Ga naar inhoud

Chocolade.


Albert Klaassen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Laatst had mijn konijn een stukje chocolade gegeten wat per onegluk op de grond was gevallen en het leek er op dat hij het erg lekker vond. Hierna gaf ik hem met regelmaat  een stukje melk chocolade, maar sinds een paar dagen eet mijn konijn niks meer en lijkt hij erg levenloos. kan dit aan de chocolade liggen en wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Albert Klaassen:

Op dit moment zit ik zelf In het buitenland voor een week. Heb wel door het hele huis voer neergelegd, zodat er toch voldoende eten is. De buurvrouw kijkt ook regelmatig even door het raam of alles goed gaat. Dus zijn er geen andere tips aangezien ik vrijdag pas thuis kom.

 

Bedankt alvast.

Je gaat een week naar het buitenland en je konijn mag het doen met wat voer door het huis heen en een buurvrouw die door het raam kijkt... Je moet je doodschamen. En als de sodemieter de buurvrouw vragen met je konijn naar de dierenarts te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Albert Klaassen:

Op dit moment zit ik zelf In het buitenland voor een week. Heb wel door het hele huis voer neergelegd, zodat er toch voldoende eten is. De buurvrouw kijkt ook regelmatig even door het raam of alles goed gaat. Dus zijn er geen andere tips aangezien ik vrijdag pas thuis kom.

 

Bedankt alvast.

 

Even bij de buurtsuper een kartonnen doos halen waar je je konijn vrijdag dan in kunt begraven. Misschien wil je buurvrouw vast een gat graven?

 

Komop zeg dit kàn toch niet serieus zijn 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mississippi:
43 minuten geleden zei Albert Klaassen:

Op dit moment zit ik zelf In het buitenland voor een week. Heb wel door het hele huis voer neergelegd, zodat er toch voldoende eten is. De buurvrouw kijkt ook regelmatig even door het raam of alles goed gaat. Dus zijn er geen andere tips aangezien ik vrijdag pas thuis kom.

 

Bedankt alvast.

Je gaat een week naar het buitenland en je konijn mag het doen met wat voer door het huis heen en een buurvrouw die door het raam kijkt... Je moet je doodschamen. En als de sodemieter de buurvrouw vragen met je konijn naar de dierenarts te gaan.

 Dat had ik even gemist :o

 

Je hebt toch wel iemand geregeld die voor je konijn zorgt en dat er nu iemand mee naar de dierenarts kan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Evee:

 Dat had ik even gemist :o

 

Je hebt toch wel iemand geregeld die voor je konijn zorgt en dat er nu iemand mee naar de dierenarts kan?!

Nee eigenlijk niet, maar heb gelukkig een ticket kunnen omboeken en kom nu donderdag alweer thuis. helaas heeft de buurvouw geen sleutel. is er niet iets wat ze door de brievenbus naar binnen kan gooien wat hem weer wat beter maakt tot donderdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan inderdaad dat het om iemand gaat die alleen de boel komt opstoken hier. Ik kan mij deze situatie ook moeilijk voorstellen. Maar het komt voor dat mensen hun huisdier achterlaten terwijl ze op vakantie gaan. En helaas weet niet iedereen dat chocolade giftig is voor dieren. Ik kan het helaas niet bij deze persoon gaan controleren. Als het waar is hoop ik maar dat hij toch zorgt dat er iemand met zijn konijn naar de dierenarts gaat. De buren kunnen het ruitje ook intikken om binnen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop toch echt niet dat dit waar is?
Heel vreemd verhaal!

En een paar bakjes water in het huis zetten, is niet voldoende voor een week. En een beetje voer door het huis verspreiden ook niet!

Ik wil ook wel even langs gaan en een raampje intikken, maar dan krijg jij je konijn ook niet meer terug!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .