Ga naar inhoud

Zina de konijn


Sarah Verbist

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen mijn konijn is dood gegaan zo op eens ze was altijd zo vrolijk heel lief ineens donderdag deed ze raar ze zat heeltijd onder bed kwam niet mr nr me toe ze wauw ook niet mr eten ik heb haar snoepje proberen geven dat heeft ze wel op gegeten heb ik afspraak gemaakt bij de dokter vrijdag mr ze had niks ze was gezond dokter heeft 2 spuitjes geven voor te eten en dan moest om 10 uur trug Belle naar de dokter als heeft gegeten mr ze had alleen gedronken dan had ik afspraak trug gemaakt  ze deed heel raar ze kwam niet mr uit hokje en ze was heeltijd stil ineens draait ze heeltijd rondjes ze gooit haar hoofdje tegen kooi peries of ze dood wauw ze kon niet meer op staan ineens was ze dood terwijl ze die dagen er voor heel vrolijk was weten jullie mss wrm ze dood is gegaan of wat ze zou hebben want ze was altijd zo vrolijk ze was nog geen een jr ze ging net Een jr worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, het is best duidelijk: konijntje van bijna 1 jaar kruipt ineens weg en wil niet meer eten. Dierenarts geeft eerst niets, daarna medicatie, maar het helpt niet. Konijntje krijgt thuis een soort aanval en is ineens dood. Heel naar om zo'n jong konijntje zo snel te verliezen. Heel veel sterkte.

 

Was je konijntje gevaccineerd? Hoelang had je haar al en waar kwam ze vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei JokeC:

Nee hoor, het is best duidelijk: konijntje van bijna 1 jaar kruipt ineens weg en wil niet meer eten. Dierenarts geeft eerst niets, daarna medicatie, maar het helpt niet. Konijntje krijgt thuis een soort aanval en is ineens dood. Heel naar om zo'n jong konijntje zo snel te verliezen. Heel veel sterkte.

 

Was je konijntje gevaccineerd? Hoelang had je haar al en waar kwam ze vandaan?

Oké, dat noem ik duidelijk😉. Bedankt

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met het verlies van Zina! 

Konijnen kunnen de ene dag nog vrolijk zijn en de volgende dag dood zijn. 

Ze laten pas heel laat zien dat ze zich niet lekker voelen. Sommige konijnenziekten hebben ook een heel snel verloop. 

Het is moeilijk te zeggen wat het precies geweest is. Het is belangrijk dat konijnen ingeënt worden. Dan nog geeft het niet de zekerheid dat zulke dingen niet meer gebeuren. Het maakt de kans wel kleiner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei JokeC:

Nee hoor, het is best duidelijk: konijntje van bijna 1 jaar kruipt ineens weg en wil niet meer eten. Dierenarts geeft eerst niets, daarna medicatie, maar het helpt niet. Konijntje krijgt thuis een soort aanval en is ineens dood. Heel naar om zo'n jong konijntje zo snel te verliezen. Heel veel sterkte.

 

Was je konijntje gevaccineerd? Hoelang had je haar al en waar kwam ze vandaan?

Dankjewel ja ze was gevaccineerd ik had hr een jr nrm deze maand ze kwam van de markt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heftig zeg! Als ze gevaccineerd is zal het waarschijnlijk geen van die ziektes geweest zijn. Dat rondjes draaien kan op e cuniculi wijzen, maar dat verloopt meestal niet zo snel. Als je het echt wilt weten kun je het lijfje laten onderzoeken door een dierenarts, maar daar krijg je je konijn niet mee terug.. 

Veel sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mira11:

Heel veel sterkte met het verlies van Zina! 

Konijnen kunnen de ene dag nog vrolijk zijn en de volgende dag dood zijn. 

Ze laten pas heel laat zien dat ze zich niet lekker voelen. Sommige konijnenziekten hebben ook een heel snel verloop. 

Het is moeilijk te zeggen wat het precies geweest is. Het is belangrijk dat konijnen ingeënt worden. Dan nog geeft het niet de zekerheid dat zulke dingen niet meer gebeuren. Het maakt de kans wel kleiner. 

Dankjewel❤️

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eefje:

Wat heftig zeg! Als ze gevaccineerd is zal het waarschijnlijk geen van die ziektes geweest zijn. Dat rondjes draaien kan op e cuniculi wijzen, maar dat verloopt meestal niet zo snel. Als je het echt wilt weten kun je het lijfje laten onderzoeken door een dierenarts, maar daar krijg je je konijn niet mee terug.. 

Veel sterkte! 

 

8 uur geleden zei Punky🐰:

En veel sterkte!

Dankjewel ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .