Ga naar inhoud

Lela heeft verlamde tenen


Evee

Aanbevolen berichten

Het gaat niet zo goed met lela. Haar vacht vervilt steeds verder en is lastiger te onderhouden. Ze kan helemaal niet meer recht met haar achterhand, waardoor ze nu ook op haar eigen poten / vacht plast en keutelt. Ik was haar achterste regelmatig. Kammen is bijna niet meer te doen, maar knippen of scheren durf ik niet omdat er dan alleen huid over gaat blijven en ik bang ben dat ze dan echt slijtplekken gaat krijgen op haar huid. Maandag hebben wij een afspraak bij de dierenarts om de honden te laten enten en ik heb gevraagd of ik Lela eventueel mee mag nemen om in te laten slapen. Ik denk er nog even goed over na dit weekend en vertroetel haar nog goed. Maar zonder kans op genezing vind ik de kwaliteit van haar leven op dit moment niet meer konijnwaardig. Ik denk dus dat ik zal moeten beslissen haar te laten gaan.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het niet zo goed gaat met Lela. Het is een beslissing waarvan je hoopt dat je het nooit hoeft te maken, maar nu helaas wel, Als ik het zo lees denk ik ook dat het het beste is om Lela te laten gaan, zodat ze verlost is van dit leed.

Sterkte dit weekend, want het lijkt me toch moeilijk in de wetenschap dat je haar maandag waarschijnlijk moet laten gaan. Voor maandag ook heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met die ene rotbeslissing. Ik heb hem deze week ook moeten maken maar omdat Banjer had besloten dat hij niet meer wilde eten maakte dat het iets makkelijker. 


Je hebt zoveel voor Lela gedaan, maar blijkbaar wil haar lijf niet meewerken hoezeer ze zelf in haar koppie nog wel zou willen. 


Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en kracht voor morgen met die ene beslissing.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .