Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Daar zijn die proefzakjes echt ideaal voor. Kom je precies te weteb wat ie lekker vind;)

Had ik hier ook: Zo'n 7 dagen pakket van vitakraft met verschillende soorten hooi. Ze waren helemaal weg vanhet pepermunthooi, daar is alleen zo lastig aan te komen;)

Vitakraft vitaverde pepermunthooi? Die lusten ze hier ook graag (en het ruikt ook lekker). Ze hebben hier bij de ranzijn wel eens acties waar je dan vier zakken (ook met brandnetel en nog wat andere smaken) voor een bepaalde prijs kunt kopen. Helaas niet in de buurt voor jou geloof ik, maar hier hebben ze het dus wel vaak. :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Saskia heeft net mijn deel gebracht. Snuffelen aan de tas (tuurlijk)... Dankjewel!!!

(Saskia wilde mijn nijnen meenemen haha :D)

Ik had toch niet voor niets die grote tas bij me ;)

De volgende twee boekjes zaten bij mijn bestelling:

- Rabbitlopaedia, A complete guide to rabbit care

- Why does my rabbit ...?

Beide érg leuk om in te bladeren (en lezen natuurlijk :D)

Iemand had het eerder al over de knaagstenen die verkocht worden, en deze zijn inderdaad héél anders dan de hier bekende knaagstenen. Ik had er eentje besteld met de smaak kruiden (weet niet meer wat je verder nog kon kiezen) en het is een heel erg inelkaar geperst blokje kruiden. Ze vinden het érg lekker gelukkig!

Vitakraft vitaverde pepermunthooi? Die lusten ze hier ook graag (en het ruikt ook lekker). Ze hebben hier bij de ranzijn wel eens acties waar je dan vier zakken (ook met brandnetel en nog wat andere smaken) voor een bepaalde prijs kunt kopen. Helaas niet in de buurt voor jou geloof ik, maar hier hebben ze het dus wel vaak. :yes:

De Vitakraft pepermunthooi verkopen ze hier ook bij de Faunaland. Het tuincentrum heeft ook pepermunthooi die ze hier graag lusten, weet alleen even niet meer welk merk dat was (volgens mij hetzelfde merk als van die doosjes tarwe-aren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

$ 1 = € 0.72

Maar the hay experts is Engels, dus de betaling is in ponden, 1GBP = € 1.14 (of wilde je het ergens anders voor weten? :$)

Ja, idd, pond:P Ik haal dollar en ponden altijd door elkaar:P

Maar één pond is dus 1.14 cent? Dan is daar best veel verandering in gekomen sinds de opening van dit topic;)

Toen was het 1,03 ofzo iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vitakraft vitaverde pepermunthooi? Die lusten ze hier ook graag (en het ruikt ook lekker). Ze hebben hier bij de ranzijn wel eens acties waar je dan vier zakken (ook met brandnetel en nog wat andere smaken) voor een bepaalde prijs kunt kopen. Helaas niet in de buurt voor jou geloof ik, maar hier hebben ze het dus wel vaak. :yes:

Ranzijn is best in de buurt voor mij, eigenlijk;)

Ik kom er alleen niet vaak. Ik ga denk ik morgen even naar de Casper toe. Daar hebben ze ook pepermunt hooi.(dat winkeltje van fretten.nl, weet niet of je dat kent?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was het toen ongeveer € 1,10, dus de koers stijgt wel iets...

Zou ook kunnen, ik ben niet zo thuis in dat soort dingen.

Dan is het toch negatief, als het stijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de koers stijgt is het inderdaad niet gunstig voor ons, dan wordt GBP1 meer in € ;)

De koers kan per site/bank/winkel nog wel eens een paar cent afwijken, geen idee wat voor koers the hay experts gebruikt. Ik kijk zelf altijd op oanda.com, maar je hebt volgens mij echt tig van dat soort sites.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zoek ook nog steeds iemand om samen mee te bestellen..

iemand in friesland dicht bij Beetsterzwaag??

of in Groningen

Eeuhmm zul je nu wel denken, 'heb je haar weer' maar ik wíl eigenlijk wel graag bestellen.. :$ Alleen wil ik even wachten, kijken wat Felientje leuk vindt en ook beter tot na m'n verjaardag.. Sowieso heb ik weinig dingen, zal echt ver onder de 5 kg zitten, en dan vind ik het al weer zonde van de verzendkosten.

Als je het ziet zitten tot begin maart te wachten?? Ik ben 23 februari jarig maar dan ben ik op vakantie.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie pakje is binnen!! Voel me net jarig. Oh dat is ook zo!! :he: Nou mooi getimed dat het op me verjaardag bezorgt word.:yes:

Haha, gefeliciteerd! Altijd leuk, als dingen worden bezorgt waar je naar uit keek:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aardbeiblaadjes.. Daar was Indy echt dol op, liep niet echt warm voor de kruiden en de brandnetelblaadjes vond ie dan weer niks, maar aardbeiblaadjes.. De wereld!

Weet eigenlijk niet meer wat Fred er van vond. Heb sowieso nog zoveel kruiden dat ik nog maar even niet ga bestellen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .