Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Wat een geweldige site is dat! Ik kwam een link tegen hier op bunnybunch, en wow wat een leuke speledingetjes en lekkere kruiden :bounce:

3kg SS voor (engelse pond) 5,99, dat is een heel stuk goedkoper dan hier! Verder een flinke bestelling gemaakt die ik verstuur als we terug zijn uit Berlijn. Mijn koppel krijgt leuke nieuwe speeltjes, en lekkere kruiden. Heb echt een flinke bestelling geplaatst :$ maar ach, ik weet 2 nijntjes die dat niet erg vinden. De dierenwinkel hier heeft trouwens ook heel veel leuk konijnenspul :whistle2:

Meer mensen die hier bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zit dus net te rekenen toevallig. Bijna een jaar voer voor mijn konijnen (dat is 9 kilo gewone SS, 10 kilo Mature) kost me daar 68 euro inclusief verzendkosten.. Dat kost me in Nederland, waar ik het nog zelf moet halen ook, 119 euro!! 51 euro bespaard in een jaar....

Maar ik weet niet of dit topic helemaal toegestaan is. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voor wie al wel besteld heeft (ik nog niet) hoe zit het met betalen zodner creditcard? Geloof dat het wel mogelijk moet zijn.. Ik stuur gelijk maar een mailtje..

En hoe lang duurt het voor je het in huis hebt? De bodem van de bakken voer is in zicht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dus net te rekenen toevallig. Bijna een jaar voer voor mijn konijnen (dat is 9 kilo gewone SS, 10 kilo Mature) kost me daar 68 euro inclusief verzendkosten.. Dat kost me in Nederland, waar ik het nog zelf moet halen ook, 119 euro!! 51 euro bespaard in een jaar....

Maar ik weet niet of dit topic helemaal toegestaan is. :P

Waarom niet? Ik vraag toch om ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze verkopen voer en speelgoed, dat doet BB niet, en anders moeten ze het lekker zelf gaan verkopen :yes:. Dat doen ze nu niet, dus het is geen reclame voor een concurerende site.

Wil vooral ervaringen of meer mensen over de grens bestellen, daarbij ik vond de link hier op BB :whistle2:

Maar wat een prijsverschil zeg, weet iemand hoe dat komt? Wordt het in de UK geproduceerd ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gisteren mijn pakket gekregen. Super service. Er komt wel ongeveer 17 euro aan verzendkosten bij (weet het niet zeker, zo uit mijn hoofd), maar dan nog ben ik goedkoper uit. Ook wat lekkere dingetjes bijgedaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken geleden iets besteld bij een ander engels bedrijf *kuchlushkuch* en toen was de wisselkoers €1.10. Dus 1 pond was 1,10 euro. Je zou even op de site van het gwk kunnen kijken bij de koersconverter, maar hou er rekening mee dat een bank er vaak een paar cent bovenop doet met een creditcard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel is 1 pond iets van € 1,10 dacht ik, de koers staat heel gunstig.

Ik heb de link uit de titel gehaald, dan mag het wel, dacht ik. Het is alleen niet de bedoeling om met links te gaan strooien.

Wij hebben 2x eerder iets bij the hay experts besteld, echt een super site met goede service. De 2e keer was er iets niet op voorraad, en dat is allemaal keurig afgehandeld. We hebben beide keren SS besteld, maar ook boeken, die zijn ook veel voordeliger dan hier in Nederland. En daarnaast hebben ze gewoon super leuke speeltjes! :D

Wij hebben overigens beide keren gewoon met credit card betaald, dus hoe het zit met de betaling zonder kaart weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind sowieso de rosewoodproducten erg fijn en diervriendelijk. Veel leuk speelgoed, wilg en iets waar de konijntjes hier erg blij mee zijn. De wilgenspulletjes daarvan heb ik een tijd terug aardig wat van gehad maar dat hebben ze al helemaal op. Bij the hay experts is het net wat goedkoper dan hier bij de dierenwinkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijntjes zijn helemaal gek van deze "hay cookies":

cookies_200.jpg

Die zijn bij the hay experts dus mooi even de helft goedkoper dan bij Casper :) Zijn een soort geperste hooiblokken maar ze ruiken echt heel sterk en mooi groen!

Die staan al bij de bestelling! Heb hele leuke speeltjes van 3 verschillende materialen (setje en super goedkoop :party: ) Een soort grasmat waar ze op kunnen zitten en op kunnen knabbelen, verschillende soorten kruiden :bounce: Denk dat ik very happy bunnies ga krijgen als dat allemaal binnen is. Helaas voor hun vertrekken we maandag naar berlijn, en dan is er even niemand om het pakket aan te nemen. Dus zodra we terug zijn plaats ik een bestelling :mdr:. We hebben een creditcard, dus ik kan gewoon bestellen. Wordt wel een prijzig grapje, niet vanwege de SS :love: Kan mezelf niet bedwingen, staan zoveel leuke dingen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .