Ga naar inhoud

minderen met biks..


Laura

Aanbevolen berichten

Is 'goh' alles wat je te zeggen hebt? Of vind je dat je wèl moeite hebt gedaan om erachter te komen wat de juiste hoeveelheid biks is voor jouw konijnen?

O nee, je hebt het inmiddels aangevuld. Je snapt het nog steeds niet he, wat ik bedoel. Je WILT gewoon niet snappen wat ik schrijf!!!! Ik heb namelijk NOOOOOOOOOOOOOOIT geschreven dat je die maatbekers niet kunt gebruiken, alleen dat honden- en konijnenvoer niet hetzelfde hoeft te wegen!!!!!!

AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH, waarom ben je zo godvergeten eigenwijs en onnozel??????? :grrrrrr:

En straks is het weer janken dat je 'm zo mist als er weer een konijn doodgaat, terwijl je echt GEEN ENKELE actie wilt ondernemen om ze zo gezond mogelijk te houden. Ik heb echt diep diep medelijden met die dieren van jou! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 482
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Overterwijl je wilt zeggen dat ik dat met dat waterflesje de hoeveelheid enz heb gedaan dat ik er toch niks aan doe!?

Ik heb net trouwens in de keuken iets gevonden om rijst cacou enzo gevonden maar daar staat gram en ml op maar allemaal weer verschillend.. daar heb ik denk ik niet veel aan.

MAAR IK HEB HET MET HUN WATERFLESJE GEDAAN, HET BIKS ERIN GEDAAN TOT DE 200 ML EN DAT WAS VOLGENS Dollie ONGV AAN 150 GRAM DAT FLUFFIE NODIG ZOU HEBBEN EN VOOR ZORRO HEB IK HET FLESJE TOT 80 ml GEDAAN EN DAT IS VOLGENS HAAR ONGV GELIJK AAN 60 GRAM DAT ZORRO NODIG HEEFT!

IS DIT NOU GOED OF NIET!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang heb je je konijnen al? Hoe lang loopt dit topic al? Hoe lang wordt er al op gehamerd dat je je konijn een afgepaste hoeveelheid biks moet geven? En je hebt dat NU AL gedaan? Meid toch, je verdient applaus! :sarcastic:

Zorro een jaar en sins dit topic loop weet ik pas dat er inenen gewogen moest worden.

En Fluffie pas 5 maanden ongv.

Nou is het nou goed of niet!? Want dan zul je net zien kom straks nog iemand aanzetten van ja met een drinkflesje kan het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog; dit topic loopt al bijna een maand, je had ook voor je vakantie een keer naar de supermarkt kunnen gaan met een bakje voer om het eens een keer te wegen. Als andere mensen (Dollie :goed:!) er moeite voor doen is het prima, maar zelf wil je er niet al te veel tijd of energie aan besteden begrijp ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat goed zou zijn? Als je eens in de lijst met opvangen ging kijken, naar een opvang in de buurt. En dan niet om een konijn er bij te halen.

Ze zijn hier goed af hoor, misschien lijkt het door dit hele forum van niet maar je ziet niet hoe ze zijn. Je hoort het alleen. Dus daar kan je eigenlijk niet veel op oordelen. Mijn konijnen zijn nog nooit overleden AAN EEN OVERDOSIS OF TE WEINIG VOER! met mijn vorige konijn wist ik ook niet dat dat moest en die is toch echt behoorlijk oud geworden. Dus wat jij eigenlijk zegt slaat nergens op.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan nog; dit topic loopt al bijna een maand, je had ook voor je vakantie een keer naar de supermarkt kunnen gaan met een bakje voer om het eens een keer te wegen. Als andere mensen (Dollie :goed:!) er moeite voor doen is het prima, maar zelf wil je er niet al te veel tijd of energie aan besteden begrijp ik?

Hee ik heb het nu gedaan, en ga je er nog over door.

Vind je het trouwens ook gek dat als ik veel dingen geprobeert heb en dat te horen krijg dat het niet goed is en iedereen maar boos erom gaat doen. Ja dan hou ik het ook voor gezien ja.

En nou heb ik het gedaan blijf je er als nog over hameren...:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je helemaal nog niet 'veel dingen' zien proberen. En volgens mij ben ik niet de enige die dat niet heeft gemerkt...

Nee want zou ik het zeggen zouden jullie er gewoon overheen lezen en gelijk weer verder gaan waar jullie gebleven waren . Maar maakt niet uit hoor. Ik heb het nou allemaal gedaan. En het bleek dat ik Fluffie precies goed gaf. En ja ik heb Zorro's bakje niet meer die ik eerst had dus die kan ik niet meer weten.

Hij heeft nu trouwens weer wat gras gegeten en een klein beetje biks.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik heb het nu gedaan, en ga je er nog over door.

Vind je het trouwens ook gek dat als ik veel dingen geprobeert heb en dat te horen krijg dat het niet goed is en iedereen maar boos erom gaat doen. Ja dan hou ik het ook voor gezien ja.

En nou heb ik het gedaan blijf je er als nog over hameren...:s

Dus zolang jij maar iets doet (en dat kost al teveel moeite eigenlijk) is het goed? Wat zit je toch te zeiken (ja, nu gebruik ik dat woord eens) over wat wij er van vinden, het gaat er toch om dat je konijnen goed verzorgt worden?! Ik kom niet eens goed uit mijn woorden meer zeg, maar jij vindt het dus al goed genoeg dat je een beetje (héél klein beetje) moeite hebt gedaan, dat je konijnen nog steeds teveel voer kregen maakt geen donder uit? Het gaat er niet om dat wij tevreden zijn, het gaat er om dat je konijnen gezond zijn! En met teveel voer zijn ze dat niet, en zonder medische zorg die me hier toch echt wel op zijn plaatst lijkt al helemaaal niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus is in ieder geval Zorro toch niet zo goed af bij jou als je net beweerde...

Die dierenarts zei toch zelf zolang hij gras blijft eten en je langzaam hem wat biks binnen krijgt (wat hij dan wel uit zichzelf doet) is het goed, maar gaat hij kwijlen moet ik gelijk naar de dierenarts mijn moeder heeft dat ook gehoort. Ik heb net nog ruzie erover gehad omdat ik vertelde wat ik nou precies hier allemaal aan het doen was.

Me moeder werd boos omdat ze het niet leuk vond dat ik zo over haar hier schreef toen zei ik toen ze boos werd, dan moet je mijn eigen geld geven en mij naar de dierenarts laten gaan. Toen zei ze is niet nodig maar ZOEK HET LEKKER UIT DOE WAT JE WILT... heel boos en liep ze weg. Maar het heeft alsnog geen zin om te gaan want zij heeft mijn pasje nog..:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want zou ik het zeggen zouden jullie er gewoon overheen lezen en gelijk weer verder gaan waar jullie gebleven waren .

Voor zover ik het kan beoordelen ben jij de enige die in dit topic overal overheen leest hoor! Blader anders nog maar eens terug, dat is namelijk een veelgeschreven klacht hier! En zeker niet alleen van mij!!!

Kortom: voor zover ik weet heb je totaal geen enkele moeite gedaan om het voer af te wegen de afgelopen maand. En nu moeten we allemaal lyrisch zijn en hallelujah roepen omdat Dollie het voor je gedaan heeft en je zelf zowaar de moeite hebt genomen om er een maatbeker bij te pakken? Laat me niet lachen zeg, het is te triest voor woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zolang jij maar iets doet (en dat kost al teveel moeite eigenlijk) is het goed? Wat zit je toch te zeiken (ja, nu gebruik ik dat woord eens) over wat wij er van vinden, het gaat er toch om dat je konijnen goed verzorgt worden?! Ik kom niet eens goed uit mijn woorden meer zeg, maar jij vindt het dus al goed genoeg dat je een beetje (héél klein beetje) moeite hebt gedaan, dat je konijnen nog steeds teveel voer kregen maakt geen donder uit? Het gaat er niet om dat wij tevreden zijn, het gaat er om dat je konijnen gezond zijn! En met teveel voer zijn ze dat niet, en zonder medische zorg die me hier toch echt wel op zijn plaatst lijkt al helemaaal niet!

Fluffie gaf ik dus precies genoeg! En dat had ik nog nooit geworden of hier laten berekenen of iets. En toch bleek dus net dat ze gewoon precies genoeg kreeg! Dus blijkbaar was dat zo'n hel niet!

En van Zorro kan ik niet weten hoeveel hij kreeg want dat voerbakje heb ik nu niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik het kan beoordelen ben jij de enige die in dit topic overal overheen leest hoor! Blader anders nog maar eens terug, dat is namelijk een veelgeschreven klacht hier! En zeker niet alleen van mij!!!

Kortom: voor zover ik weet heb je totaal geen enkele moeite gedaan om het voer af te wegen de afgelopen maand. En nu moeten we allemaal lyrisch zijn en hallelujah roepen omdat Dollie het voor je gedaan heeft en je zelf zowaar de moeite hebt genomen om er een maatbeker bij te pakken? Laat me niet lachen zeg, het is te triest voor woorden.

Ik had het ook net zo goed niet hoeven doen. Naja jij weet ook niet wat ik er allemaal voor heb gedaan. Maar hoeft ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er geen reet van dat je ook maar enige moeite voor hebt gedaan. Want zo moeilijk is het niet hoor, even wat voer gaan afwegen op de groenteafdeling van een supermarkt. Uit het feit dat je vandaag nog niet wist hoeveel voer je gaf blijkt wel dat je zelf geen enkel initiatief hebt ondernomen om er achter te komen. Blèèèègh! :beurk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .