaal doodsbang en die van mij geen kick, lijkt wel of ze het gewoon niet interesseren, wij waren lucht voor hen.. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zo heb ik ook nog nooit een konijn bij de DA gezien!! Indy was het op het laatst (na 20+ bezoekjes) wel gewend, maar de tafel onderzoeken? Néé, zo snel mogelijk op de arm van vrouwtje.. En eten? Dacht het niet..

Jouw konijnen zijn nog raarder dan jij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zo heb ik ook nog nooit een konijn bij de DA gezien!! Indy was het op het laatst (na 20+ bezoekjes) wel gewend, maar de tafel onderzoeken? Néé, zo snel mogelijk op de arm van vrouwtje.. En eten? Dacht het niet..

Jouw konijnen zijn nog raarder dan jij.

uhm.. ..moet ik nu zeggen 'dank je' of moet ik eigenlijk boos worden? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .