Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Timothy western viel hier ook erg in de smaak, de rest tot nu toe nog niet echt. Vreemd dat jullie konijnen de hooikoekjes niet waarderen, hier zijn ze er echt helemaal wild op, zelfs Nijn vind ze lekker terwijl hij toch een best lastige hooieter is.

die timothyhooi was zeer geslaag hier ze werden nog thans bijna gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie "overschrijving" kiezen ?

Als wij willen bestellen zeggen ze dat we een cheque moeten opsturen.

Mijn papa wil alleen kopen als het via overschrijving kan.

Ik woon in Begië.

mijn ouders ook ze vinden het gevaarlijk als je je bankkaartgegevens moet doorgeven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie "overschrijving" kiezen ?

Als wij willen bestellen zeggen ze dat we een cheque moeten opsturen.

Mijn papa wil alleen kopen als het via overschrijving kan.

Ik woon in Begië.

Dan moet je een mailtje sturen (wel in het engels natuurlijk) met de vraag naar hun IBAN en BIC nummer.

Dan kan je gewoon overschrijven ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat even naar hooiruifjes en balletjes etc tek ijken maar dat vind ik tegenvallen bij hun..

Ik heb wel een hooibal van ze, belletje kon je er makkelijk vanaf halen. :)

Niet zo groot, maar er past nog best veel in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom heb ik ook maar niet ál te veel extra besteld bij alle kilo's voer, ik wil eerst kijken of ze dingen wel leuk vinden. Dus hay cookies, knaagmat en knaagballen, kan ik kijken wat er in de smaak valt en kost het niet te veel. Ik vind het hooi hoe dan ook in verhouding erg duur daar, mijn konijnen vallen ook gewoon als gekken aan op gewoon hooi van Vitakraft, zolang het vers ruikt en niet al te stoffig is. Ik vraag me dan of in hoeverre het echt iets toevoegd voor dat prijsverschil dat er wat paardebloemblaadjes, kamille of iets anders sjieks in zit...

Ik heb wél zaadjes voor paardebloemen besteld zodat ik die eens in plantenbakken op mijn gallerij kan kweken, beter dan ze langs de weg te plukken lijkt me met allle uitlaatgassen erop en ook beter dan 3 euro meer betalen voor een zak gewoon hooi waar toevallig een paar gedroogde paardebloemblaadjes inzitten lijkt me... Of ben ik nu de enige die cynisch is?

Ik verwacht trouwens maandag of dinsdag mijn pakket, hij is onder weg volgens de site! Kan niet wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het hooi duur vinden... maar dat is relatief.

Die van mij krijgen sowieso enkel kruidenhooi en timothy hooi, dus dan is het niet eens duurder.

En als je gaat kijken...vinden de meeste konijn timothy hooi een stuk lekkerder dan ander hooi.

Als alles dan tot het laatste sprietje wordt opgegeten of je kan van je gewoon hooi elke keer de helft weggooien...is het al minder duur natuurlijk.

En sommige soorten zijn wel degelijk 'beter' oa. het timothy hooi. Het vezelpercentage is hoger, het calciumgehalte lager,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een hooibal van ze, belletje kon je er makkelijk vanaf halen. :)

Niet zo groot, maar er past nog best veel in.

Ik heb nu twee kleintjes hier liggen (nah hangen) eentje bij Indy eentje bij Fred en Fred heeft nog een grote, ik hoop dat Feline (wou Macy typen niet meer doen!) wel gewoon hooi vréét dus dat ik nog wel een extra bal nodig ga zijn! Wil graag nog zo'n grote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik deze 1x bestel, krijg ik dan drie van die balletjes ?

Is dit een leuk speeltje ?

Je krijgt er inderdaad drie, maar let even op de grootte: de diameter (schuin gemeten dus) is maar zes cm. Ze zijn om op te eten, dus niet echt speelgoed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .