Ga naar inhoud

Na 3 wkn dokteren nog steeds slecht


Loesch83

Aanbevolen berichten

Gijs is niet meer.... Vandaag hebben we hem thuis in laten slapen.... 1,5 uur heb ik hem geobserveerd waarbij hij 95% vd tijd ellendig erbij lag in zijn kleine tijdelijke anti vliegenrennetje. Voor het inslapen nog even in zn eigen ren bij zn maatje gezet, ging hij zich wassen en eenmaal op tafel gaan de oortjes weer op.... Zucht..oplevingen doen je twijfelen....

Gijs is rustig ingeslapen, wrrs heeft hy 7 wkn geknokt tegen een tumor en in zn koppie absoluut niet op willen geven, maar het lijfje wilde anders :( ik ben ontzettend verdrietig, twyfel, spijt, boos dat t hem niet gegund was zo jong.... Hopelijk gaat het hem goed..... Lieve gijs.... Hoop je ooit weer te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte toegewenst. Je hebt met veel liefde voor hem gezorgd, ik hoop dat je het over een tijdje een plekje kan geven want jullie hebben wel geknokt he en toch verloren. Ginger had ook een tumor en die wilde ook zo graag, ze moest zelfs twee keer een spuitje omdat haar hart nog doorging. Het mocht niet zo zijn maar bah wat is dat oneerlijk.

Rust zacht, Gijs, en jullie veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijt hebben is in dit geval niet nodig denk ik. Maar ik kan me voorstellen dat er allerlei gevoelens door je heen gaan. Het moet allemaal nog even zakken, je bent zoveel met hem bezig geweest. Wees trots dat je deze moedige beslissing hebt kunnen maken. Heel veel sterkte met het een plekje geven allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel jezelf niet schuldig. Je heb uit liefde gehandeld en heb Gijs hiermee een verder lijden bespaard. Het is niet makkelijk om een dergelijke beslissing te moeten nemen, allerlei emoties gieren door je lichaam. Heel begrijpelijk. 


Gijs is je dankbaar voor alle liefde en zorg die je hem heb gegeven, maar hij is je ook dankbaar dat je hem een verder lijden bespaard heb. Nu is hij verlost van ziekte en pijn en mag nu bij de regenboogbrug spelen met onze lieverds die daar ook zijn. Bij de regenboogbrug wacht hij op jou. 


Heel veel sterkte de komende tijd. En Gijs, rust zacht lieverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gijs is niet meer.... Vandaag hebben we hem thuis in laten slapen.... 1,5 uur heb ik hem geobserveerd waarbij hij 95% vd tijd ellendig erbij lag in zijn kleine tijdelijke anti vliegenrennetje. Voor het inslapen nog even in zn eigen ren bij zn maatje gezet, ging hij zich wassen en eenmaal op tafel gaan de oortjes weer op.... Zucht..oplevingen doen je twijfelen....

Gijs is rustig ingeslapen, wrrs heeft hy 7 wkn geknokt tegen een tumor en in zn koppie absoluut niet op willen geven, maar het lijfje wilde anders :( ik ben ontzettend verdrietig, twyfel, spijt, boos dat t hem niet gegund was zo jong.... Hopelijk gaat het hem goed..... Lieve gijs.... Hoop je ooit weer te zien!

Wat sneu veel sterkte meid en gijs rust zacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .