Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een tijdje geleden een hok in Nederland gekocht en betaald via overschrijving (woon zelf in België)

Het duurde toch een kleine week tegen dat het Nederlandse bedrijf het geld had ontvangen.

Ik denk dat het naar Engeland ook wel een aantal dagen zal duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een vraagje.

ik zou eigenlijk een ander ship-to adres willen opgeven. kan je dat nog ergens aanpassen als je verder gaat of kan ik hiervoor best een andere gebruikersnaam aanmaken met het juiste ship-to adres?

ik ben namelijk niet thuis overdag en zou het dus naar mijn ouders willen laten verzenden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het pakket ook bezorgd!! :yipi: Ik heb het natuurlijk meteen uitgepakt. Alles was compleet en de konijnen vinden de speeltjes heel erg leuk! Ze begonnen natuurlijk meteen aan alles te knagen. Ik heb ook een zakje gedroogde weegbree gekregen (plantain). Dit heb ik niet besteld. :whistle2:Dus misschien heb ik dit gekregen voor de vertraging ofzo?

Nou, ik ben in ieder geval erg blij!:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bestelling is ook vandaag binnen gekomen! :D helemaal gelukkig met de 24 kilo SS!

Ik had de DW (ben daar een kind aan huis) vorige week al laten weten dat het waarschijnlijk de laatste keer was dat ik de SS kwam kopen.. De eigenaresse schrok van de lage prijs! Ze zei dat ze op een zak van 3 kilo (daar €15,99) misschien maar twee euro winst maakt... Dus het enorme prijsverschil ligt niet bij de DW's maar ergens in de tussenhandel... Ze zou het nagaan en hoopt dat ze de SS ook voor het minimale bedrag kan inkopen, en dus ook goedkoop verkopen... Zou een uitkomst zijn toch! Dan zijn mensen eerder geneigd SS te kopen dan die gemengde rommel...

Dus ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het pakket ook bezorgd!! :yipi: Ik heb het natuurlijk meteen uitgepakt. Alles was compleet en de konijnen vinden de speeltjes heel erg leuk! Ze begonnen natuurlijk meteen aan alles te knagen. Ik heb ook een zakje gedroogde weegbree gekregen (plantain). Dit heb ik niet besteld. :whistle2:Dus misschien heb ik dit gekregen voor de vertraging ofzo?

Nou, ik ben in ieder geval erg blij!:party:

Klopt. Bij mij had iemand het ook op de pakbon geschreven: nogmaals excuses voor de vertraging en een zakje plantain gratis als compensatie voor het feit dat de grasmat en hooimatjes niet leverbaar waren.

Morgenavond een deel van de bestelling even bij Karina afgeven :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben het hier nog niet gehad, ze krijgen het vanavond als ze het hok inmoeten. Jammer dat het zo donker is, want ze spelen gewoon buiten in de regen en chuck heeft normaal zo'n stoere kuif en het lijkt net of het met gel in bedwang is gehouden. Hij heeft echt een matje :D

Ik kreeg vandaag nog een mailtje van Lisa zag ik net, ze hoopt dat de konijnen de spullen leuk vinden en dat ze opdracht heeft gegeven het geld van de hooikoekjes en de grasmat weer terug te storten op m'n CC. Service!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .