Ga naar inhoud

minderen met biks..


Laura

Aanbevolen berichten

  • Reacties 482
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar, zoals ik net al schreef:

Maar Zorro is er zo slecht aan toe ik wil het hem niet aan doen.:(

Hij is zo mager en eet niet en dan nog is een castratie voor hem.. ik denk dat dat zijn einde gaat worden aangezien hij ongv 1 handje gras is de 2 weken vakantie heeft gegeten er ligt zat eten maar hij eet niet.:(

WAAROM zit je nog niet bij de dierenarts, Laura.??? Laat je hem nu gewoon maar doodgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sins ik wat ben gaan minderen aangezien 2 bakjes per dag te veel was. Begon hij steeds minder te eten en nou eet hij gewoon niks meer geen biks brood of wortel.

Net heb ik hem weer gras gegeven en dat at hij gelukkig wel. Nou staat hij gewoon op het gras maar hij is nu te druk bezig met graven.

Hij eet echt bijna niks dan soms klein beetje gras maar hij is nog zo actief als wat!

Ik had de dierenarts toen gebeld en die zeiden dat het kan omdat het aan zijn leeftijd lag en hij niet lang meer zou leven...

Zowieso kan ik moeilijk dat beestje gaan dwangvoeren.(had ik toen gedaan met mijn vorige konijn en dan worden ze bang en eten ze helemaal niks meer!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als het zo erg is met je konijn, zou ik inderdaad maar snel langs de dierenarts gaan..

Waarom ben je nog niet geweest in hemelsnaam?

Hallo ik ben net vanaf 4 uur in de nacht thuis..

En denk maar niet dat mijn ouders nou nog zin hebben om mij en zorro naar de dierenarts te brengen. Sins Jackie dood is zeggen ze gewoon dat er niks aan te doen is en de natuur zijn gang moet gaan! :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, zoals ik net al schreef:

WAAROM zit je nog niet bij de dierenarts, Laura.??? Laat je hem nu gewoon maar doodgaan?

Als het beest niet wilt eten laat hem dan. Ik ga tog ook niet met laura naar de dokter als ze niet wilt eet.

Want je moet tog dieren vergelijken met mensen zoals jij altijd doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het beest niet wilt eten laat hem dan. Ik ga tog ook niet met laura naar de dokter als ze niet wilt eet.

Want je moet tog dieren vergelijken met mensen zoals jij altijd doet.

Ik heb geen idee waar dit nou weer op slaat?! Begrijp ik het goed dat jij vindt dat je je dier maar gewoon moet laten creperen als het ziek is? :sarcastic: Ik wil in ieder geval niet dat mijn dieren pijn hebben. Dus als ze niet eten ga ik met ze naar de dierenarts. En dat zou Laura. ook moeten doen.

Edit: O ja, jij was die vriendin van Laura., nu herinner ik het me weer. Lekker dan, als je het normaal vindt dat je vriendin haar konijn langzaam dood laat gaan. :sarcastic:

aangepast door Kiwi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Laura niet wil eten, zou ik zeker met haar naar de dokter gaan. Daarnaast, als Laura niet wil eten, heeft ze misschien wel een eetstoornis. Nou, jammer, maar konijnen kennen die niet. Konijnen stoppen alleen met eten als zij (heel veel!) pijn hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de spijsvertering van een konijn, die heel anders werkt dan die van een mens. Als Laura wil stoppen met eten, doet ze dat maar. Uiteindelijk verhongert ze, maar verder is er niet echt een probleem. Een konijn zal echter allang dood zijn voordat het zou kunnen verhongeren, want bij een konijn wordt wat in de darmen zit voortgeduwt door wat in de maag zit. Zit er niks in de maag, gebeurt er dus ook niks meer in de darmen. Die vallen dan stil. Vallen zijn darmen stil, istie ongeveer wel verloren.

Belachelijke reactie trouwens. Hoop niet dat jij jezelf een dierenliefhebber durft te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee waar dit nou weer op slaat?! Begrijp ik het goed dat jij vindt dat je je dier maar gewoon moet laten creperen als het ziek is? Ik wil in ieder geval niet dat mijn dieren pijn hebben. Dus als ze niet eten ga ik met ze naar de dierenarts. En dat zou Laura. ook moeten doen.

Edit: O ja, jij was die vriendin van Laura., nu herinner ik het me weer. Lekker dan, als je het normaal vindt dat je vriendin haar konijn langzaam dood laat gaan. :sarcastic:

Ik ben zelfs met me hamsters naar de dierenarts geweest en bijelkaar 60 euro gekost. En ze gaat altijd naar dierenarts maar dr vader wilt het niet want het kost teveel en hij wilt niet rijden, ze kan ook wel een uur op de fiets zitte maar dan gaat ie wel dood ja. :sarcastic:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Laura niet wil eten, zou ik zeker met haar naar de dokter gaan. Daarnaast, als Laura niet wil eten, heeft ze misschien wel een eetstoornis. Nou, jammer, maar konijnen kennen die niet. Konijnen stoppen alleen met eten als zij (heel veel!) pijn hebben. En dan hebben we het nog niet eens over de spijsvertering van een konijn, die heel anders werkt dan die van een mens. Als Laura wil stoppen met eten, doet ze dat maar. Uiteindelijk verhongert ze, maar verder is er niet echt een probleem. Een konijn zal echter allang dood zijn voordat het zou kunnen verhongeren, want bij een konijn wordt wat in de darmen zit voortgeduwt door wat in de maag zit. Zit er niks in de maag, gebeurt er dus ook niks meer in de darmen. Die vallen dan stil. Vallen zijn darmen stil, istie ongeveer wel verloren.

Belachelijke reactie trouwens. Hoop niet dat jij jezelf een dierenliefhebber durft te noemen.

Het was een voorbeeld aduhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het MAAR een voorbeeld was dan is weleen voorbeeld wat nergens op slaat dus. een voorbeeld is toch iets wat je meent? en een dier zomaar langzaam dood laten gaan is humaan??

wat zouden julie twee doen als het een hond betrof?! dan was je waarschijnlijk allang bij een DA geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Laura haar vader niet naar de dierenarts wil is heel vervelend, maar dan nog hoef je dat niet goed te praten met "als het beest niet wilt eten laat hem dan". Als een konijn niet eet gaat het namelijk DOOD! En hoe je erbij komt dat je mijn mening over hoe dieren behandeld zouden moeten worden als argument kunt gebruiken om je gelijk aan te tonen ("Want je moet tog dieren vergelijken met mensen zoals jij altijd doet") vind ik zéér verbazingwekkend. Daaruit zou je namelijk eerder kunnen concluderen dat je juist WEL met een ziek konijn naar de dierenarts zou moeten gaan, net zoals je met een ziek kind naar de huisarts zou gaan. Of zou jij je kinderen later ook een langzame, pijnlijke dood laten sterven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het MAAR een voorbeeld was dan is weleen voorbeeld wat nergens op slaat dus. een voorbeeld is toch iets wat je meent? en een dier zomaar langzaam dood laten gaan is humaan??

wat zouden julie twee doen als het een hond betrof?! dan was je waarschijnlijk allang bij een DA geweest.

het gaat hier om een konijn niet om een hond... en de dierenarts is geslote op zondag goh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Laura haar vader niet naar de dierenarts wil is heel vervelend, maar dan nog hoef je dat niet goed te praten met "als het beest niet wilt eten laat hem dan". Als een konijn niet eet gaat het namelijk DOOD! En hoe je erbij komt dat je mijn mening over hoe dieren behandeld zouden moeten worden als argument kunt gebruiken om je gelijk aan te tonen ("Want je moet tog dieren vergelijken met mensen zoals jij altijd doet") vind ik zéér verbazingwekkend. Daaruit zou je namelijk eerder kunnen concluderen dat je juist WEL met een ziek konijn naar de dierenarts zou moeten gaan, net zoals je met een ziek kind naar de huisarts zou gaan. Of zou jij je kinderen later ook een langzame, pijnlijke dood laten sterven?

het is mijn konijn niet he. en hoe kun je naar de dierenarts gaan als het zondag is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat hier om een konijn niet om een hond... en de dierenarts is geslote op zondag goh

dus is een konijn minder dan een hond en moet een nijn maar lijden?! een nijn heeft net zoveel gevoel en heeft ook pijn!

en er is inderdaad altijd een DA beschikbaar. als je je eigen dierenarts belt krijg je waarschijnlijk te horen welke dienst heeft en je dus kunt bellen.

maareh als een da heel simpel zegt niet eten komt door zn leefijd.....daar zou ik ook niet veel vertrouwen in hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jullie doen gelijk of hij nu op sterven ligt terwijl laura zegt dat hij nog actief is terwijl hij bijna niks eet.

een konijn zal nooit duidelijk laten merken dat hij zich niet goed voelt. en als hij al zoalng niks eet zal hij inderdaad niet lang meer hebben nee. maar beetje jammer als het simpel op de lossen is. en minderen met biks lijkt me niet een reden om ineens niks meer te eten voor een konijnn. hij zal hooguit meer aanvallen en meer in een keer opeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .