Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met worldvision of iets dergelijks??

Vroeg je dat aan mij?

we gaan met een groep van 19 leerlingen van school uit 4 havo, 4 vwo en 5 vwo met stichting HoPe(Holland-Peru)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang doe jij met je (bijv. 1' date='5 kg) SS en heb je ook twee nijnen? Ik kan het niet zo goed inschatten want ik heb niet zo goed opgelet :$[/quote']

Ik had 2 konijntjes maar 1 is er maandagochtend overleden. Ik heb eigenlijk ook gewoon besteld....mocht het teveel zijn dan kan ik nog atlijd hier een berichtje plaatsen. Er zijn genoeg Limburgers op BB die SS voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha! Maar mijn status is wel veranderd!

"Dispatched via courier.

Our apologies for the delay in dispatching your order, which arose following extreme snow. Many thanks for your order!"

Dan zitten onze dozen samen in het vliegtuig/boot :love: Jahoe! Ben echt blij, en de konijnen nog veel meer. Ik heb nu om mijn track and trace nummer gevraagd.

@madammie, stoer hoor! Dat deden wij niet in de 4de :mdr: Alvast heel veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat wil je bestellen? Anders bestel i knog wel een keertje mee. kunnen het bij de opvang altijd gebruiken dat voer en de vriend van mijn moeder woont in huissen bij arnhem

Oh dat is fijn :mdr:

Ik wilde voer gaan bestellen en evt. nog wat hooi dingetjes. Wat wil jij bestellen? Hoe wil je het afspreken? Mij maakt het niet uit wie er besteld. Pb me anders maar ff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit topic net even doorgelezen, erg leuk! Ik heb meteen zin om ook van alles te gaan bestellen voor mijn twee lieverds.

Voer en hooi heb ik niet nodig. Wilgen en speeltjes zijn erg welkom.

Wat raden jullie allemaal aan? Leuke "bestel-tips"?

En als er nog iemand uit brabant is die ook wilt bestellen.. laat maar horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .