Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De chill en chewmat heb ik ook, die heb ik ze meteen gegeven, evenals ze de multimat. Die ligt over het deurtje van de kooi, dan kunnen er geen pootjes meer per ongeluk blijven hangen. Je hebt ook leuke dingen zeg! Die rechtsonderin waar is dat van gemaakt?

dat zijn wilgenspeeltjes, zoals je bij ons zo'n wilgenbal kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn wilgenspeeltjes, zoals je bij ons zo'n wilgenbal kan kopen.

ik heb diezelfde speeltjes laatst bij de petspalace gekocht. ze hadden ze vlak voor kerst in de aanbieding (2 halen 1 betalen) ook van het zelfde merk. hier wordt er dankbaar gebruik van gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is mijn fleecedeken, die hoorde er niet bij :D Die had ik gewoon even opzij gedonderd voor de foto :yes:. Japie heeft het chill and chew matje ingepikt, hij zit er al een tijdje op. Gaf ze daarnet een blaadje andijvie, nam hij het mee naar het matje om daar te knabbelen :love:. Het bevalt geloof ik.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de spulletjes, ga hier zeker weer bestellen! Heb hun ook een mail gestuurd dat alles veilig was aangekomen en dat ik zeer tevreden was over hun service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je die hay cookies moet geven? Moet je ze zo geven of uit elkaar trekken?

De nijnen zijn er hier niet echt wild van, het dient hier eerder als versiering van het hok :(

Ik was al bang dat het aan mijn nijntjes lag, maar ze vinden er niet veel aan geloof ik. De rest wel allemaal (gelukkig ) De kruiden vinden ze erg lekker :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de hay cookies ook de eerste keer doormidden breken (komt de geur wat beter vrij). Hier zijn ze echt helemaal verzot op die dingen, ze zijn ook binnen no time op!

Werkt hier absoluut niet. Ze gooien er wat mee rond en verder dient het als bodembedekking in hun ren. Ik denk niet dat ik ze nog geef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ga ik straks eens proberen. Ze hebben wel veel hooi geknabbeld vanacht. de timothy western geloof ik. En ik heb nog wat sample bags, dus we kunnen nog van alles uit proberen.

Timothy western viel hier ook erg in de smaak, de rest tot nu toe nog niet echt. Vreemd dat jullie konijnen de hooikoekjes niet waarderen, hier zijn ze er echt helemaal wild op, zelfs Nijn vind ze lekker terwijl hij toch een best lastige hooieter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldige site is dat! Ik kwam een link tegen hier op bunnybunch, en wow wat een leuke speledingetjes en lekkere kruiden :bounce:

3kg SS voor (engelse pond) 5,99, dat is een heel stuk goedkoper dan hier! Verder een flinke bestelling gemaakt die ik verstuur als we terug zijn uit Berlijn. Mijn koppel krijgt leuke nieuwe speeltjes, en lekkere kruiden. Heb echt een flinke bestelling geplaatst :$ maar ach, ik weet 2 nijntjes die dat niet erg vinden. De dierenwinkel hier heeft trouwens ook heel veel leuk konijnenspul :whistle2:

Meer mensen die hier bestellen?

nu zelfs 3.49 pont ik heb bijna men vader overtuigd voor ginder het voer te bestellen maar weet je hoeveel de verzendskosten zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .