Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Jups.. die delen we dan :).

7.50 pond pp, dat scheelt toch weer hè;)

Ik heb al even gekeken, en ik ga echt niet verder komen dan 2,5 kg.

Leef uit dus, zou ik zeggen:P

Ik moet nog even kijken wanneer de laatste termijn van Peru over moet, maar als ik dan heb gedaan, en ik heb mn loon weer binnen mag ik van mzelf een tientje extra besteden. Want dan hoef ik niet meer super zuinig te doen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb alweer wat dingen op m'n wishlist staan, maar zat net ook alweer bij dierenkruiden.nl te snuffelen :$ (aardbei- en brandnetelblaadjes zijn op dus ik 'moet' wel bestellen :whistle2:)

Er stond gelukkig ook zo'n standje op de kleindierenbeurs want mn bietenstukjes waren op :whistle2:

Maar ik heb hier voorlopig nog genoeg SS liggen, had 6 kilo besteld maar ze krijgen nu wel 20 gram per dag. Dan gaan die zakken erg lang mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5x2 kg SS Mature voor Indy, 3x3 kg gewoon voor Fred :P zou ik bijna een jaar mee doen normaal.

Een jaar! Ik ben jaloers :$ hier gaat (op z'n minst) 2 kilo in de week doorheen :whistle2:

Ik kan hooguit drie maanden vooruit met voorraad van 24 kilo..:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jaar! Ik ben jaloers :$ hier gaat (op z'n minst) 2 kilo in de week doorheen :whistle2:

Ik kan hooguit drie maanden vooruit met voorraad van 24 kilo..:P

Met hoeveel nijnen van hoeveel kg? :P

Fred krijgt normaal gesproken 25 gram nu met deze temperaturen meer.. En Indy kreeg ook 25 gram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee kilo in de week! Welk type / hoe veel konijnen heb jij?

Ik heb er twee (1,55 kg en 2,2 kg). Samen eten ze ongeveer 70 gram per dag.

En dan nog is er eentje aan het 'groeien' dus moet op dieet.

Ze zitten binnen en zijn wat ouder (=minder beweeglijk). Dat maakt ook uit natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee konijnen :whistle2:

Gos van 6 kilo.. en Ebbe is 16 weken en zal waarschijnlijk een kilo of 7 gaan wegen..

Gos krijgt krijgt officieel 100 gram per dag van me.. Maar ze is een snoepkont dus tussendoor krijgt ze ook wel eens wat biks.. En ja, Ebbe, dat is een grote eter, ik begrijp ook niet hoe dat beestje het voor elkaar krijgt.. Hij eet netjes een hooiruif leeg op een dag, keutelt goed, geen bdk's die blijven liggen, geen overgewicht (voor z'n castratie gecheckt bij de DA).. Het is onvoorstelbaar dat manneke kan makkelijk 200 gram biks eten op een dag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 8 zakken van 3kg SS besteld, dus heb nu 24kg SS staan :P

Ik geef elke dag iets meer dan 100g aan de nijntjes samen. Ik doe dus ongeveer 1 maand met 1 zak. Kan ik weer 8 maanden verder :P

Hier ook !

Bij staat er nu Dispatched by couruier (ofzoeits).

Hoeland duurt het dan nog tot het er is denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dollie, dat is goed hoor!

dan moeten de konijnen nog maar even wachten op het eten :),

ik zit op zo'n 20 kilo, maar misschien moet het dan maar wat minder worden, anders komen we boven het gewicht uit XD

edit: ik zie dat je maar 5 kilo gaat bestellen dus.. dan kan ik toch 20 kilo :)

waarschijnlijk kom ik 24 maart naar Groningen.

aangepast door mirjamspd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dollie, dat is goed hoor!

dan moeten de konijnen nog maar even wachten op het eten :),

ik zit op zo'n 20 kilo, maar misschien moet het dan maar wat minder worden, anders komen we boven het gewicht uit XD

edit: ik zie dat je maar 5 kilo gaat bestellen dus.. dan kan ik toch 20 kilo :)

waarschijnlijk kom ik 24 maart naar Groningen.

Ja hoor, gooi maar vol haha. Ik zit nu op.. 1.53kg

Alleen de helft van wat ik wil bestellen is out of stock.. Bovendien moet ik nog even heel goed nadenken óf ik wel ga bestellen, ben niet zo rijk meer.. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook !

Bij staat er nu Dispatched by couruier (ofzoeits).

Hoeland duurt het dan nog tot het er is denken jullie ?

29 januari hebben ze daar mijn gegevens ontvangen, en was het ook 'Dispached by courrier', 2 februari werd er hier aan de deur gebeld...

Ik denk dus dat je je bestelling dinsdag of woensdag kan verwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de koers stijgt is het inderdaad niet gunstig voor ons, dan wordt GBP1 meer in € ;)

De koers kan per site/bank/winkel nog wel eens een paar cent afwijken, geen idee wat voor koers the hay experts gebruikt. Ik kijk zelf altijd op oanda.com, maar je hebt volgens mij echt tig van dat soort sites.

Ik kom echt allemaal verschillende tegen..

Ik snap echt niets van oanda.

Ik ben nu op zoek naar een goede site waar je gewoon een bedrag in ponden kunt invullen, wat vervolgens word omgerekent naar euro's.

Krijg heeel veel verschillende bedragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 januari hebben ze daar mijn gegevens ontvangen, en was het ook 'Dispached by courrier', 2 februari werd er hier aan de deur gebeld...

Ik denk dus dat je je bestelling dinsdag of woensdag kan verwachten

mmm bizar... ik heb mijn bestelling 3febr gedaan en staat sindsdien op processing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .