Ga naar inhoud

verlamd?


isislovechoco

Aanbevolen berichten

Zouden het dan ook geen wormpjes kunnen zijn? Misschien zelfs wel door de Panacur gedode wormpjes?
Ik denk even hardop hoor....

En aangezien ze buiten staat; misschien is het een idee om in elk geval iets van een klamboe over haar verblijf te spannen, zodat vliegen wat minder makkelijk bij haar kunnen komen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dierenarts moet dat verschil wel kunnen zien. Hier even wat (onsmakelijke) plaatjes die ik zou gauw op internet heb gevonden.
Wormen: klik

Maden: klik

 

Voor zover ik weet zie je geen levende wormen uit de anus kruipen en vrees ik er ook voor dat het maden zijn, maar ik ben natuurlijk geen expert. Hoe laat ga je naar de dierenarts? Want als het inderdaad maden zijn dan moet je echt zo snel mogelijk gaan, daar heeft je konijn echt vreselijk veel last van. Elk uur scheelt dan weer.. 

Veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt iedereen, het waren idd maden. De DA vond dat ze nu echt teveel moest lijden en de maden haar vanbinnen opaten. Dus ze is rustig ingeslapen :-(. Haar partner zoekt haar nu al de hele tijd... Binnenkort ga ik bij het asiel voor een nieuw maatje kijken. Want in zijn eentje vindt choco er niks aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .