Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Ja, moet idd nieuw voer hebben... Echt irritant en mijn ouders zijn er niet blij mee.. :angel: maar goed. Mirjamspd woont in Friesland en wou eventueel ook mee bestellen, ik zit nog even te denken wat verstandig is (heel veel in één keer bestellen is goedkoper, veel goedkoper, maar als hij het niet lust??) maar anders zit ik op 13,5 kg dacht ik.. En gedeeld door drie vallen de verzendkosten enorm mee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, moet idd nieuw voer hebben... Echt irritant en mijn ouders zijn er niet blij mee.. :angel: maar goed. Mirjamspd woont in Friesland en wou eventueel ook mee bestellen, ik zit nog even te denken wat verstandig is (heel veel in één keer bestellen is goedkoper, veel goedkoper, maar als hij het niet lust??) maar anders zit ik op 13,5 kg dacht ik.. En gedeeld door drie vallen de verzendkosten enorm mee :P

dat is zo. en die kruiden zijn toch allemaal droog dus blijven wel goed. en anders wil mijn vriendin misschien ook nog wel wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opnieuw mijn bestelling gedaan ( iets uitgebreid;)

Want bij mijn eerste bestelling had ik geen visa. En had ik ze gemaild of ik anders kon betalen. Maar nu twee weken later nog steeds geen antwoord gehad. Dus voordat de aanbieding van SS voorbij is, heb ik nu opnieuw besteld. Dit keer met (geleende) visa.

En de order staat meteen als op "processing".

In de memo heb ik uitgelegd hoe en wat. En dat ik mijn vorige order graag wil annuleren. Nou, hopelijk gaat het allemaal goed en ontvang ik over een week ook mijn spullen:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zó jaloers op jullie allemaal. Lekker zelf uitmaken of je besteld of niet.

Ik moet echt even zuinig met mijn geld omgaan, en ik denk ook dat mijn ouders gaan zeuren als ik in Engeland ga bestellen..:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accchh madammie haha:mdr:, jouw tijd komt ook nog hoor. Dan mag je dat ook allemaal lekker zelf weten. Nog eventjes geduld;)

Dat is zo hoor;) Maar stiekem is het niet eerlijk.

Nouja, over 3 maandjes, als ik naar Peru ben geweest, kan ik mijn konijnen weer volop verwennen, dan zit er wel een bestelling uit Engeland in:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg ik bijna medelijden met je maar peru is ook erg gaaf! Ga je op vakantie, of voor een andere reden?

Ja, daar zou je bíjna medelijden met me krijgen, haha!

Ik ga over 3 maanden voor 3 weken naar peru om daar te helpen met het opbouwen van een school en de leerlingen te helpen met lesmateriaal.

Ga een bezoekje brengen aan de Indianen die daar leven(ben de naam van de stam even kwijt) en blijf daar een paar dagen. Ik ga een paar daagjes in het regenwoud doorbrengen, en meer van dat soort dingen.

Heb er onwijs veel zin in, maar ik vind het wel heel spannend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .