Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ikweet het niet, ik wou dat ik mij had laten gaan! :P maar ik heb alleen zo'n bunny treat basket besteld en konijn één vond die echt geen bal aan. Meneer haat hooi en wilgentakjes etc vindt hij ook niet boeiend. Het mandje was eigenlijk ook voor konijn twee en staat nu op de kooi te wachten tot konijn drie er is dan krijgen ze 'm :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist m'n eerste bestelling geplaatst.. Ben benieuwd :) kon nog net op het nippertje 8x 3kg SS bestellen.. Meer was niet meer in voorraad op het moment.. :D ik blij dat ik die nog even mooi kon meepakken!

Ik heb nooit gezeurd over dat SS 'duur' is, maare.. dit scheelt wel heel veel geld! Waar ook ik blij van wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zaterdag een mail gestuurd om te vragen of mijn betaling wel oké is: de order staat nog steeds op processing en ik gebruik een creditcard die op een andere naam geregisteerd staat dan de naam waarmee ik besteld heb. Vanmorgen vroeg al een reactie! Betalingsmethode is akkoord, de vertraging komt - naast het slechte weer - doordat zij wachten op de levering van nieuwe zakken SS :) Eén dezer dagen komt dat bij hun binnen als het goed is en dan wordt m'n order verder in behandeling genomen.

Hi Saskia -

Just to confirm all is well with your order payment.

My apologies for the delay, which is as a result of the recent bad weather here in the UK - some of our deliveries have been affected and we await the delivery of some more of the special offer Science Selective - this should be with us in the next day or so.

Your order will be dispatched as soon as possible.

Kindest regards

Lisa

Ik snap dan ook niet waarom sommigen geen reactie krijgen. Ze was vanmorgen voor 10 uur al aan mijn mail van zaterdag toe en ik neem aan dat mailtjes op volgorde van binnenkomst behandeld worden. Vreemd.

Ik heb overigens gewoon een reactie doorgestuurd via de site, niet zelf via m'n mailprogramma een e-mail gestuurd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat wat uitmaakt.

Wij wachten dus geduldig af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dan ook niet waarom sommigen geen reactie krijgen. Ze was vanmorgen voor 10 uur al aan mijn mail van zaterdag toe en ik neem aan dat mailtjes op volgorde van binnenkomst behandeld worden. Vreemd.

Ik heb overigens gewoon een reactie doorgestuurd via de site, niet zelf via m'n mailprogramma een e-mail gestuurd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat wat uitmaakt.

Wij wachten dus geduldig af :)

Ja, dat vind ik zelf ook raar, want ik heb dus eenmaal een mail gestuurd om te informeren over betalen. Ik heb ook één keer nogal stom, een mailtje dat bedoelt was voor een fabrikant van konijnenvoer over calciumgehaltes, naar THE gestuurd. (:$:whistle2:) En daar had ik een dag later ofzo zéér uitgebreid antwoord op!

Terwijl ik in het eerste mailtje een betalende klant was en in het tweede mailtje niet bepaald..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bedrag met bank transfer overgemaakt,maar heb net mail gehad dat er 4,32 te weinig is aangekomen bij hun. Mijn bank gebeld ze zeggen dat ze netjes het goede bedrag hebben overgemaakt en geen kosten in rekening hebben gebracht. Maar hun bank waarschijnlijk wel. Terug gemail,hun bank berekend er ook geen kosten voor.Weer mijn bank gebeld,maar ze blijven bij hun verhaal. Ik heb het geld in ponden overgemaakt.

Wat moet ik nu?

Rekenen banken een vast bedrag per overschrijving? Of een percentage?

Ik heb uitgerekend wat het percentage van het vorige bedrag was en dat komt uit op 7,8 %.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat vervelend zeg dit. Jaa, eerlijk gezegd denk ik niet dat je er zo uitkomt. Iedereen blijft bij zijn eigen verhaal. En de THE wil haar geld. Dus ik denk dat als je je bestelling wilt, dat je dan 4,32 over zal moeten maken.

Ook al weet jij dat je genoeg geld hebt overgemaakt en dat dit ergens verdwenen is.

Wat balen zeg!

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou toch eerst nog eens bij je eigen bank horen om een gedetailleerd overzicht van die overschrijving.

indien dit klopt zou ik dat ook doorsturen naar THE. en vragen voor een overzicht van hun bank.

dit geld kan nietzomaar verdwenen zijn en stel dat er ergens iets afgaat aan kosten ga je er nog niet komen met die 4,32 over te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bank nog een mail gestuurd waarin ik heb gevraagd of ze willen uitzoeken waar het geld gebleven is.

Ik heb voor de zekerheid maar 2x die 4.32 overgemaakt naar THE. Dit duurt natuurlijk weer een aantal dagen voor het bij hun binnen is en ik wil niet nog langer op mijn pakketje wachten. Want onder tussen koop ik steeds van die dure zakken voer bij de dierenarts. Mocht die 4,32 van een van de banken de vaste transactie kosten zijn,dan is het in ieder geval voldoende. Is het te veel dan hoop ik dat ze me dit wel laten weten. Heb het in elk geval wel gevraagd in mijn mail naar THE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook betaald met CC (vorige week zondag) en gisteren is de doos bij mijn buren afgeleverd! Joepie! Vrijdag was ie al onderweg, maar toen zat er natuurlijk net het weekend tussen.... Heb inmiddels alles uitgepakt en in het hok gelegd. Mijn konijnen doen echt helemaal níks met de hay-cookies en wilgenballetjes, alleen de grote grasmat vinden ze wel relaxed om op te liggen (en te slopen...)

Maar mijn cavia's vinden alles geweldig!!! Die gaan helemaal los op die haycookies, vielen met zijn allen aan op de chill 'n chew mat (in driehoekvorm neergezet)! En ook de balletjes heb ik ze al achteraan zien rennen. Dus ik weet wel naar welk hok ik alle leuke dingen ga verhuizen, haha! Ondankbare konijnen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .