Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Cardreader in m'n nieuwe laptop gevonden, dus hierbij de foto's:

Best zwaar die doos, gelukkig heeft m'n vriend hem al bij de buren opgehaald en staat hij midden in de woonkamer als ik thuiskom uit m'n werk:

r2sqpy.jpg

I.v.m. leveringsproblemen dus geen grasmat en hooikoekjes, maar wel dit:

iykln9.jpg

De bestelling uitgepakt, het voelde een beetje als het open maken van een cadeautje :D:

141p3zo.jpg

32zjcs6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga mijn bestelling vanavond doen... geraak er alleen niet echt uit wat ik buiten SS nog allemaal wil bestellen.

alle wil veel bestellen. maar mijn meisjes zijn niet zo "speelgoed" gericht... heel vele dingen dat ik gekocht heb laten ze gewoon liggen na 1 keer snuffelen.. tenzij het eten is of er eten uitkomt... envan wilgentakken zijn ze ook al niet zot als ze niet vers van den boom komen... en hooi is ook enkel goed als er echt niks anders meer te eten valt en het zielig kijjken voor een hapje ook ni meer opbrengt...

(verwende nesten :whistle2:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ebbe is helemaal lyrisch van hooi wat in zo'n probeerzakje zat.. Ik had het in z'n ruifje gedaan en gelijk snoepen he.. Na een paar minuten ging hij op z'n zij liggen voor de ruif en lekker door eten.. half uurtje later kwam ik terug: weg hooi! Heerlijk vond hij het! Dus ik weet wat ik volgende keer moet bestellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ebbe is helemaal lyrisch van hooi wat in zo'n probeerzakje zat.. Ik had het in z'n ruifje gedaan en gelijk snoepen he.. Na een paar minuten ging hij op z'n zij liggen voor de ruif en lekker door eten.. half uurtje later kwam ik terug: weg hooi! Heerlijk vond hij het! Dus ik weet wat ik volgende keer moet bestellen ;)

Daar zijn die proefzakjes echt ideaal voor. Kom je precies te weteb wat ie lekker vind;)

Had ik hier ook: Zo'n 7 dagen pakket van vitakraft met verschillende soorten hooi. Ze waren helemaal weg vanhet pepermunthooi, daar is alleen zo lastig aan te komen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, ik heb Lianne gevraagt of we samen kunnen bestellen als zij weer wat gaat bestellen.

Leuk, leuk, leuk! Nu hoef ik lekker niet meer jaloers te zijn haha!

Laat het me maar weten wanneer je gaat bestellen Lianne:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de nijntjes een paar dagen geleden de parsly bell (peterselie klokje) gegeven, nou dat was echt feest. Dat vonden ze erg lekker. De kruiden gaan er snel doorheen, maar heb wel een grote vooraad gelukkig. Volgende keer weet ik ook welk hooi ik moet bestellen! Hier was de readgrass en de orchard erg favoriet :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, balen. Had met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 30,- mocht uitgeven incl. verzendkosten(die ik dus deel met lianne straks) Dat red ik alleen als ik het boek When you rabbit needs special care, weglaat. Da's jammer, maar regels zijn regels(al heb ik ze dan zelf bedacht, haha!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .