Ga naar inhoud

minderen met biks..


Laura

Aanbevolen berichten

Ten eerste: volgens mij heeft niemand gezegd dat je opa en oma uit ZICHZELF naar de da moesten. Maar als jij vraagt heo het met je beestjes is (logische vraag) en je opa en oma geven aan dat zorro niet goed eet (lees helemaal niet, ik vind 1 handje gras geen volwaardig eten wat een konijn nodig heeft op een dag).. Had JIJ de conclusie moeten trekken en vragen of je opa en oma naar de da konden gaan. Of hem vanalles proberen aan te reiken, en de volgende dag naar de da gaan.

Mijn opa en oma zouden ook niet uitzichzelf naar de da gaan, maar als ik het zou vragen en hun goed uitleg zou geven waar en alles, dan zou het goed komen. Des noods zou ikzelf vanuit mijn vakantie de da bellen en het uitleggen, dat mijn opa en oma eraan komen.

Nogmaals.. JIJ had de conclussie moeten trekken om je ouders naar de da te 'sturen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 482
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laura, waar woon je ongeveer?

Is er niet iemand van hier die je weg kan brengen naar een goede dierenarts?

Als je bij mij in de buurt woont, wil ik je wel ophalen vanavond.

Ik denk dat mijn DA zelfs nog wel op afbetaling zou willen en die is 's avonds open. Of je maakt het geld naar hem over? Kun je wel bij je overschrijf papieren?

Moet je natuurlijk wel zelf zorgen dat je een afspraak hebt en een betalingsregeling hebt afgesproken. Maar dat snapte je natuurlijk al :)

(en misschien als er iemand voor de deur staat en jou en Zorro naar de DA brengt, dat je ouders ook es wakker schudden..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is Zorro gewoon op de dag in zijn ren altijd.

Filmpje is net gemaakt. Hij wilt trouwens altijd uitbreken. Hij mag alleen niet los door alle planken in de tuin met spijkers aangezien we de tuin aan het doen zijn.

aangepast door Laura
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet Jackie nu ergens anders begraven ik mag haar niet in de tuin houden. Ik haalde haar uit de tuin (ze zat in een kistje dat me opa had gemaakt) maar ik wilde kijken of ik niet iets anders vreemds nog aan haar zag. Ze zag er gewoon zoals Jackie Jackie was uit en ik voelde niks vreemds aan haar (ze was nog niet zo hard). Maar ik zat vlak bij Zorro en Zorro rook haar en begon gelijk te eten! :O Fluffie kwam later eraan lopen van is dit mijn mama nou en toen liep ze weer weg. Nou ga ik Jackie straks begraven in het bos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is heel schattig! Als je hem aait over zijn rug, voel je dan zijn ruggegraat heel erg?

Of voel je hem wel, maar niet te erg?

Dankje.

Nou hij heeft een best dikke vacht. Je voelt zijn heupjes en wel wat van zijn ruggengraat. Nou is hij nooit echt super dik geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aggossie.

Misschien dat er toch iets mis was met Jackie al, dat de andere twee dat al doorhadden en daarom Zorro niet wilde eten.

Kijk je wel uit met Jackie en maak je alles, ook je kleren en handen! goed schoon?

Als ze wel ziek was, dan wil je toch niet dat de rest het ook krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zojuist. Er stond op een site dat het goed is als je konijn ook afscheid kon nemen. Dat had Fluffie niet gedaan. Fluffie loopt gewoon los in de tuin en kwam kijken. Zorro zat naast mij in de ren en rook haar ook, ik snap niet waarom hij gelijk begon te eten! :O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aggossie.

Misschien dat er toch iets mis was met Jackie al, dat de andere twee dat al doorhadden en daarom Zorro niet wilde eten.

Kijk je wel uit met Jackie en maak je alles, ook je kleren en handen! goed schoon?

Als ze wel ziek was, dan wil je toch niet dat de rest het ook krijgt.

Daar heb ik al opgelet hoor fluffie ging van klein afstandje ruiken. En Zorro zat naast mij in de ren niet te dichtbij. Ik heb Jackie met handschoenen even onderzocht ik kon niks vinden niet dat ik iets raars voelde of iets gewoon haar normale lichaampje. Onder haar kinnetje was het wel wat vochtig maar ik denk dat dat toen kwam door het warme weer.

Ik heb alles al goed schoon gemaakt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zojuist. Er stond op een site dat het goed is als je konijn ook afscheid kon nemen. Dat had Fluffie niet gedaan. Fluffie loopt gewoon los in de tuin en kwam kijken. Zorro zat naast mij in de ren en rook haar ook, ik snap niet waarom hij gelijk begon te eten! :O

Ja dat weet ik. Maar het is al even geleden dat Jackie is overleden en toen heb je Fluffie volgens mij geen afscheid laten nemen en zal ze zelf ook wel door hebben gehad dat Jackie niet meer terugkwam. En als je hem na een tijdje opeens Jackie laat zien kan dat wat frustrerend zijn, maar ach, je hebt wel een punt hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik. Maar het is al even geleden dat Jackie is overleden en toen heb je Fluffie volgens mij geen afscheid laten nemen en zal ze zelf ook wel door hebben gehad dat Jackie niet meer terugkwam. En als je hem na een tijdje opeens Jackie laat zien kan dat wat frustrerend zijn, maar ach, je hebt wel een punt hoor ;)

Ik heb Jackie zelf ook 2 weken niet meer kunnen zien. En Fluffie ook niet ze zaten appart omdat Fluffie misschien zwanger kon zijn enz.

Maar Fluffie bleef maar zoeken naar Jackie als ze los loopt. En daarom heb ik het haar laten zien zodat ze niet langer hoeft te zoeken want Jackie is er gewoon niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een vakantiebaantje en/of een zaterdagbaantje? Je zal toch iets moeten doen om aan geld te komen als je ouders niet voor de verzorging van je dieren willen betalen.

Geld was het probleem niet, als ik goed opgelet heb.

Ze heeft wel geld, alleen mag niet haar eigen bankpas beheren van haar moeder en haar moeder geeft de pas ook niet voor dit konijn, blijkbaar.

(:grrrrrr: - want toestaan dieren te hebben is voor mij gelijk aan er verantwoordelijkheid voor nemen, maar blijkbaar vindt niet iedereen dat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik neem aan dat als ze zelf iets verdient dat ze dit dan wel naar eigen inzicht kan/mag besteden?!?!? Vandaar mijn vraag of ze een baantje heeft. En ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er wel geld gegeven wordt voor sigaretten en niet voor de verzorging van het konijn.

:surprised: nou, anders ik wel! Jeetje........ Dat meen je toch niet?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .