Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Oh dat is fijn :mdr:

Ik wilde voer gaan bestellen en evt. nog wat hooi dingetjes. Wat wil jij bestellen? Hoe wil je het afspreken? Mij maakt het niet uit wie er besteld. Pb me anders maar ff

saskia komt ook ergens bij jouw uit de buurt en wi look nog met iemand samen bestellen dacht ik. Misschien met z'n drieen bestellen of jullie samen?

Met wat nu in m'n mandje zit' date=' zit ik op bijna 10 kilo :$:D

Ik heb twee boeken uitgezocht die ik erg graag wil hebben maar dan zijn de vezendkosten in verhouding zo hoog dat ik er voor een kapitaal aan andere spullen bij heb gedaan.

Als je iets bestelt en ruimte hebt voor 2 boeken (ieder 0,5 kg) en eventueel hooikoekjes (1,1 kg - ik ben érg nieuwsgierig naar die dingen!), dan hou ik me aanbevolen!

Betaling en hoe de spullen uiteindelijk bij mij terecht komen, daar komen we wel uit.

Toevoeging: of was je idee om jouw spullen bij mijn bestelling te doen? Ook dat mag hoor, ik bestel sowieso minder dan wat er nu in m'n mandje zit want anders ga ik failliet. Mocht je SS willen bestellen, dan is aflevering bij jou praktischer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij is het nu ook allemaal geregeld met het betalen!! Mijn status staat op "processing". Maar ik heb ook een mail gehad dat ze de SS niet meer op voorraad hadden en dat het ongeveer 4 dagen duurde voordat zij hun bestelling binnen hadden. En daarna moet het nog naar NL dus het zal nog wel even duren.:whistle2:

Maar dat maakt mij niet uit hoor, er gebeurt tenminste iets nu! En het is onderweg:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk een mailtje gekregen met IBAN/BIC codes!!

Heb al gebeld met de bank, ik ga er morgen langs en daar zullen ze me helpen omdat het in pond is natuurlijk! (andere overschrijvingen doe ik gewoon thuis online)

In het mailtje stond ook dit vermeld:

Just to advise, however, we are waiting for a new delivery of the promotional packs of the Science Selective Rabbit 3kg. I hope this will be with us in around 4 days, so should be about the same time as cleared payment, so will hopefully not delay your order any further.

Wie dus 3kg SS heeft besteld, het kan wat trager gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee hoe lang het verzenden duurt toevallig?

En ik hoorde van Wupsie dat jullie samen een bestelling gaan doen? Daar wil ik graag aan mee doen! Net een 3 kg zak SS gekocht, dus daar ben ik nog niet aan toe maar die kruiden enzo vind Toffel vast wel lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm Arnhem - Beuningen is nog wel een half uurtje rijden en ik heb zelf geen auto. Denk dat dat niet gaat werken

Voor de toekomst: ik ga 2 dagen per week naar Arnhem omdat m'n studie daar zit. Heb vorige week echter al besteld voor mezelf en Karina (ben haar toevallig een keer tegengekomen bij de dierenarts ook, wereld is klein :D ).

Het duurt nog even voor ik weer wat mag bestellen van mezelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de toekomst: ik ga 2 dagen per week naar Arnhem omdat m'n studie daar zit. Heb vorige week echter al besteld voor mezelf en Karina (ben haar toevallig een keer tegengekomen bij de dierenarts ook, wereld is klein :D ).

Het duurt nog even voor ik weer wat mag bestellen van mezelf ;)

Hmm jammer maar bedankt voor het aanbod. Ik zal aan je denken als ik weer een bestelling plaats! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, volgens track and trace krijg ik vandaag mijn spulkes :bounce: Ben heel benieuwd wat de nijntjes ervan gaan vinden. Ze komen precies op tijd! Mijn zak voer is zo goed als leeg, ze krijgen met z'n 2en zo'n 100/150 gram per dag (japie 2,5 kilo Saartje 3/ 3,5 kilo en nog in de groei) Ligt eraan hoe hongerig ze zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm jammer maar bedankt voor het aanbod. Ik zal aan je denken als ik weer een bestelling plaats! :mdr:

wij kunnen eventueel nog we leen keer bestellen, heb net een bestelling binnen gekregen. en verwacht nog 30 kilo SS van blendbetter. Maar ka naltijd nog voer gebruiken en anders voor de opvang

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij kunnen eventueel nog we leen keer bestellen, heb net een bestelling binnen gekregen. en verwacht nog 30 kilo SS van blendbetter. Maar ka naltijd nog voer gebruiken en anders voor de opvang

Ik moet voor iemand carefresh bestellen waarschijnlijk, de rest vul ik aan met mature, junior en 3kg zakken...

Maar dat ga ik na het weekend pas doen, want ik moet eerst zeker weten dat mijn collega's de carefresh ook wil hebben voor de prijs.... Dus daar kan ook wel wat voor een ander bij hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet voor iemand carefresh bestellen waarschijnlijk, de rest vul ik aan met mature, junior en 3kg zakken...

Maar dat ga ik na het weekend pas doen, want ik moet eerst zeker weten dat mijn collega's de carefresh ook wil hebben voor de prijs.... Dus daar kan ook wel wat voor een ander bij hoor!

Lieve Nadine, zou je voor mij dan ook iets van Junior & Mature erbij kunnen doen?

& mss een grootverpakking SS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is goed!

Het is niet zo dat ik het per direct nodig heb, maar als strax Ed & Eddy een keer komen zal ik meer voer nodig hebben & ben ondertussen alles voor aan het bereiden op hun komst :)

Aangezien de SS bijna op is, leek me het net zo handig om die grote ton gelijk in gebruik te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tis dan meer voor Ilovebunny's. Ik ben een boekje vergeten te bestellen bij Hayexperts. Maar mijn DVD is binnen! Met 54 kilo SS ofzo heb ik even genoeg denk ik.

Mijn zolder ziet er dadelijk uit als een magazijn van een dierenwinkel

hihi ja erg he al die voorraad. Ik weet ook nog niet waar ik het ga bergen :beurk:

Maar tof dat je nog mee wil bestellen. Zal ik mijn bestelling aan jou doorgeven of zal ik zelf jouw bestelling plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .