Ga naar inhoud

Konijn is futloos


Anoniem6

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Mijn konijn is sinds vanmorgen niet helemaal lekker. Ze wilt niet eten en er zit niet veel beweging in. Ik heb het idee dat ze zichzelf niet echt een houding weet te geven. Wat moet ik doen? En wat zou het kunnen zijn?

 

ik denk dat nu al dwangvoeren een beetje te snel is want gisteren at ze nog heel erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij niet eten altijd de dierenarts bellen en langsgaan. Het kan vanalles zijn en alleen een dierenarts kan de juiste diagnose stellen. 

 

Jammer dat het zaterdag is, dan moet je op zoek naar de spoeddierenarts. Maar zoals Marjoleink zegt, je kan echt niet wachten tot morgen en dus al helemaal niet tot maandag. 

  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws!

ik heb de dierenarts gebeld en ze gaf aan dat ik langs moest komen en dat ze dan medicatie zou krijgen voor de darmen. 
Ik had die toevallig thuis nog liggen dus mocht ik dat eerst even proberen in combinatie met wat dwangvoeren.

en nu begint ze rustig weer wat te eten. Ze heeft al 1 sprietje hooi op en een blaadje sla! 

wat een opluchting dit!

95890C69-3FD7-4177-99B2-08C8DC83E732.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .