Ga naar inhoud

minderen met biks..


Laura

Aanbevolen berichten

  • Reacties 482
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weet je, Jullie kunnen door zeiken over dat mijn opa en oma niet naar de dierenarts is gegaan maar daar kan ik nu niks aan veranderen dat is TOEN geweest in die weken.

NU is nu. En hij heeft al wat gegeten.

Ja maar nu ga je ook niet naar de dierenarts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ja, jij hebt geen enkel idee hoeveel biks je geeft. Snap je nou waarom ik er zo op hamer dat je die biks moet wegen? Dat verzin ik echt niet zelf hoor, en dat zeg ik ook niet om jou te pesten. Dat zeg ik alleen omdat teveel biks vreselijk ongezond is voor een konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura. jij vraagt hier hulp. Ik heb je gister een zeer bruikbare en belangrijke tip al gegeven die je zelf al even zou kunnen doen, want wellicht zie je zelf wel al iets. Proberen kan allicht geen kwaad, maar volgens mij wil je helemaal geen hulp, want je hebt het alleen maar over 'zeiken'.

Ik heb je een tip aangeboden, maar als je die niet wil hebben, dan moet je het zelf maar weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, omdat ik niet mag!! :s Omdat het Zorro maar is ze mogen dat konijn niet, en omdat ze vinden dat er niks aan de hand is met hem! Dat vinden hun! Daarom mag ik niet. :s

Dan zeg je maar even tegen je ouders dat je het schandalig vind dat ze bij je andere konijn wel wouden gaan en bij Zorro niet. het is JOUW konijn en jij geeft (mag ik hopen) heel veel om je konijn, en misschien dat je ouders hem minderwaardig vinden maar jij niet. Gewoon doorzeuren, desnoods ga je erbij brullen, dat doe ik ook als het nodig is. Ik vind het schandalig dat ze dit konijn als minderwaardig zien omdat zorro hun niet mag ofzo. Maargoed dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zestien.. Je kunt toch heus wel zelf naar de dierenarts gaan?!? Wat kan jou het schelen dat je daar ruzie om krijgt.. Ben anderhalve week geleden ook op de fiets naar de dierenarts geweest, leuk is anders maar als je dat niet eens voor je konijn wilt doen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zestien.. Je kunt toch heus wel zelf naar de dierenarts gaan?!? Wat kan jou het schelen dat je daar ruzie om krijgt.. Ben anderhalve week geleden ook op de fiets naar de dierenarts geweest, leuk is anders maar als je dat niet eens voor je konijn wilt doen......

Ja maar ze kan het niet betalen he. Daarom moeten die ouders ook gewoon eens normaal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet voorstellen dat je dat advies van een van ons hebt gekregen.

Hoeft ook niet van hier te zijn, Het was een kennis die ooit een konijn had die konijn vond het lekker en had nooit problemen ermee dus dat raade ze mij aan. Mijn moeder had een keer zo'n ding gekocht omdat op de verpakking stond dat het goed was bla bla. Maar toen mijn konijn er ziek van werd hadden we het weggegooit en nooit meer gebruikt. Gister kreeg ik van die kennis dat advies om dat te gebruiken ik zei mooi niet dat is slecht voor konijnen toen zei ze o dat wist ik niet dat staat er niet op. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan bel je je dierenarts en leg je uit dat je konijn echt niet gezond is maar dat je ouders weigeren naar een dierenarts te gaan en dat je (nu) geen geld hebt. Heeft de dierenarts daar geen begrip voor bel je een ander.. Er is vast wel iemand die een regeling wil treffen.

En je bent zestien, je zou toch prima een baantje kunnen zoeken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .