Ga naar inhoud

Niezen en snot


Goeloskos

Aanbevolen berichten

Wat lief dat je een update geeft en wat fijn dat het allemaal rustig is gegaan. Ik ben het er inderdaad mee eens dat het wel goed is dat Nobel het wel heeft kunnen zien, ook al houdt hij afstand hij weet nu wel wat er met haar is gebeurd. Dat is eigenlijk al genoeg. Omdat ze anders kunnen gaan "zoeken". Vanuit hier natuurlijk altijd veel sterkte, hopelijk houdt Nobel zich goed in z'n eentje, dat is vast ook wel spannend.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Goeloskos zei:

Tot nu toe is er nog niet veel interesse en doet hij z'n eigen ding. ☺️

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben dat hij er al afscheid van genomen had? Al in de gaten had: het gaat niet goed. In de natuur trekken zieke dieren zich terug of worden achtergelaten. Ik meen alleen bij olifanten niet. 

 

Je zou een paar dagen weggaan toch? Ik hoop dat je daar toch nog van kunt genieten! Andere omgeving kan wel eens heilzaam zijn.

aangepast door To van de Veluwe
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben dat hij er al afscheid van genomen had?

Zou wel kunnen...! Vanochtend waren ze ook wel heel even aan het 'vechten' of aan het jagen. Dat was echt van de koppeling geleden, ik verschoot er van. Ze voelden sowieso wel vanalles aan.. want Nobel was vandaag ook veel heviger dan anders 🙂

Ze hebben ook nog wel tegen elkaar gelegen en lekjes gegeven.

 

1 uur terug, Kolino zei:

hopelijk houdt Nobel zich goed in z'n eentje, dat is vast ook wel spannend

Dat hoop ik ook! Hij is ongeveer een jaar alleen geweest voordat Fefe kwam. Hij was/is ook wel heel aanhankelijk naar ons toe. Springt op onze schoot en vraagt aaitjes, geeft lekjes, loopt zoemend rond ons. Met de komst van Fefe was dat minder en was hij veel rustiger. Dus afwachten hoe dat nu zonder haar zal zijn... ze waren niet super klef, maar ja, dat wil niet altijd iets zeggen.

Na de feestdagen willen we wel weer op zoek gaan naar een nieuw vriendinnetje voor hem.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .