Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou inderdaad nog een mailtje sturen,had ik ook gedaan na een paar dagen,toen had ik wel snel antwoord.

Klopt! Heb ik ook gedaan en kreeg toen Wel snel bericht terug!!!! (gewoon 'n beetje brutaler maar Wel beleefd blijven ;))!

Mijn ervaring is dus wel: ik vind het echt een keurig bedrijf, ze lossen uiteindelijk (het weer was daar verschrikkelijk toen) alles netjes op!!!! De zending was echt keurig verpakt en ook stipt (toen ik een persoonlijk berichtje kreeg met wat er met mijn bestelling gecorrigeerd was en dat ik het op dinsdag zou krijgen)...voor diegene die "nieuwsgierig" zijn...het was op vrijdag verzonden(dus weekend ertussen) en kreeg het dus dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bedrag met bank transfer overgemaakt,maar heb net mail gehad dat er 4,32 te weinig is aangekomen bij hun. Mijn bank gebeld ze zeggen dat ze netjes het goede bedrag hebben overgemaakt en geen kosten in rekening hebben gebracht. Maar hun bank waarschijnlijk wel. Terug gemail,hun bank berekend er ook geen kosten voor.Weer mijn bank gebeld,maar ze blijven bij hun verhaal. Ik heb het geld in ponden overgemaakt.

Wat moet ik nu?

Rekenen banken een vast bedrag per overschrijving? Of een percentage?

Ik heb uitgerekend wat het percentage van het vorige bedrag was en dat komt uit op 7,8 %.

Kan jij je banktransacties online zien? Een stukje uit je uitreksels kopiëren, waarop het overgeschreven bedrag staat vermeld enz. Probeer dat even door te mailen naar The Hay Experts, en zie wat ze daarop te zeggen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week woensdag (20 januari) heb ik besteld met creditcard. Is het normaal dat mijn account nog op proccesing staat en ik verder nog niets gehoord heb. Was dat bij jullie ook of moet ik even een mail sturen?

Saskia en ik hebben dat ook en wij hebben op 17 januari besteld. De SS was op en door het slechte weer lopen de bestellingen vertraging op. Ik hoop echter dat het nu op schiet... Maar een extra mail sturen kan nooit kwaad hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saskia en ik hebben dat ook en wij hebben op 17 januari besteld. De SS was op en door het slechte weer lopen de bestellingen vertraging op. Ik hoop echter dat het nu op schiet... Maar een extra mail sturen kan nooit kwaad hoor!

Hier inmiddels ook dispatched by courier!!

Helaas zonder hooikoekjes en grasmat (Karina, ik heb je net een mail gestuurd) a.g.v. leveringsproblemen maar dat wordt weer gedebiteerd op onze CC.

Ben zo benieuwd naar de boeken :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan jij je banktransacties online zien? Een stukje uit je uitreksels kopiëren, waarop het overgeschreven bedrag staat vermeld enz. Probeer dat even door te mailen naar The Hay Experts, en zie wat ze daarop te zeggen hebben.

Ja ik kan het online zien. Ik heb nog gemaild naar mijn bank,ze kunnen navraag gaan doen wat betreft die 4,32 pond maar dat kost me dus 24 euro. Is de navraag onterecht krijg ik die 24 euro niet meer terug.Is mijn navraag terecht en dat is alleen zo als mijn bank een fout heeft gemaakt en een verkeerd bedrag heeft overgemaakt,door b.v.b kosten in rekening te brengen.

Dat ga ik dus niet doen,want daar kan je donder op tegen zeggen dat ik die 24 euro gewoon kwijt ben dan. Ik kan proberen de overschrijf details te kopiëren,maar ik weet niet of dat genoeg bevestiging is. Heb ondertussen 2x die 4.32 pond overgemaakt,omdat ik niet nog langer op mijn pakje wil wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou met mijn bestelling gaat het nog niet erg lekker. vandaag een mailtje gehad dat de hay cookies uitverkocht zijn en voorlopig niet meer geleverd worden vanaf de leverancier. En of ik vervangende artikelen wil. Weer terug gemaild,maar nog geen reactie. Mailt ze eigenlijk ook in het weekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .