Ga naar inhoud

Webwinkel op Bunnybunch.nl 2024


Evee

Aanbevolen berichten

Dankjewel. Ik heb echt geen idee of er mensen komen 😂

 

Ik zet wat over is vanmiddag wel online voor de lage uitverkoop prijzen. Voor nu zijn alle producten uit de webwinkel offline gehaald om te voorkomen dat er online bestellingen zijn tijdens de uitverkoop in de loods. 

 

Ik heb een rondje langs het schap gedaan, voor wie wil weten wat er nog is:

 

(Vooral nog kruiden)

 

https://www.instagram.com/reel/C60Zu2Nq88A/?igsh=bno3aGR3dnhrNzYz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitverkoop ochtend is voorbij en wat er over is staat online.

 

Het zijn nu echt bodemprijzen, veel producten koop je al voor een euro!

Grote zakken kruiden zijn er ook voor 1-4 euro

Voerbakjes, kammetjes, kleine speeltjes, 1 euro

Hooi 1 euro

enz.

 

Wie helpt mij er vanaf? 😄 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
25 minuten geleden, Evee zei:

Wie helpt mij er vanaf? 😄 

 

Ik heb mijn best gedaan. We hadden niets nodig, want ik had al eerder besteld.

Maar die hennepvezelmatten stonden nog op het lijstje om te proberen,  bijv. in de reismand of straks in hun tweede schuilhok, dus ik dacht, jij ervan af, wij blij.

aangepast door bunnyempress
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus geen project X?

Ik heb ook mijn best gedaan. Ik voorzie een heleboel zelfgemaakte verrassingszakjes en strontverwende konijnen in de nabije toekomst.

Volgens mij begint het nu aardig op te raken, op de kruiden na.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

 

Mijn man moest er om lachen dat ik nog knutsel je eigen verrassingszakje sets ging samenstellen.

 

Maar alle kruiden zijn ingepakt inmiddels en ik had nog best papieren zakjes en raffia over. Weggooien is ook zonde, dus dan maar zo iets er van maken 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Marjoleink zei:

Zeg maar tegen je man dat hij het niet snapt.

Nee, doe eigenlijk maar niet. Straks krijg je ruzie en dan heb ik het gedaan.

 

Ik zeg heel vaak tegen mijn man dat hij het niet snapt. 🤐 Wij hebben echt heel harde humor naar elkaar toe. Ik moet wel altijd opletten dat ik het niet doe als er mensen bij zijn of in het openbaar. Heb echt wel een keer van iemand gehoord dat ze dus echt wel ruzie zou hebben als ze zou zeggen tegen haar man wat ik tegen de mijne zeg. 😆. Laatst maakten we ook een snoeiharde tegen elkaar in het openbaar en die Mw. die hem hoorde keek echt oprecht geschokt. Oops! 🫣 En ik maar lachen om hem.

 

Hij kwam naar boven om te kijken wat ik nog had besteld.

Zegt ie: waar gaan we dat allemaal dan weer opslaan?

Ik: je zou de schuur toch opruimen? 🤔.

Hij: 🙄.

Ik: en je vindt het toch leuk om ze te verwennen? Er zitten kruiden tussen, die kan je extra geven, elke dag, zonder problemen. 🥰

Hij: 🙃

Ik: voel me wel beetje aasgier met zulke hoge kortingen 😐

Hij: Bestel nou maar gewoon. Ik ga weer verder in de tuin.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is er een punt dat ik er gewoon vanaf moet. En dat is vanaf vandaag. Die drie ukkies van mij gaan dit ook niet allemaal opeten 😂

 

En eind van de maand moet de loods leeg en de sleutel ingeleverd. Ik hoop deze week dus echt wel uitverkocht te raken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Deeskuh88 zei:

Haha, komen de bakken en stellingen ook online? 😜 Heb net nog gespiekt, maar wat je nu nog hebt is voor mij qua verzendkosten niet echt meer interessant. Sorry 😞

Nee, de meeste kasten, kratten en bakken zijn denk ik wel te groot om te verzenden. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks zal ik de resterende voorraad nog even updaten.

Er komen dan ook nog wat kruiden online. Ik had bij sommige soorten namelijk nog een "restzakje" waar dan bijv. geen 500 gram in paste maar 400 😂

 

Er is zoveel besteld afgelopen weekend dat het postpunt het niet aan kan. De kans is dus groot dat je pakket er een dagje of zelfs twee langer over doet. De pakjes blijven dan namelijk bij het postpunt staan omdat ze niet in de bus van PostNL passen om naar het distributiecentrum te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog wat betreft kruiden: 

  • paardenbloem
  • zonnebloem
  • hazelaar
  • herfstmix
  • papaja
  • luzerne
  • kokos
  • rozenbottel
  • ananas
  • grasmix
  • gras brokken
  • zomerkruidenmix
  • luzerne brokken 
  • moestuin mix

Het staat nu online, het is nu echt op=op!

 

En nog beaphar nature brokken, supreme 4+ brokken en care+junior brokken. 

 

Een paar speeltjes (echt het laatste), speel bal, klomp, target stick.

 

Een paar benodigdheden: een reismand, spuitje, geurstop, bewaar emmertjes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is  verwacht ik de laatste dag van de webwinkel, er zijn nog maar een paar producten:

 

Luzerne brokken
Gras brokken
Ansichtkaarten
bewaar emmertje
care + junior
toilet schepje
maatschepje
knutselpakketje
target stick

 

 

Verder verkoop ik nu vooral emmers, bakken en stellingen via marktplaats enz. 

 

 

Ook best irritant soms, zo is mijn pallet stelling al 2x verkocht geweest maar beide keren hadden de mannen de ruimte die ze hadden overschat en was mijn pallet stelling te groot 😂 nu dus bezig met koper nr. 3 er voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee als dit wat er nu staat is wat overblijft prima, dan gaan die brokken wel door het voer van mijn konijnen en de rest in een bak voor de rommelroute die op 1 juni in het dorp is. 

 

Morgen haal ik het verder offline. 

 

Mocht er nog iemand interesse hebben in emmers, rekken of stellingen (wel afhalen) laat maar weten 😄 Ik moet er vanaf!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .