Ga naar inhoud

Waterfles of bakje


Muisie

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Kolino zei:

Het is handig om een zwaar of een verzwaard bakje te gebruiken, zodat er niet met het water gegooid wordt.

Hier ben ik het helemaal mee eens. De vrij grote stenen bak (meer voor een hond) hebben ze nog steeds laten staan in het hok. De roestvrijstalen bak voor groenten wordt er wel eens uitgeknikkerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, To van de Veluwe zei:

En in de winter bevriest dat nippeltje steeds. De waterbak bevriest ook maar die hou ik even onder de warme kraan en komt het blok ijs los. Dan weer nieuw water erin. Dat doe ik twee keer per dag.

Voor de winter heb ik extra waterbakken, dan kan ik al een nieuwe wegzetten en de bevroren bak op kamertemperatuur laten ontdooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waterbakje is wel beter dan een fles, maar je kan ook prima beide aanbieden als dat jouw voorkeur heeft. Dan heb je schoon water in de fles. Maar mocht de fles verstopt raken of het konijn gulzig willen drinken, is er altijd het bakje nog. Als het bakje vol bodembedekking gegooid is of er een plasje of keutel in beland, dan hebben ze de fles nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .